استقبال عجیب ایتالیایی‌ها از تیم ملی والیبال ایران

تیم ملی والیبال ایران وارد شهر بولونیا، محل برگزاری مرحله نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران پس از پایان مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال و صعود به مرحله نهایی این رقابت‌ها، با توجه به فاصله زمانی کم، بلافاصله در لهستان اردو زد و تمرینات آماده‌سازی خود را در گدانسک پیگیری کرد.

ملی‌پوشان کشورمان ظهر روز یکشنبه ۲۶ تیر ماه گدانسک را به مقصد بولونیا ترک کردند و ابتدا با پروازی به فرانکفورت رفتند و پس از چند ساعت توقف، فرانکفورت را به مقصد بولونیا در کشور ایتالیا محل برگزاری مرحله نهایی لیک ملت‌های والیبال ترک کردند.

کاروان والیبال کشورمان ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته وارد شهر بولونیا شد و در هتل محل اقامت تیم‌ها اسکان یافت تا پس از استراحتی کوتاه تمرینات خود را به منظور آمادگی هر چه بیشتر برای مرحله نهایی لیگ ملت‌ها از امروز آغاز کند.

نکته عجیب و قابل تأمل استقبال و میزبانی ایتالیایی‌ها در ابتدای ورود تیم ایران به این کشور و تدارک ندیدن شام برای اعضای کاروان تیم ایران بود، آن هم به رغم اینکه زمان ورود تیم ایران از سوی فدراسیون والیبال ایران و فدراسیون جهانی به میزبان اعلام شده بود.

همچنین غیر از مترجم که از بدو ورود تیم ایران را همراهی کرد، هیچ فردی به‌عنوان نماینده برگزارکننده در هتل محل اسکان تیم ایران حاضر نبود. مسئولان هتل هم اعلام کردند که هیچ تدارکاتی برای شام ایران دیده نشده است و هیچ رستورانی هم در نزدیکی هتل در آن ساعت از شبانه‌روز قادر به سرویس‌دهی برای شام نبود. بدین ترتیب ملی‌پوشان کشورمان بدون صرف شام به اتاق‌های خود رفتند.

بر اساس مقررات میزبانی مسابقات بین‌المللی والیبال، اسکان، تغذیه و رفت و آمد تیم‌ها بر عهده میزبان است و تیم‌ها با ارائه برنامه پروازی ورود و خروج انتظار برنامه‌ریزی درست و اصولی از سوی کمیته برگزاری مسابقات را دارند. بنابراین با توجه به اینکه ایتالیایی می‌دانستند تیم ایران در آخرین ساعات روز یکشنبه وارد بولونیا می‌شود، انتظار تدارک بهتری در بدو ورود تیم ایران از میزبان وجود داشت.

تیم ملی والیبال کشورمان روز پنجشنبه ۳۰ تیر ماه از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در مرحله یک چهارم نهایی مرحله نهایی لیگ ملت‌ها به مصاف تیم ملی لهستان خواهد رفت.

منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 64
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    95 4
    نمونه ای از پدرسوختگی اروپایی. ما به اروپا ریاضیات و جبرو مثلثات و ستاره شناسی و رصدخانه سازی و فیزیک (نورشناسی ابن هیثم) و پزشکی و جراحی و داروسازی و ... یاد دادیم ولی یادمون رفت اخلاق و آدم بودن هم یادشون بدیم. اگه یه کتاب اخلاق مارو تو اندلس به لاتین ترجمه کرده بودن امروز اینقدر وحشی نبودن و جنایت نمی کردن.
    • رضا IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      9 12
      شاید اوکراین توسط روسیه نابود شه.البته معلوم نیست
    • DE ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      14 76
      جو نده بابا. دو تا کتاب شنیدی فک میکنی کل علم تجربی همین دو تا کتابی بوده که ایرانیا نوشتن. هر چی کتاب ریاضی و فیزیک و مهندسی هست بردار بخون، یه دونه قانون اگر پیدا کردی ایرانیا کشف کردن اونوقت بیا بلبل زبونی کن. ایران فقط یه دوره کوتاهی توی تاریخ زبانزد بوده. تمام تکنولوژی‌های مدرن و زندگی مدرن ماحصل پونصد ششصد سال گذشته‌هست که ایرانی‌ها اصلا دخالتی داخلش نداشتن و تمامش محصول تلاش دانشمندای غربی بوده. توی چند قرن گذشته هم شاهان ایران همه‌ش دنبال خوش‌گذرونی بودن. تازه الان ایرانی‌ها دارن کم کم خودی نشون میدن اونم به لطف مهاجرت و تحصیل تو دانشگاه‌های تاپ رنک دنیا. همین اعتماد به نفس‌های کاذب و غرورهای بیجا مانع پیشرفت شده.
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      62 9
      همه قوانینی که ایرانیا کشف کردن اروپایی های دزد بی فرهنگ به نام خودوشن ثبت کردن تا یک عده بیشعور بی وطن بیان اینجا ایران رو تحقیرکنن و از اروپا دفاع
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      35 4
      خطاب به پرچم آلمان 12:04. علم به صورت جهشی پیش نمیره. این تفکر فانتزی که اروپایی ها از هیچ به یک باره جهش کردن رو کنار بگذارید. به طور کلی پیشرفت علم یک ساختار پیوسته دارد. طبیعتا جوامع ما تا حدی در علم پیش رفته بودند و بعد از آن غرب با توجه به آنچه که از ما گرفت مسیر رو ادامه داد. بنابراین حرفهای مهمل نزنید.
    • پری IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      10 1
      احسنت
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      25 3
      شما که میگی جو نده، چشماتو باز کن و چند تا کتاب تو بخون تا بفهمی چطور دستاوردهای ایرانی ها رو به نام خودشون زدن. یه نگاهی هم برندگان مدل طلا و نقره المپیادهای جهانی بنداز. این عمل رو هم که مبینی سوغات مغزهایی هست که ما پرورش میدیم و آنها کیفش رو میبرن.
    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      23 3
      12:04 دهان گشادو ببند ! از آلبانی چه خبر هنوز سقط نشدین؟
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      13 0
      با این جماعت متکبر فقط باید مقابله به مثل کرد
    • محمد IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      18 0
      دوستی که گفتی جو نده برو کلیسای انتاکیه در سیسیل یا مسجد الحمرا رو سرچ کن شاید از این جو زدگی بیای بیردن ، بله ما یک بدی هایی داریم که نمونش خود شما هستید.
    • SE ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      3 11
      خودت داری میگی اونا کتاب اخلاق نخوندن! ولی تو که خوندی چرا اینقدر بی تربیت و وحشی هستی!!
    • DE ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      14 0
      پرچم آلمانی خودتو بیش از این حقیر نکن واسه دوزار حقوق پناهندگی و سوسیالی لااقل ایرانی ها شرف و انسانیت دارن که به مهمون غذا بدن
    • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      4 0
      12.04 خودشون میگن بعد تو پریدی وسط جلز ولز میکنی کتاب خوندن تو سرت بخوره نمیفهمی حداقل بشین مستند های خارجی نگاه ببین سر منشا همه علم ها رو کی میاد میگه اول اون بوده
    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      3 1
      خان دانش مثلثات و جبر رو دانشمندانی چون ابوالوفا و خوارزمی گسترش دادند. بازهم جان تمام علم جدید از مخابرات گرفته تا توسعه نیمه هادی‌ها بر اساس همین قوانین است از جمله نسبت سینوسها و بسطهای جبری.
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    43 1
    ایتالیایی های احمق نمیدونن ابن کارا رو ایرانیا اکثر عکس داره و انگیزه اونارا بیشتر میکنه
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    6 37
    واقعا چقدر اعتبار داریم تو دنیا تازه ایتالیا با ما خیلی خوبه؟ رایتی از تورم و بیکاری چه خبد
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      24 2
      اعتبار به شکم و تحویل گرفتن این کشورهای به ظاهر متمدن نیست . اعتبار به اینه که تو چقدر برای خودت ارزش قائل شوی همین . ایتالیا با این کار گور خودشو کند
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      15 0
      ساکت بابا معلوم نیست چی میگی
    • حمید IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      15 2
      خطاب به 12:11، به جای تقبیح رفتار زشت ایتالیایی ها ، کشور خودتو تحقیر می کنی؟!!! ایتالیا به عنوان میزبان مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال وظیفه داشت که در مورد تغذیه تیم ملی ایران اقدامات لازم را انجام دهند ، عدم انجام این کار اعتبار خود ایتالیا را زیر سوال می بره نه ایران را، فهمیدنش اینقدر واست سخته؟!!! راستی تورم و بیکاری در بسیاری از کشورهای جهان رکورد شکنی کرده و فقط مختص ایران نیست دانشمند محترم.
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      6 3
      وقتی یه گوهر به یه سنگ میخوره میشکنه ولی این چیزی از اعتبار گوهر کم نمیکنن.
    • دکتری امیرکبیر IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      7 0
      این یارو اصلا ایرانی نیست انگار! به املاش دقت کنید!!
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    18 3
    ایتالیا آدمه؟! اینا کفاری‌ان که صرفا نوکرن و حتی جزء سه کشور تصمیم‌گیرنده اروپا نیستن، اما همیشه می‌خوان بگن تأثیرگذارن! یعنی با کفار نوکر مواجه شدید
    • SE ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      1 11
      پس چرا شکایت میکنی که کفار!بهت شام ندادند؟!!!(طوفان خنده)
    • SE ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      1 12
      اصلاً چرا رفتی ایتالیا شام کفار!رو بخوری؟!(آخ غش کردم از خنده)،بخدا دلقک سیرک بشی کلی درآمد داری!!
    • SE ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      0 11
      اینهمه راه رفتی باهاش مسابقه والیبال هم بدی؟! و اونوقت میحوای شامشو هم بخوری
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      6 0
      به پرچم کثیف سوئد، باید بگم ما نخواستیم بریم عزیز، فدراسیون جهانی مکان رو تعیین میکنه و نرفتن یعنی انصراف و جریمه، پس یک بجای خندیدن سطح سوادتو بالا ببری بد نیست،
    • SE ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      0 7
      کفار! وضع اقتصادیشون خیلی خوبه و ثروت زیادی دارن بنابراین نوکر کسی نمیشن ولی نوکر استخدام میکنن!جنابعالی اگر که دنبال کار هستی لطفاً با یکی از این کفارها تماس بگیر که استخدامت کنه!!
    • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      6 0
      ۱۶:۳۴، ۱۶:۴۵، ۱۶:۵۶!!! بعد از هر پیامت ده دقیقه طول نکشیده که دوباره سوختی و نظر دادی! ببین ! خنده بر اثر نفهمی هم داریم. اولا ایتالیا میزبانه. برای مهمونی که نرفتن! ثانیا به من بودم که صد سال به کشور کفار نمی‌رفتم که بخوام غذای کفار نجس رو بخورم. غذای شما نجس‌تره. معلومه مثل همیشه نگرفتی! مسئله عدم رعایت شعور و وظایف میزبانی هست، وگرنه با خودشون خوراکی داشتن. ثالثا، پس قبول داری که صلاحیت میزبانی رو ندارید و اتفاقاتی که افتاده رو رد نمی‌کنی.
    • بچه ی ورامین IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      6 0
      وطن فروش فلاندی اینقدر خودتو بد نکن بابا حرف زیادی نزنی کسی نمیگه لالی.ااافتاد
    • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      5 0
      سوئدی سوزشت کم نشده هنوز؟! کفار اگه وضع اقتصادی‌شون خوب بود که زناشون رو نمی‌فرستادن سر کار واسه زنده موندن بیچاره.
    • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      5 0
      ارباب اعتراف میکنه نوکره، اون وقت نوکر میگه نه اربابه! شده وضع این عجوزه سوئدی از کمپ تیرکس. نوکرای آمریکا خودشون میگن به خاطر رعایت تحریمای آمریکا به اقتصادمون ضربه خورده اون وقت این یارو میگه ثروتمندن، نوکر نیستن! اسم این جور موجودات، نوکر نوکراس
    • BE ۰۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      3 0
      جناب بلبل زبون از سوئد ، چرا همش نق میزنی ؟ کار دیگه بلد نیستی ؟ مگه آزار داری که انرژی منفی صادر میکنی ؟ عقده ای شدی اعصاب نداری خداوکیلی
  • DE ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    13 4
    فرودگاه های اروپا هم وقتیکه هواپیمای ایران ایر وارد میشه عمداً کارشکنی میکنند و چندین ساعت مسافرین رو معطل میکنند و یا چمدان ها رو خیلی دیر تحویل میدن .
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    17 0
    اولش با خواندن تیتر فکر کردم همگی آمدند استقبال
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    22 3
    این کارهاشون عمدی هست رفتار ایتالیا ها رو در تاریخ با مردم لیبی و آفریقا و... بپرسید استعمارگر و ظالم
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    8 0
    تن ماهی و نون خشک بدرد همچین روزهایی می خوره .
  • سعید IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    11 1
    خطاب به 12:04: کمی اطلاعاتت را در مورد تاریخ تمدن اسلامی( هزار سال تمدن درخشان اسلامی ، در زمانی که اروپا در جهل و ظلمت بود) بالا ببر تا امثال غیاث الدین جمشید کاشانی ، خواجه نصیرالدین طوسی ، ابن سینا ، جرجانی ، جوزدانی ، ابوریحان بیرونی ، خیام ، ابن هیثم ، خواررمی و... را بشناسی و حرف بی خود نزنی. در زمانی که گالیله به خاطر ادعایش محاکمه می شد ،در حالی که ادعای او سالهای طولانی در کشورهای اسلامی به عنوان یک امر بدیهی و اثبات شده پذیرفته شده بود.کتابهای علمی زیادی از جوامع اسلامی به غرب رفته و در آنجا ترجمه شدند.متاسفنه در قرون اخیر ، به علت های مختلف مسلمانان از غافله علم و دانش عقب ماندند و غربی ها پیشتاز شدند ، هر چند در برخی زمینه های علمی، ادعاهایی که غربی ها کردند ،طبق اسناد معتبر تاریخی، قبلا مسلمانان به آن نتایج رسیده بودند ، ولی غربی ها ناجوانمردانه به نام خودشان زدند. خیلی زشته که تو به عنوان یک ایرانی ، اینقدر ناشیانه تاریخ را علیه کشورت تحریف کنی.
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    2 8
    خطاب به حمید ،برادر ،من خودم خیلی دلم برای مملکتم میسوزه؟ مشکل من اینه که چرا اینکار را با ژاپن نمیکنن؟ شما فقط پارامتر هایی را میگی که قابل راستی ازمایی نیستن از فرار مغز های مملکت مشخصه وضعیتمون چجوریه خوب اگر وضعیت اونا هم مثل ما بودصف خروج نداشتیم ب
    • محمد قزل IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      6 0
      خوب ژاپن هم نوکر وجیره خواره صهیونیسم وآمریکا وایتالیا همه از یک آخور میخورن
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      6 0
      نیاز نیست دلت بسوزه. از عقل و دین استفاده کنی می‌فهمی این طور که گفتی نیست. با ژاپن این کار رو نمی‌کنن چون دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی با هم هستن. همین. اون‌ها استقلال ندارن و مجبورن برای حفظ اقتصادشون، نوکری آمریکا رو بپذیرن. وگرنه دلارهاشون رو باید بریزن دور. اما ما مستقلیم. تابع عقاید خودمون هستیم و حرف داریم. سخت بود؟! این شاخص‌ها کاملا قابل راستی‌آزماییه. در مورد خروج نخبگان، اولا در کشورهای دیگه این قدر زیاده که به جز ایران، اکثر کشورها پر از تبعه دیگر کشورهان از جمله ایتالیا که پر از تبعه آسیایی و آفریقاییه، آمریکا که پر از تبعه اروپاییه و خود آمریکا هم با تبلیغات و بی‌بندوباری سر پا مونده. تو سر خودت رو کردی زیر برف به بقیه میگی نگا هیچ چی نیست! خخخ
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    13 0
    ورزش هم اصلا سیاسی نیست، مدیونید اگر فکر کنید این رفتار سیاسی و ضد انسانی عمدی بوده باشه و یا ناشی از فشار دولت فاشیستی صهیونیستی ایتالیا... واقعا مدیونید اگر اینطور فکر کنید...
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    13 1
    همشون بیشرفن ،با این جماعت پدرسوخته می خواهید برجام به ثمر بشینه.
  • سید فروزان CH ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    2 9
    آفتابه لنگ هفت دست شام و نهار هیچ دست وظیفه مدیر تیم است که قبل از عزیمت بازیکنان به محل برود و شرایط را آماده
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    8 0
    اگه قرار بر کرم ریختن و حال گیری باشه ما هم به موقع تلافی خواهیم کرد . البته بماند یک کشور اروپایی هست که خیلی تنشون برای حال گیری میخاره به موقعش خواهیم خاروند
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    12 1
    اگه این واقعه در ایران اتفاق افتاده بود هم داخلی های خائن و هم رسانه های غربی چه قشقرقی راه انداخته بودند
  • GB ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    11 0
    این ایتالیایی های گشته و خسیس مگه به کسی غذا مجانی میدن.
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    2 0
    فقط ایرانه که از این تدارکات دارن
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    8 1
    ایرانیان ایتالیا اکثرا افراد پولدار و مهمی هستند اگه انها دارایی خودشونو از ایتالیا خارج کنند این کشور مستمعره با تورم مواجه میشه
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    6 0
    مردم و مخصوصا غربگدایان این مورد یادشان باشد به هر حال آنها بسیار نایس و انسان هستند و اینکارهایشان و کشتن بیگناهان از روی انساندوستی و احترام آنها به حقوق بشر است !! و این غیر غربی ها و دیگران هستند که وحشی و بی تمدن هستند !
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    4 0
    اینا همینطوری ان بی چشم و رو ها
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    0 0
    دیگه اروپائیان و غیره با چه زبانی بگن !! داریم مگه این همه بی احترامی !!
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    6 3
    نه دیگه توی کل ایتالیا خراب شده یه دونه رستوران باز نبوده اونجاکه کافه ها ... تا صبح بازه چند تا غذاپیدانمیشده حالااگه ایران بود همه تا صبح خبردار وایمیسادن تا اونابیان یه وقت بهشون بدنگذره اخه مهمون خارجکی بودن. خود تحقیرهای بیچاره بایدبه این اروپائیها محل نذاری
  • نام آشنا IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    6 0
    انهائی که ادعا میکنند که اروپائی ها علم را توسعه دادند و ایرانی ها کار خاصی انجام ندادند در یک مورد فقط بفرمایند مثلث خیام - نیوتن - پاسکال را چه کسی ابداع کرد ؟ اگر پاسخ درستی برای این سئوال پیدا کردید متوجه خواهید شد که اروپائی ها چقدر در علم از روی دست ایرانی ها کپی برداری کردند و به اسم خودشان ثبت کردند.
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    4 0
    دیدم یکی قرقر کرد که اختراعات صده‌های اخیر، کار غربی‌ها بوده! بگو ببینم چقدر از این اختراعات به درد خورده و چقدر باعث مصیبت شده؟! اون از جنگ‌افزارهاشون. جنگ‌های قدیم تن به تن بود‌. اما الان بی‌گناهان رو در یه جای دیگه قتل عام می‌کنن. وسایل صنعتی‌شون که آلودگی‌زا بود. زندگی‌ها سخت‌تر شد. غذاها سمی‌تر شد. وسایل الکترونیکی و ارتباطی‌شون باعث به هم خوردن نظم زندگی، ساعات طبیعی بدن و مراودات خانوادگی شد. همین برق، زندگی‌ها رو به هم زد. قبلش هم بشر داشت زندگی می‌کرد. مشکلی نداشت که نیاز به این وسایل داشته باشه. فقط دارو و درمان‌های جدید خوب بود که اونم افتاد دست شبکه عنکبوتی صهیونیستی و شد محل کسب درآمد. بگم وسایل نقلیه موتوری‌شون خوب بود، باید به مصائبش هم اشاره کنم.
  • IT ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    3 0
    ایتالیایی ها کلا موجودات فرازمینی هستند اگه بعد از جهان سوم، جهان جچهارمی بود حتما ایتالیا اولین عضوش بود. اصلا این مردم و کشور با هماهنگی و نظم و قانون بیگانه اند من فکر میکنم اعتبارشون بابت اینه که شانسی افتادن و چسبیدن به قاره اروپا همین اصولا با اصول و ارزشهای انسانی، اجتماعی و .... بیگانه اند
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    2 4
    ببخشید میشه دشمنان اسلام را لیست کنید؟ خوب ژاپن را که فهمیدم ایتالیا را هم فهمیدم مثلا روسیه هست یا نیست؟ مثلا چین هست یا نیست؟ این موارد رو برام باز کن تا بفهمم
    • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      3 0
      کسانی که با اسلام و مسلمین دشمنی می‌کنند، شامل استکبار و در رأس آن آمریکا و عواملش. قاعده کلی رو گفتم که خودت بگردی پیدا کنی. اما روی آی کیوت کار کن. خیلی ضعیفه
    • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      2 0
      اگه می‌خوای بگی این جوری تعداد دشمنان اسلام زیاد میشه، خب بشه. زیادی و کمی دشمنان نشونه حقانیت‌شون نیست. نشونه گمراهی‌شونه. به فرموده قرآن کریم، اکثرهم لایعقلون
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    4 0
    بهتر که شام ندادند. با چه اطمینانی می‌خواستید آن شام رو بخورید. احتملا همگی مسموم می‌شدید.
    • BE ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      1 0
      ایول
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    3 0
    سوئدی معلومه خیلی آتش گرفتی! شما اگه ثروتمند بودید، زنانتون رو نمیفرستادید سر کار تا پول شامشو خودش حساب کنه و دختر پسراتونو ۱۸ سالگی شوت نمیکردید بیرون! اگه میبینی ما در ایران انتقاد میکنیم برای ایده‌آل شدنه نه که مثه شماها بشیم
  • ایرانی IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    1 0
    الان غربگرا ها این را به بی اعتباری ورزش کاران ایران ربط می دهند اگر این رفتار را ایران می کرد همین شبکه های وطن فروش چه قشقرقی به پامی کردند الان لال مانی گرفتند
  • IR ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    1 0
    اینا خودشون ک از گشنگی میمیرن حسابی سیر نشدند و محتاج بقیه هستن اونوقت شماها انتظار داشتید شام و غذا سرو کنن ؟؟ هنوز فقط نزدیک ب چهار ماه است ک از جنگ روسیه و اوکراین میگذره اثرات و نتایج منفی این جنگ در قاره ای اوروپا دیده میشه در تلاطوم افتادن چه در بخش تامین سوخت انرژی وچه در بخش گندم و فلات و تغذیه ، همه ای این مصیبت هاهم از خودشون نشأت و بوجود میاد از پس ک حمایت و دخالت های بیجا در امور بقیه کشورا میکنند ، اینا اگ منطق فهم و شعور و تفکرات سیاسی شون درست بوده چرا برج شون کج میشد ؟؟!!
  • BE ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    1 0
    یه مشت مافیائی متوهم ریغو شدن حاکم ایتالیا ، جولیو سزار داره توی گور میلرزه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس