کد خبر 1399804
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
«محمد فرح» واقعی پیدا شد! + عکس

شخصی که نامش روی سرشناس‌ترین دونده تاریخ بریتانیا قرار گرفته است، آرزو دارد که این ورزشکار را از نزدیک ببیند.

به گزارش مشرق، داستان زندگی «محمد فرح» دونده سرشناس بریتانیایی که این روزها نقل محافل خبری شده، یکی از عجیب‌ترین داستان‌هایی است که می‌توان شنید. او با اشاره به اینکه نام واقعی‌اش «حسین عبدی کاهین» است و هویت واقعی‌اش، آن چیزی نیست که مردم می‌دانند، گفت: چیزی درباره من وجود دارد که شما نمی‌دانید، این رازی است که من از کودکی پنهان کرده‌ام. من این راز را برای مدتی طولانی نگه داشته‌ام، زیرا شما نمی‌خواهید با آن روبه‌رو شوید. اینکه بتوانیم با آن روبه‌رو شویم و درباره حقایق صحبت کنیم، اینکه چگونه اتفاق افتاده و چرا اینگونه شده است، سؤالات سختی هستند. حقیقت این است که من آن چیزی نیستم که شما فکر می‌کنید و حالا به هر قیمتی که شده است، باید واقعیت را بگویم.

روز گذشته رسانه‌های بریتانیایی عنوان کردند که زنی به نام «نیمکو فرح» نقش اصلی را در قاچاق محمد فرح ایفا کرده است. این زن ۵۴ ساله گفته است که «مو فرح» را با ویزای جعلی به بریتانیا آورده، اما مجبور به این کار شده است تا وقتی به لندن می‌رسند، از رفتار با قهرمان آینده المپیک به عنوان یک برده جلوگیری کند.

حالا تصویر و گفت‌وگویی با «محمد فرح» واقعی در رسانه‌ها منتشر شده است. این مرد ۳۹ ساله که در ترکیه زندگی می‌کند، اظهار داشت: آیا می‌توانید به من کمک کنید تا به بریتانیا بروم؟ من دوست دارم محمد فرح را ملاقات کنم.

محمد فرح واقعی فاش کرده که محمد قهرمان دوومیدانی جهان و المپیک، در موگادیشو در کشور سومالی متولد شده است. او می‌گوید: «دیوانه‌کننده است. مردم با من تماس می‌گیرند و به من از سرتاسر جهان پیام می‌دهند».

محمد فرح واقعی که در دانشگاه آیندن استانبول تحصیل کرده است، دوره‌های علمی و فنی را اداره می‌کند. او اخیراً در کنار دانشجویانی از سودان، سوریه، یمن و افغانستان در یک مکان زندگی می‌کرد و روزانه دو پوند نیز بابت اجاره می‌پرداخت. او همچنین به صورت پاره وقت در یک مبل فروشی کار می‌کرد که البته این فروشگاه تعطیل شد.

یک مغازه‌دار محلی درباره او می‌گوید: او مرد بسیار خوب و مؤدبی است، همیشه وقت دارد تا با شما صحبت کند و از روزش بگوید. چه کسی می‌دانست که در تمام این مدت، نام او توسط یک دونده مشهور در انگلیس استفاده می‌شود؟

محمد فرح واقعی هم زندگی عجیبی داشته است. او در کودکی توسط مادرش به نایروبی در کنیا منتقل شده، در یک مدرسه برای کودکان بی‌بضاعت درس خوانده و تحصیلاتش را در دانشگاه کنیاتا ادامه داده است. گفته می‌شود او در سال ۲۰۱۹ برای زندگی با پدرش به سومالی رفته و در سال ۲۰۲۰ نیز راهی ترکیه شده است.

در زیر تصویر محمد فرح واقعی که هم‌اکنون در ترکیه زندگی می‌کند، آمده است:

«محمد فرح» واقعی پیدا شد +عکس

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    8 0
    من که متوجه نشدم جریان چی بود.
    • IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      0 0
      خخخخخ، یکم عجیب غریب بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس