کد خبر 1399700
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
واکنش رسانه کروات به ابقای اسکوچیچ

رسانه کروات به ابقای دراگان اسکوچیچ در سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، سایت Tportal کرواسی نوشت: دراگان اسکوچیچ که با موفقیت هدایت تیم ملی فوتبال ایران را در دیدارهای مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ بر عهده داشت در این مسابقات نیز همچنان سرمربی این تیم باقی می‌ماند. اسکوچیچ که شش روز قبل از این سمت کنار گذاشته شده بود با تغییر نظر مدیران فدراسیون فوتبال ایران به‌عنوان سرمربی تیم ملی این کشور به کارش ادامه خواهد داد.

بر اساس این گزارش، روز یکشنبه پس از ساعت‌ها نشست اعضای هیئت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون فوتبال ایران تصمیم به ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ گرفته شد. هرچند به نظر می‌رسید مدیران این فدراسیون برای انتخاب جایگزین اسکوچیچ مصمم بودند، اما واکنش‌های طوفانی افکار عمومی منجر به تغییر این تصمیم شد.

بدین ترتیب دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران را در سومین راهیابی متوالی به جام جهانی و ششمین حضور در این رقابت‌ها همراهی می‌کند. ایران هرگز از مرحله گروهی جام جهانی صعود نکرده و در دوره بعدی این رقابت‌ها با تیم‌های ملی انگلیس، آمریکا و ولز همگروه است».

اعضای کمیته فنی و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال روز گذشته در مرکز ملی فوتبال جلسه‌ای درباره شرایط تیم ملی برگزار کردند که در پایان حکم به ابقای دراگان اسکوچیچ دادند.

کمیته فنی فدراسیون فوتبال هفته گذشته صلاحیت دراگان اسکوچیچ را برای ادامه حضور روی نیمکت تیم ملی تأیید نکرد. پس از جمع‌بندی کمیته فنی اسکوچیچ به ایران آمد و جلسه‌ای با هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال داشت تا برای تصمیم نهایی در مورد ادامه همکاری با این مربی کروات، کمیته فنی و هیئت رئیسه جلسه مشترکی با هم داشته باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    2 0
    کراوات ها نمیخوان از رییس فدراسیون فوتبال این کشور بپرسن این چه وضع مدیریت یک تیم قبل جام جهانیه ؟ ما که بپرسیم اصلا جواب نمیدن یا اصلا سوال رو پاک میکنن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس