انتخاب‌های بنا برمبنای علاقه شخصی نیست/ انتظار تکرار نتایج جهانی نروژ را نداشته باشیم

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: مسابقات جهانی نروژ در شرایط خاصی بود به همین دلیل نباید انتظار تکرار نتایج را امسال در مسابقات جهانی صربستان داشته باشیم.

به گزارش مشرق، حسن رنگرز در مورد تصادفی که اخیرا داشت، عنوان کرد: برای پیگیری مطالبات و اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای تکمیل استادیوم شهید وطنی از ساری به تهران آمدم. با مساعدت سازمان برنامه و بودجه ۱۵ میلیارد تومان تخصیص داده شد. در استادیوم وطنی ۳ پیمانکار فعال داریم باید منابع مالی تزریق شود تا سرعت تکمیل پروژه تحت تاثیر قرار نگیرد.

* دغدغه به حق یکسال نساجی اجرایی خواهد شد

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، افزود: با تکمیل این پروژه یکسال دغدغه حق و به جای نساجی قرار است عملیاتی شود. در مسیر بازگشت بودم که ماشین جلویی روی ترمز زد و همکارم نتوانست ترمز کند. تصادف شدیدی بود و خوشبختانه لطف پروردگار بود که جراحتی وارد نشد.

* برای حمایت به سالن آزادی آمدم

وی درباره حضورش در سالن آزادی برای مسابقه انتخابی کشتی آزاد و فرنگی، عنوان کرد: امسال اتفاق خوبی در کشتی فرنگی و آزاد افتاد؛ فرآیندی مصوب شد، فرآیند زیبا که در کشتی آزاد به اجرا رسید و در فرنگی هم با کیفیت متفاوت شاهد بودیم. روز انتخابی هم برای حمایت از کشتی‌گیران مازنی به سالن آزادی آمدم. از ۱۰ کشتی‌گیر آزاد ۸ کشتی‌گیر برای مازندران هستند.

* آزاد و فرنگی در بهترین شرایط فنی هستند

رنگرز ادامه داد: ما آشتی دوباره مردم با کشتی را با حضور گسترده تماشاگران در سالن، دیدیم. به نظرم کشتی آزاد و فرنگی از نظر فنی در بهترین شرایط قرار دارند اما ما نباید از این ۲ تیم انتظار تکرار نتایج قهرمانی جهان نروژ را داشته باشیم. چون این مسابقات شرایط و کیفیت متفاوتی داشت اما امسال حتی اگر روس‌ها هم نیایند رقابت‌ها بسیار سخت خواهد بود.

انتخاب‌های بنا برمبنای علاقه شخصی نیست/ انتظار تکرار نتایج جهانی نروژ را نداشته باشیم

* اجازه دهیم مربیان با آرامش برنامه‌های خود را اجرا کنند

این قهرمان اسبق کشتی فرنگی کشورمان با بیان اینکه هدف‌گذاری و توقع درست ما باید این باشد کشتی‌گیران برنامه‌های کادر فنی را اجرایی کنند تا نتیجه خوبی در المپیک کسب شود، گفت: باید به بنا این امکان را داد چرا که او بارها کشتی فرنگی ما را به شکلی حمایت کرده که نتایج فوق‌العاده‌ای کسب شده است. درستکار هم در این مدت کوتاه نشان داد در مدیریت و مربیگری جزو بهترین مربیان ماست. به نظرم هر ۲ کادر باید با نگاه المپیک پاریس آرامش داشته باشند و برنامه‌های فنی‌شان را اجرا کنند. ما و رسانه هم باید حمایت کنیم.

* بنا همیشه دغدغه کشتی را دارد

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان در ادامه صحبت‌هایش در خصوص قهر و آشتی‌های محمد بنا، تصریح کرد: در روند کار قطعا سوء تفاهم ایجاد می‌شود، تضارب آراء و افکار به مجموعه کار کمک می‌کند. بحث فنی چون پیچیدگی خاص خود را دارد بنابراین شرایط خاصی ایجاد خواهد کرد. آقای بنا در همه سال‌های گذشته نشان داد دغدغه کشتی و مباحث مرتبط با مسابقات را دارد. ممکن است در مسیر کار جدل‌های کاری هم اتفاق بیفتد.

وی یادآور شد: به عنوان عضو ناچیز کشتی می‌گویم حضور حمید سوریان در جایگاه نایب‌رئیسی به عنوان فخر کشتی فرنگی ما خوب توانسته ارتباط خوبی بین بنا و دبیر در فضای مدیریتی و فنی ایجاد کند. این اتفاقات همیشه هست و کشتی آبستن اتفاقات خاص خود بوده اما در نهایت به نظر می‌رسد این روزها اجماع در درون کشتی بسیار قوی است. هم‌راستا با هم‌افزایی خوب کارها در حال پیگیری است.

انتخاب‌های بنا برمبنای علاقه شخصی نیست/ انتظار تکرار نتایج جهانی نروژ را نداشته باشیم

* مردم به خاطر علاقه به یزدانی نتوانستند احساسات خود را کنترل کنند

دارنده مدال نقره آسیا در خصوص حواشی ایجاد شده در مسابقه انتخابی و هجوم هواداران به وسط سالن، گفت: برگزاری رقابت‌های ورزشی تابع ضوابط خاصی است. شورای تامین میزبان یک رقابت تشکیل جلسه می‌دهد، مصوبه دارند و دستگاه‌های ذیربط برای حفظ امنیت درگیر می‌شوند. حضور پرشور مردم اتفاق خوبی بود اما به خاطر علاقه وافری که به حسن یزدانی وجود دارد مردم نتوانستند احساسات خود را کنترل کنند. می‌توانست اتفاق تلخی بیفتد اما خدا را شکر که به خیر گذشت. حسن یزدانی از ابراز احساسات مردم تشکر کرد اما برای برگزاری چنین رقابت‌هایی باید حضور نیروهای امنیتی و پلیس را با هماهنگی کنار مسابقات داشت. آنطور که شنیدم گویا در مکاتبات ناهماهنگی اتفاق افتاده است. ما در مازندران در سطوح مختلف مسابقاتی را برگزار می‌کنیم و پلیس و یگان ویژه همکاری نزدیکی دارند.

* انتخاب‌های بنا با علاقه شخصی نیست

رنگرز درباره تفاوت چرخه انتخابی کشتی آزاد و فرنگی، تصریح کرد: نمی‌توان الگویی را از خارج از کشور بیاوریم و اجرایی کنیم چون آن الگو باید بومی‌سازی شود. ۲ کادر متفاوت با طرز فکر متفاوت مسئولیت پاسخگویی به نتایج را عهده‌دار هستند. بنا نشان داده انتخاباتی که دارد بر مبنای علاقه شخصی نبوده و او برای هر انتخابش استدلال و معیار داشته است. الان هم غیر از رقابت میرزازاده و یوسفی، بقیه اوزان در یک سال گذشته در مسیر انتخاب قرار داشتند. برخی به خارج از کشور رفتند و رقابت مستقیم داشتند. بنا با استدلال نفرات را انتخاب می‌کند. در آزاد اما نگاه متفاوت بوده که اجرایی شد و اتفاق خوبی بود. امسال مسیر کاملا مشخص و تعریف شده بود.

* تکمیل ورزشگاه شهید وطنی برای لیگ قهرمانان تا پایان تیر

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران درباره وضعیت استادیوم شهید وطنی، گفت: زمانی که رئیس‌جمهور به مازندران آمد دستور داد در مدت زمان ۴ ماه استادیوم وطنی تکمیل شود. تصاویر نشان می‌دهد چمن وطنی کاشته شده است. وقتی نساجی قهرمان جام حذفی شد حضور این تیم در لیگ قهرمانان جدی شده بنابراین ماموریت‌های جدیدی برای تکمیل پروژه تعریف شد مانند بازسازی وی‌آی پی، تقویت برج‌های نوری و ... این پروژه در ۴ ماه زمان تکمیل شد اما برای میزبانی لیگ آسیا با مساعدت اخیر سازمان برنامه و بودجه تا پایان تیرماه ورزشگاه کامل می‌شود. برای این استادیوم از سال ۹۷ به عنوان استادیوم خانگی نساجی هزینه‌های مختلفی را شاهد بودیم تا این امکان فراهم شود. تا تکمیل پروژه از سال گذشته ۵۴ میلیارد تومان در ۳ فاز هزینه شده و خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس