پرونده جاسوسی که صهیونیست‌ها مجبور به مختومه کردن آن شدند

رژیم صهیونیستی به دلیل نبود دلایل کافی و عدم امکان اثبات اقدام مجرمانه مجبور شد، تمامی ۲۰ اسرائیلی دستگیر شده در پرونده جاسوسی ادعایی برای ایران را آزاد کند.

به گزارش مشرق، شبکه ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیست اعتراف کرد، ۲۰ نفری که حدود شش ماه پیش به اتهام همکاری با فردی ایرانی برای جاسوسی دستگیر شده بودند، فقط با اعطای تعهد آزاد و این پرونده مختومه شده است.

به نوشته این رسانه عبری زبان، تمامی متهمان که همگی هم زن بودند به مقر سرویس اطلاعات عمومی احضار و بعد از بازجویی و اخذ تعهد از آنها بدون تفهیم اتهام آزاد شدند.

یک منبع آگاه در این زمینه ضمن اعتراف ضمنی به عدم رسیدن سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی به دلایل اثبات وقوع جاسوسی به این رسانه خبر داد: فعالیت این زنان در سطح اقدام جاسوسی نبوده و عملا کار خاصی را انجام نداده بودند.

این خبر در حالی اعلام می‌شود که حدود ۶ ماه پیش رسانه‌های عبری زبان با استناد به اطلاعات سرویس‌های اطلاعاتی این رژیم اعلام کرده بودند یک شبکه بزرگ جاسوسی که برای ایران در حال جمع آوری اطلاعات بود را دستگیر کرده و تلاش ایران برای به کارگیری زنان اسرائیلی جهت جمع آوری اطلاعات و انجام اقدامات جاسوسی را کشف و متلاشی ساخته و حتی کیفرخواستی علیه پنج نفر از آنها تهیه شده است.

در گزارش‌های آن زمان رسانه‌های عبری زبان تاکید شده بود، تعقیب و رصد فعالیت این زنان ثابت کرده است که آنها به همکاری با یک مامور ایرانی می‌پرداختند و اطلاعات بسیار متقنی در این زمینه به دست آمده است.

این در حالی است که امروز همان رسانه از بیگناهی این افراد سخن گفته تا بی پایه و اساس بودن ادعاهای سابق شاباک و دیگر سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی رژیم‌شان را اثبات کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ساس IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    صهیونیسم افرادش را بر اساس ماتریالیزم و آتئیسم و شوونیزم بار می آورد اگر بدانند که خارج از سیستم بانکی و بدون رهگیری و پیگیری سازمانهای امنیتی میتوانند شخصی یا اطلاعاتی را بفروشند حتما این کار را میکنند کافیست لباسی با زیپ طلا با رنگ مشکی یا عروسکی پر از مروارید یا زمرد یا .. به آنها برسانید معامله آغاز خواهد شد ارز مجازی هرگز زیرا برای سرورهای قدرتمند آنها قابل کشف است. یا ماهی مجانی یا رستوران یا یک تور خارجی پر کیفیت رایگان. در آنها حتما وجدان صفر است یا قابل دور زدن. البته در اینجا به مراتب کمتر. با چند جندخانه پاریسی یا دلاسی هماهنگ کنید تا به افسران رده پایین صهیون خدمات بدهد و مردان خوش سیما را از ١٦ سالگی استخدام کنید تا برای دختران و افسران زن ...یر خوشتراش و تشک نرم آماده کنند چیزی برای دستگاه تلآویو باقی نخواهد ماند ٦ ملیون هستند که ٢٠٠ هزار افسر زن دارد هر مرد جوان میتواند با ٣٠ زن همخوابگی موثر در سال داشته باشد برای شکار ٣٠٠٠ جاسوسه نیاز به ١٥٠ پسر خوشگل نافذ دارید همانکاری ات که آنها میکنند مجوز را هم خدا صادر کرده هم خودشان. مقابله بمثل.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس