کد خبر 1399574
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
نخودی صاحب دوبنده تیم ملی شد

با برگزاری مسابقه کشتی آزاد بین‌المللی تونس، محمد نخودی توانست با صعود به نیمه‌نهایی حضور خود را در تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی صربستان قطعی کند.

به گزارش مشرق، مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد تونس به عنوان آخرین مرحله رنکینگ جهانی در حال برگزاری است. کادر فنی تیم ملی کشورمان در ۲ وزن مسابقه انتخابی گذاشته است که این رقابت در اوزان ۵۷ و ۷۹ کیلو برگزار می‌شود. طبق چرخه انتخابی در وزن ۷۹ کیلوگرم اگر هر دو نماینده کشورمان در یک گروه قرار بگیرند، در صورتی‌که نخودی جایگاه بهتری را کسب کند به دوبنده تیم‌ملی خواهد رسید.

در وزن ۷۹ کیلوگرم مسابقات بین‌المللی تونس به صورت دوره‌ای و در ۲ گروه برگزار شد که محمد نخودی و علی سوادکوهی در گروه A قرار داشتند. این ۲ آزادکار کشورمان در مبارزه نخست مقابل هم قرار گرفتند که سوادکوهی با نتیجه ۵-۵ به برتری رسید.

سوادکوهی در مسابقه دوم مقابل چندر مارستیلر از آمریکا با نتیجه ۹ بر ۶ شکست خورد و مبارزه سوم خود مقابل گئورگیوس کوگیومتسیدیس را با ۳ بر یک با برد پشت سر گذاشت.

محمد نخودی در مسابقه دوم گئورگیوس کوگیومتسیدیس از یونان ۷ بر ۳ پیروز شد. وی در دیدار با مارستیلر هم با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید. براین اساس محمد نخودی راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. وی باید در این مرحله مقابل بالیان گوراو از هند روبه‌رو شود.

باتوجه به چرخه اعلام شده محمد نخودی نماینده کشورمان در مسابقات جهانی صربستان خواهد بود که شهریورماه امسال برگزار می‌شود. وی سال گذشته هم در رقابت‌های نروژ حضور داشت و به مدال نقره رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس