کد خبر 1397954
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
افشای تصاویر جدید گوشی اوپو A97 5G

اوپو A۹۷ ۵G با یک صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی (۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل) فول اچ دی پلاس مجهز به فناوری ناچ عرضه می‌شود.

به گزارش مشرق، به نظر می‌رسد گوشی اوپو A۹۷ ۵G در آستانه راه اندازی است. زیرا به تازگی تصاویر جدیدی از این گوشی هوشمند توسط افشاگر معروف "ایوان بلاس" منتشر شده که اوپو A۹۷ ۵G را از زوایای مختلف به نمایش می‌گذارد.

افشای تصاویر گوشی اوپو A۹۷ ۵G +عکس

این گوشی هوشمند با پشتی و لبه‌های صاف و در رنگ‌های آبی، مشکی و صورتی ارائه خواهد شد. در سمت راست این دستگاه دکمه پاور مجهز به سنسور اثر انگشت و در سمت چپ آن دکمه تنظیم صدا به چشم می‌خورد. در پایین گوشی نیز یک جک هدفون، درگاه USB-C و بلندگو قرار دارند.

اوپو A۹۷ ۵G با یک صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی (۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل) فول اچ دی پلاس مجهز به فناوری ناچ عرضه می‌شود. این گوشی هوشمند به یک دوربین دوگانه پشتی متشکل از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است.

افشای تصاویر گوشی اوپو A۹۷ ۵G +عکس

انرژی مورد نیاز این دستگاه از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود و در انواع ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم+ ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. در خصوص تراشه این گوشی هوشمند هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است، اما احتمال دارد از دایمنسیتی ۸۱۰ استفاده کند. انتظار می‌رود مدل ۱۲ گیگابایتی اوپو A۹۷ ۵G با قیمت تقریباً ۳۴۳ دلار عرضه شود.

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس