کد خبر 1399886
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۸
روزنامه کیهان

گفتم: تقصیر خودمان است! باید اعلام کنیم مادام که رژیم جعلی اسرائیل از سلاح هسته‌ای برخوردار است به آژانس اجازه بازرسی از تاسیسات هسته‌ای خود را نمی‌دهیم. این حق قانونی ماست.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: آقای کمال خرازی در مصاحبه‌ای گفته است ایران تولید سلاح اتمی را حرام می‌داند و در پی آن نیست وگرنه توان ساخت آن را دارد و صهیونیست‌ها عصبانی شده و به وحشت افتاده‌اند و به آمریکا و آژانس اعتراض کرده‌اند که چرا ایران در برنامه هسته‌ای تا این اندازه پیشرفت کرده است؟!

گفتم:‌ این مسائل به رژیم صهیونیستی چه ربطی دارد؟ این رژیم اولاً وجودش غیرقانونی است. ثانیاً به‌طور غیرقانونی دارای سلاح هسته‌ای است، ثالثاً عضو NPT هم نیست.

گفت: پس چرا آژانس به گزارش‌های این رژیم علیه ایران استناد می‌کند و مدیرکل آژانس قبل و بعد از بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ما به تل‌آویو می‌رود و به آنها گزارش می‌دهد؟!

گفتم: تقصیر خودمان است! باید اعلام کنیم مادام که رژیم جعلی اسرائیل از سلاح هسته‌ای برخوردار است به آژانس اجازه بازرسی از تاسیسات هسته‌ای خود را نمی‌دهیم. این حق قانونی ماست.

گفت: گفته می‌شود که این گزینه هم مورد بررسی است. اگر انجام شود چه خواهد شد؟

گفتم: هیچ! کار ما قانونی است و رژیم صهیونیستی تمام وجودش غیرقانونی است. شخصی به آدمی که خودش را خیلی قالتاق می‌دانست گفت؛ این ‌بار را تا فلان‌جا می‌آوری؟  پرسید؛ چقدر می‌دهی؟ گفت؛ هیچ! یارو بار را حمل کرد و بعد گفت؛ همان هیچ را بده! و طرف گفت؛ گوشه آن فرش را بالا بزن، چه می‌بینی؟ یارو گفت؛ هیچ! و طرف گفت؛ هیس! همان را بردار و برو!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدایوب IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    2 0
    یک سئوال ازسرمایه های اسراییل اصلاح طلبان راستی چرا این رژیم جعلی صهیونیست غاصب که به اندازه یک استان ماهم نیست سلاح هسته ای دارد وجزو هیچ قانونی نیست حتی اجازه بازرسی به آژانس نمی‌دهد اما به ما می گویند نباید صنعت هسته ای حتی صلح آمیز داشته باشید آنوقت شما افساد طلبان فرزندان صهیونیست دائم خودرا پاره پاره میکنید که چرا به برجام قراداد فروش صنعت هسته ای با قیمت هیچ باز نمی‌گردید
  • محمدایوب IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    1 0
    این افساد طلبان را رها کنید حتی فرزند دار نشدن بعضی از خودشان راهم به تحریم ربط میدهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس