الحاق ۱۴۵ هکتار از اراضی دولت به طرح نهضت ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ۱۴۵ هکتار از اراضی شهر جدید پرند در جلسه هفتم کمیسیون ماده پنج استان تهران در راستای قانون جهش تولید مسکن به محدوده شهری الحاق شد.

به گزارش مشرق، خلیل محبت خواه اظهار کرد: در اجرای قانون جهش تولید مسکن و با هدف تامین اراضی  طرح مذکور ۱۴۵ هکتار از اراضی شهرستان رباط کریم به محدوده شهری الحاق شد.

وی ادامه داد: اولویت اول ما در جلسات کمیسیون ماده پنج استان تهران که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران،مدیران کل و شهرداران برگزار می شود بررسی پرونده های الحاق و تامین زمین مرتبط با قانون جهش تولید مسکن است.

وی افزود: از شهرداران و مدیران عامل شهرهای جدید نیز انتظار داریم به این روند سرعت بخشیده و مستندات مربوط به پیشنهادات تامین زمین خود را هرچه سریعتر به دبیرخانه شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان تهران اعلام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد: همچنین تغییر ضابطه محور شهری مجهز بلوار جمهوری اسلامی شهر پرند نیز در این جلسه انجام شد.

وی از بررسی موارد مربوط به خارج از حریم ارسالی از سوی فرمانداریهای شمیرانات، رباط کریم و فیروزکوه و همچنین موارد مربوط به حریم اسلامشهر ، باغستان ملارد و قدس نیز  در هفتمین جلسه کمیسیون ماده پنج خبر داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس