کد خبر 1399132
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
کودکان کار

رئیس سازمان بهزیستی گفت: ۹۰ درصد کودکان کار از اتباع خارجی هستند.

به گزارش مشرق، علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور در نشست با رسانه‌ها اظهار کرد: خبرنگاران انسان‌هایی آگاه هستند که با سلاح قلم در میدان آگاهی و اندیشه حضور دارند و قاصدانی امین هستند که از روی امانت نقدهایی منصفانه و کاستی ها را انتقال می دهند.

وی افزود: برخی از خبرنگاران با حضور در جبهه ها با دفاع از وطن در برابر جنایات دشمنان انقلاب و اسلام اخبار را مخابره کردند و در میان شما افراد دارای معلولیت هستند که در عرصه‌های متفاوت نام آور هستند و در کار خود موفق عمل کرده‌اند.

رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به آغاز هفته گرامیداشت بهزیستی، ابراز کرد: این هفته با تجدید میثاق با شهدا و آرمان های امام آغاز شد و تلاش خواهیم کرد که بهترین حقایق و اخبار را به تمام آحاد جامعه برسانیم.

وی ادامه داد: حدود ۱۹هزار پرسنل در کشور در حال انجام کارهای سخت و زیان آور هستند؛ مددکاران خدمات خاصی را با اعتقاد خاص به افراد دارای معلولیت ارائه می‌دهند که آمار این خدمت گیرندگان ۷ میلیون نفر هستند.

وی با اشاره به فعالیت کودکان کار در جامعه، عنوان کرد: باید بدانیم بخش زیادی از کودکان کار خیابانها اتباع هستند و جنگی که در یکی از کشورهای همسایه‌ صورت گرفته موجب شده تا بخشی از آن‌ها به کشور ما مهاجرت کنند، حدود ۹۰ درصد کودکان کا  از اتباع هستند و ما برای کودکان کار ایرانی برنامه‌ای داریم که فاز نخست آن آغاز شده و از شهرهایی که بیشترین کودکان را دارند آغاز شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    0 0
    افغانی هارابایدازایران اخراج کنند ملت ایران نبایدهزینه حضور افغانی هادرایران رابپردازند هزینه ان صرف مردم بیچاره سیستان وبلوچستان شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس