تهدید به حمله انتحاری با هواپیما به فروشگاه والمارت در «می‌سی‌سی‌پی» + فیلم

منابع رسانه‌ای از ربایش یک فروند هواپیمای سبک ازسوی یک فرد ناشناس در آمریکا و تهدید به حمله انتحاری از سوی او به یک فروشگاه زنجیره‌ای معروف خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع خبری بعد از ظهر شنبه به وقت تهران از ربایش یک فروند هواپیمای سبک ازسوی یک فرد ناشناس در آمریکا و تهدید به حمله انتحاری از سوی او خبر دادند.

به گزارش منابع خبری، این فرد که اینک در حال پرواز با این هواپیماست تهدید کرده که قصد حمله به فروشگاه زنجیره‌ای «والمارت» در «می‌سی‌سی‌پی» را دارد. به دنبال این تهدید، پلیس این فروشگاه را تخلیه کرده است.

گفته می‌شود که احتمال سرنگون کردن این هواپیما از سوی پدافند منطقه وجود دارد. خلبانی که در حال تهدید به سرنگون کردن هواپیما در «توپلو» در می‌سی‌سی‌پی است، خود کارمند فرودگاه  است. نوع این هواپیمای سبک «بیچ‌کرفت کینگ ایر» اعلام شده است.

والمارت، یک شرکت آمریکایی چند ملیتی و دارای بزرگترین شبکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای مواد غذایی، سوپرمارکت‌ها و هایپر مارکت‌ها در جهان است. 

بر اساس نظرسنجی جدید برگزار شده  در آمریکا، سه چهارم رای دهندگان آمریکایی معتقدند که کشورشان در مسیر غلطی حرکت می‌کند.

وبگاه شبکه خبری «ان‌بی‌سی» نوشت، این پنجمین بار متوالی است که سری نظرسنجی‌های برگزار شده از سوی این شبکه رقمی بالای ۷۰ درصد را در خصوص نارضایتی آمریکایی‌ها از وضعیت کشورشان ثبت می‌کند.

همچنین ۵۸ درصد از افراد شرکت کرده در این نظرسنجی گفتند که به اعتقاد آنها، آمریکا بهترین روزهایش را پشت سر گذاشته است. این بالاترین رقم ثبت شده برای این پرسشی  است که از سال ۱۹۹۰ تاکنون در این سری نظرسنجی‌ها پرسیده شده است. ۶۸ درصد نیز گفتند که معتقدند آمریکا هم اکنون گرفتار رکود اقتصادی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    0 0
    ازبدجنسی گروییه شاید
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    0 0
    دمت گرم
  • بختیاری IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    0 0
    انشاالله زمستان داغ همراه با اسلحه های فراوان در کشوری وحشی و تروریست.زمان تاوان دادن بابت اینهمه جنایت علیه بشریت نزدیکه.خصوصا علیه مسلمانان و پیروان فــــــــــــاتـــــــــــح خـــــــــــــــــــیـــبــــــــر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس