کد خبر 1398285
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
گوشی

هرسال پیش از عرضه‌ی گوشی‌های پرچمدار، تصاویر و فیلم‌های مختلفی که ظاهر گوشی را پیش بینی می‌کنند، پخش می‌شود.

به گزارش مشرق، این عکس‌ها بر اساس شایعات و اخبار منتشر شده توسط لیکرها می‌باشند. به این صورت که فرد، تمامی اخبار و شایعات را جمع آوری کرده و بر اساس آن‌ها، طرح احتمالی را بازسازی میکند.

در نهایت نیز، رندر آن طراحی توسط نرم افزارهایی مانند اتوکد، از زوایای مختلف، رسم می‌کنند.

یکی از پرچمدارانی که قرار است در سال ۲۰۲۲ عرضه شود، آیفون ۱۴ است. به همین دلیل می‌خواهیم در این مقاله، به رندر عکس های جدید ایفون ۱۴ بپردازیم. جالب است بدانید رندرهای این پرچمدار حتی قبل از عرضه‌ی آیفون ۱۳ نیز پخش شده بودند که این اتفاق در نوع خودش بسیار جالب است.

انتشار رندرهای جدید از آیفون ۱۴ +عکس

یکی از طراحان رندر، جان پراسر (Jon prosser) است. کسی که رندرهایش درباره‌ی ایرتگ، ایرپاد مکس و آی مک‌های رنگی، به طرز فوق العاده‌ای نزدیک به واقعیت بودند.

شایعاتی نیز درباره‌ی به کار بردن دکمه‌هایی همانند آیفون ۴، برای آیفون ۱۴ وجود دارد. یا استفاده از توری‌های مشابه آیفون ۴، در اسپیکرها.

انتشار رندرهای جدید از آیفون ۱۴ +عکس

درباره‌ دوربین‌ها نیز، گفته شده است که قرار است، برآمده نباشند. و کوچک‌تر شده باشند.

اما یکی از نکات مهم درباره‌ی تغییرات ایجاد شده در طراحی ناچ است. که مارک گورمن و مینچیکو نیز هر دو به آن اشاره کرده‌اند.

قرار است که در مدل‌های پرو، ناچ حذف شود و به جای آن چیزی مانند حفره وجود داشته باشد. این امر موجب می‌شود که اسپیکر جلوی گوشی به قسمت بالای آن منتقل شود.

انتشار رندرهای جدید از آیفون ۱۴ +عکس

به نظر می‌رسد که در آیفون جدید قرار است شاهد تغییرات زیادی باشیم، که اکثر آن‌ها مربوط به مدل پرو می‌باشند.

البته همچنان تا قبل از آمدن آیفون ۱۴ ، نمی‌توان درباره‌ی این تغییرات نظر قطعی بدهیم. تنها کاری که از دستمان بر می‌آید صبر کردن و تماشای رندر عکس های جدید آیفون ۱۴ است.

** پیام آروری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس