کد خبر 1400331
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳
دستگیری

فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری سارقان متواری منجر به جرح یکی از ماموران انتظامی که بر اثر برخورد خودروی سارقان با وی دچار قطع نخاع شده بود در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ "افراسیاب زاهدنیا"  در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی سه راه قلعه در ساعت ۲۲ شب ۲۵ تیر ماه سال جاری حین کنترل محور مواصلاتی "آستارا - اردبیل" به ۲ سرنشین یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور توقف این وسیله نقلیه را صادر کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه راننده این خودرو بدون توجه به دستور پلیس با برخورد به یکی از ماموران مستقر در ایست و بازرسی، متواری شد، افزود: مامور انتظامی با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی آستارا با اشاره به اینکه پس از استعلامات صورت گرفته مشخص شد متهمان این خودرو را از استان اردبیل سرقت کرده‌اند که از کشف خودرو مورد نظر در منطقه ویرمونی خبر داد و بیان داشت: با اقدامات پلیسی، سارقان  در کمتر از ۳ ساعت حین فرار به سمت اردبیل در پوشش مسافر یک دستگاه خودرو تاکسی در ایست و بازرسی سه راه قلعه شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه متاسفانه مامور انتظامی بر اثر برخورد خودرو با وی قطع نخاع شده است، تصریح کرد: متهمان ۱۷ و ۱۹ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تک تیرانداز DE ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    1 0
    بیچاره پلیس که میزان تلفات اون از میزان تلفات مجرمان بیشتره! پلیس و نیروی انتظامی ما جک شده دیگه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس