کد خبر 140029
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۸

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر پروین هم انتقادی کرده به دلیل فشار روانی زیادی است که احساس می‌کند. او هم خودش موافقت کرده بود که مربی خارجی بیاید. پروین دوست دارد پرسپولیس راه خوب و منطقی در پیش بگیرد و می‌دانم تمام وجود او پرسپولیس است.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، ابراهیم آشتیانی در خصوص شکست 3 بر 2 پرسپولیس مقابل فجر سپاسی اظهار داشت: متاسفانه آن توقعی که از بچه‌ها می‌رفت برآورده نشد و واقعا جای تاسف است. این تیم دیر جمع شد و استخوان بندی کل تیم در لحظات آخر شکل گرفت و همین ضربه می‌زند.

وی افزود: فوتبال یک بازی دسته جمعی است و برای اینکه دو بازیکن کنار هم کار ترکیبی انجام دهند، زمان نیاز است و متاسفانه این تیم زمان زیادی نداشت اما باید به ژوزه فرصت داد تا نقاط ضعف را برطرف کند.

آشتیانی عنوان کرد: زمانی که من در پرسپولیس بازی می‌کردم و چه در سال‌های بعدتر از آن دفاع کناره‌های پرسپولیس همیشه به خط حمله کمک می‌کردند اما در بازی شب گذشته مدافعان چپ و راست پرسپولیس حرکتی نداشتند و همین مسئله باعث شد فجر سپاسی با فشردگی در مرکز دفاعی خود حملات پرسپولیس را خنثی کند و علی کریمی هم پشت تک فوروارد تیم نمی‌توانست بازیسازی کند.

وی در خصوص انتقادهای علی پروین از حضور مربی خارجی در پرسپولیس در شرایطی که کمیته فنی تصمیم به انتخاب ژوزه گرفته بودند، گفت: پروین یک فرد با تجربه است و سال‌ها با این تیم بوده و دیدگاهش نمی‌تواند منفی باشد. او باید روشنگری کند و ما هم می‌دانستیم در ابتدای فصل ژوزه به مشکل می‌خورد. او می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. در جلساتی که در کمیته فنی داشتیم می‌خواستیم حتما یک یا دو مربی ایرانی که پرسپولیسی هم باشند، مثل درخشان، پیروانی و استیلی به او کمک کنند اما ژوزه تمایلی به این کار نداشت و شاید در آینده به این مسئله برسد که مربیان ایرانی بیشتری در کنارش باشند.

عضو کمیته فنی پرسپولیس تصریح کرد: با توجه به اینکه فصل گذشته تماشاگران خیلی اذیت شدند کمیته فنی ترجیح داد سرمربی خارجی به پرسپولیس بیاید. اگر پروین هم انتقادی کرده به دلیل فشار روانی زیادی است که احساس می‌کند. او هم خودش موافقت کرده بود که مربی خارجی بیاید. پروین دوست دارد پرسپولیس راه خوب و منطقی در پیش بگیرد و می‌دانم تمام وجود او پرسپولیس است. ما هم نباید حاشیه‌ها را زیاد کنیم و باید به ژوزه کمک کنیم. قصد دخالت در کار او را نداریم و نمی‌خواهیم ژوزه را تنها بگذاریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس