نیمی از آمریکایی‌ها انتظار دارند جنگ داخلی در کشورشان آغاز شود

نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که نیمی از آمریکایی‌ ها انتظار وقوع جنگ داخلی در کشورشان در چند سال آینده را دارند.

به گزارش مشرق، به نقل از وبگاه وابسته به کنگره آمریکا (هیل)، نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که نیمی از آمریکایی ها انتظار دارند «ظرف چند سال آینده» در کشورشان شاهد جنگ داخلی هستند.

بر اساس اعلام این رسانه، نظرسنجی مذکور با همکاری محققان دانشگاه کالیفرنیا، برنامه تحقیقاتی مقابله با خشونت و مرکز تحقیقات خشونت در این ایالت با موضوع وقوع جنگ داخلی در آمریکا به انجام رسید.

نتایج این نظرسنجی نشان می دهد که ۵۰.۱ درصد از آمریکایی ها بر این باورند که در کشورشان به زودی جنگ داخلی رخ خواهد داد. در مقابل، ۴۷.۸ درصد با نزدیک بودن آمریکا به جنگ داخلی مخالف هستند.

به گزارش هیل، نتایج نظرسنجی نشان داد که ۱۴ درصد از شرکت کنندگان، «قاطعانه» یا «بسیار قاطع» با قریب الوقوع بودن جنگ داخلی در آمریکا موافق بوده و ۳۶ درصد نیز تاحدی با آن موافق هستند.

دو سوم از آمریکایی ها در این نظرسنجی می گویند که «تهدید جدی» در خصوص دموکراسی در کشورشان وجود دارد و ۹۰ درصد نیز معتقدند که اهمیت وجود دموکراسی در آمریکا، «زیاد» یا «خیلی زیاد» است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    1 2
    هیچ وقت این اتفاق نخواهد افتاد .آمریکا کشور غنی و قانون مداری است و یک قرن است که در اوج قدرت است.نصف اقتصاد دنیا با دلار آمریکا مبچرخه
    • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      0 0
      کشور قانون‌ مدار!! خخخخخخخخخ
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    0 0
    ان شاء الله به زودی شاهد جنگ داخلی در آمریکا و سقط شدن گاوچرونهای تروریست خواهیم بود، حالی به حولی!!! خخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس