کد خبر 1399431
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
گوشی

هنوز سامسونگ گوشی‌های تاشوی گلکسی Z Fold ۴ و Z Flip ۴ را عرضه نکرده اما به تازگی اطلاعات جدیدی درباره دو گوشی گلکسی Z Fold ۵ و Z Flip ۵ افشا شده است.

به گزارش مشرق، دو گوشی گلکسی Z Fold ۵ و Z Flip ۵ محصولات مورد انتظاری هستند که اطلاعاتی در مورد آنها منتشر شده است. شایعات منتشر شده اطلاعاتی در مورد مجموعه دوربین‌های احتمالی Z Fold ۵ را افشا کرده‌اند.


بر اساس گزارش‌های منتشر شده، سامسونگ قصد دارد عرضه دو گوشی تاشوی گلکسی Z Fold ۵ و Z Flip ۵ را در مقایسه با نسل‌های پیشین، محدود کند.

در واقع این شرکت قصد دارد در سال ۲۰۲۳، سهم خود از فروش دستگاه‌های تاشو را کاهش دهد. به‌ نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد  ۱۰ میلیون دستگاه گوشی‌ تاشو تولید کند.

انتظار می‌رود تنها ۲ میلیون دستگاه گلکسی زد فولد ۵ تولید شود. در واقع سامسونگ روی فروش بالاتر گوشی زد فلیپ ۵ حساب باز کرده و قصد دارد ۸ میلیون دستگاه از این سری را تولید کند.

این در حالی است که شرکت کره‌ای برای دو سری زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴، تولید ۱۵ میلیون دستگاه را هدف‌گذاری کرده است. هم‌چنین عواملی نظیر افزایش قیمت مواد خام، جنگ روسیه و اوکراین و کند شدن رشد اقتصادی، از دلایل کاهش اهداف فروش سامسونگ برای گوشی‌های تاشو خود در سال ۲۰۲۳ به‌نظر می‌رسد.

مضاف بر این برخی از مشخصات گلکسی زد فولد ۵ هم افشا شده است. بر این اساس گوشی Z Fold ۵ دارای سه دوربین بر روی قاب پشتی است که از جمله آنها می‌توان به سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی GN۳ سامسونگ اشاره کرد. این دستگاه احتمالاً دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در جلو نیز خواهد بود.

ظاهراً اعلام شده گلکسی زد فولد ۴ تا پایان سال جاری وارد بازار خواهد شد. این گوشی هم دارای سه دوربین بر روی قاب پشتی خواهد بود که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و تله فوتو با بزرگنمایی ۳X خواهد بود. این احتمال وجود دارد که سامسونگ، این پیکربندی را برای سری گلکسی Z Fold ۵ در نظر بگیرد.

علاوه بر این دو گوشی Z Fold ۵ و Z Flip ۵ به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز خواهند شد که احتمالاً تا پایان سال توسط کوالکام عرضه می‌شود.

منبع:شهر سخت افزار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس