رد صلاحیت فنی اسکوچیچ درست بود؟/ بهانه‌جویی‌های مختلف برای برکناری اسکوچیچ

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: با ابقای اسکوچیچ، همه باید از وی حمایت کنند تا بتواند برنامه های خود را پیاده کند.

به گزارش مشرق، محمود کلهر درمورد ابقای دراگان اسکوچیچ در سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: وقتی کمیته فنی با حضور نفراتی که همه آنها بازیکن تیم ملی بوده‌اند تشکیل می‌شود، یعنی افراد فوتبالی به این کمیته آمده و نظر می‌دهند. به همین دلیل باید فدراسیون فوتبال از نظر کمیته فنی‌اش حمایت ویژه می کرد تا مانند گذشته پست عضو کمیته فنی فرمالیته نباشد.

وی افزود: کمیته فنی فدراسیون فوتبال ما اکنون معقول و در سطح بسیار بالایی است که می‌تواند به فوتبال ما خیلی کمک کند. در گذشته دیده بودیم کمیته فنی کارایی لازم را نداشت اما اکنون باید از این کمیته حمایت و نقطه نظرات اعضای آن را برای تصمیم گیری لحاظ شود.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره اینکه ابقای اسکوچیچ با توجه به شرایط فعلی تیم ملی و صحبت‌های بازیکنانی مثل مهدی طارمی به صلاح بود، خاطرنشان کرد: من وقتی اسکوچیچ به تیم ملی آمد جزو منتقدانش بودم اما وقتی نتیجه گرفت، باید می‌ماند. اکنون همه باید از او حمایت کنند تا بتواند برنامه های خود را پیاده کند. در شرایط فعلی هرگز نباید اسکوچیچ تغییر می‌کرد اما وقتی کمیته فنی که اعضایش فوتبالیست و افراد مشهور فوتبال ما بوده‌اند نظر می‌دهد باید به نظر آنها احترام گذاشت و حمایت کرد.

کلهر افزود: شاید اتفاقاتی در اردوهای تیم ملی افتاده یا مشکلاتی وجود داشته که کمیته فنی تشخیص داده اسکوچیچ تغییر کند و یک مربی قوی‌تر بیاید. به همین دلیل من برای نظر اعضای کمیته احترام ویژه قائل هستم. اگر اسکوچیچ تغییر می‌کرد، بهترین گزینه برای جانشینی او مربیان ایرانی بودند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    5 6
    شما که از نتیجه تیم ملی‌ با تیم‌های درب و داغون آسیا و آنهم با کمک کرونا به وجد آمدید مطمئن باشید که این مربی‌ در جام جهانی‌ هیچ حرفی‌ برای گفتن نداره. باید هر چه زودتر برکنار بشه و حتی نکونام و قلعه نوعی از این ویچ هم مدیریت و مربیگری بهتر میدونند.
  • حسین IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    1 4
    حمایت از اسکوچیچ در حال حاضر یعنی حمایت از فساد و باندبازی و مافیاگری!اگه الان از اسکوچیچ حمایت کنیم چراغ سبزی زدیم به مافیا که هر وقت دوست دارین همین سبک و ادامه بدین از لحاظ فنی هم عملکرد قابل قبولی در برابر کره و الجزایر درجه سه جهانی نداشته که الان دل خوش به عملکرد ممتاز دربرابر تیمهای درجه یک و دو جهان داشته باشه...خواهشا مردم و دعوت به حمایت از ناشایستگی و بی دانشی نکنین اجازه بدید تو مسیر ترقی گام برداریم نه پس رفت
  • علی IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    0 0
    ملت ایران یکپارچه از مربی کارآشنای فوتبال ایران حمایت کردند. ایشان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هستند و فشار مردم او را ابقا کرد. قل اعوذ برب الناس من شر الوسواس الخناس. هیئت رئیسه و کمیته فنی نشان دادند کارآشنا نیستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس