کد خبر 1399081
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
توقیف خودرو

معاون عملیات پلیس راهور پایتخت از اعمال قانون و توقیف ساعتی خودروهای متخلف به جای اعزام به پارکینگ خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه تلویزیونی شهر امن درخصوص برخورد با تخلفات خودروهای حادثه ساز و نحوه اعمال قانون اظهار داشت: برخورد با تخلفات خودروهای حادثه‌ساز بیشتر در بزرگراه‌ها و در مواجهه با خودروهایی است که مرتکب تخلف سرعت و سبقت می‌شوند.

وی افزود: بخش دیگری از برخورد با تخلفات خودرو به واسطه تردد غیر مجاز است؛ مانند کامیونی که در محل غیر مجاز تردد کرده و یا اتوبوس بین شهری که قبل از ساعت مقرر در معابر شهری تردد می‌کند.

 معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: در محل توقف خودروهای متخلف بنری بر روی خودرو نصب می‌شود که تذکر و توجهی برای خود راننده و همچنین دیگر رانندگان باشد تا این تخلف را تکرار نکنند؛ این خودروهای متخلف توسط همکاران بنده در محل مناسب متوقف می شوند تا زمان مجاز آنها جهت تردد فرا رسیده و اجازه تردد به آنها داده شود.

وی گفت: این رانندگان حتما اعمال قانون می شوند و توقیف ساعتی به جای انتقال به پارکینگ خواهد بود.

 معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه این طرح تاثیر بسزایی در کاهش تخلفات دارد خاطرنشان کرد: در این طرح خودروها توقیف شده اما به پارکینگ نمی رود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    11 0
    من خودم یک ماه پیش با سرعت مجاز در لاین کندرو در بزرگراه شهید زین الدین تردد می کردم که منو متهم به سرعت غیرمجاز و حرکات مارپیچی با ماشین مدل 1380 کردند. به من یک ادرس دادند که مدارک را روز بعد بگیرم. مراجعه که کردم گفتند باید خودروت در پارکینیگ توقیف شود. رفتم بازرسی اعتراض کردم. برایم هم جریمه به قول خودش جگرسوز نوشتند و هم نمره منفی به خاطر تخلفی که نکرده بودم. خودروهای پلیس باید به دوربین مجهز شوند که خدای نکرده مثل این افسر زور گویی نشود
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    0 1
    آره والا چه کاریه ماشین رو سه روز میفرستید پارکینگ؟!! بعد دو ساعت با یه جریمه آزاد کنید سه روز بره خلاف کنه و بازم جریمه و دو ساعت بعد آزادش کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس