کد خبر 1399003
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۹
غلامی: باید اتحادمان قوی‌تر از قبل باشد

مدافع تیم فوتبال استقلال می‌گوید باید اتحاد تیمش قوی‌تر از فصل گذشته باشد.

به گزارش مشرق، عارف غلامی پس از تمدید قراردادش با آبی‌پوشان پایتخت گفت: من روزهای خوبی در این باشگاه داشتم. یکی از سه روزی که برای من حس خوبی داشت، امروز که دوباره یک سال دیگر افتخار این را داشتم که در خدمت استقلال باشم. سه روز از این روزهای خوبی که داشتم، روزی که برای عقد قرارداد با استقلال به این باشگاه آمده بودم و قراردادم را امضا کردم و روز دیگر، برای تمدید قرارداد به باشگاه آمده و امروز هم تمدید کردم. حس خوبی است و باعث افتخارم است که چهارمین سال حضورم را در این باشگاه دارم شروع می‌کنم. امیدوارم متحدتر از گذشته، افتخارات باشگاه را رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید:

غلامی با استقلال تمدید کرد +عکس

او ادامه داد: وقتی در شما در کنار استقلال و هوادارنش هستید، افتخارات نباید اولویت باشد و باید افتخارات تیمی در اولویت باشد. امیدوارم همه مجموعه تیم، دست به دست هم بدهیم و افتخاراتی که چند سالی از آن می‌گذرد را رقم بزنیم. قطعا از سختی‌های سال گذشته باخبر هستید. قطعا سال‌ سخت‌تری در پیش داریم و باید اتحادمان خیلی قوی‌تر باشد. از باشگاه استقلال به خاطر حمایت‌هایشان در سال گذشته تشکر می‌کنم. هر کدام سهمی در قهرمانی فصل گذشته داشتند.

غلامی در پایان گفت: به کادر فنی جدید خوش‌آمد می‌گویم. امیدوارم سال خوبی را در پیش داشته باشیم. با اتمسفری که در تیم است، تا آخر فصل امیدوارم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    4 0
    کارد بخوره به شکمی اونی که 25 میلیارد براش کمه نمیفهمه یه کارگر بیچاره که صبح تا شب باید کارکنه برای ماهی 5 میلیون چجور باید تو این گرونی زندگی کنه
  • مجید صابری IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    2 0
    وقتی در کشور ما حقوق کارگر ۵ میلیون حقوق دانشجویی دکتری بهداشت ۳ میلیون و بقیه افتضاح تر از این باشه و بازیکن فوتبال ۲۵ میلیارد بگیره وضع مملکت از این بهتر نخواهد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس