کد خبر 1397879
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷
آخرین اخبار از یارانه نقدی | یارانه نقدی قابل برداشت است؟

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها از واریز یارانه معیشتی در سه‌شنبه بیست‌ویکم تیرماه و قابل برداشت بودن آن از ساعت 24 شب گذشته خبر داده است.

به گزارش مشرق، با تغییر مبلغ یارانه نقدی حدس و گمان های بسیاری در مورد آن مطرح شد. عده ای از تغییر یارانه نقدی به کالا برگ گفتند و عده از عدم پرداخت آن. با فرارسیدن موعد پرداخت یارانه نقدی تیر ماه اما سوال ها و حدس و گمان ها بالا گرفت؛ آیا یارانه نقدی پرداخت می شود؟ آیا یارانه نقدی تبدیل به کالا برگ می شود؟

طیبه حسینی سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها؛ اعلام کرد: مرحله ۱۳۷ یارانه کمک معیشتی مربوط به تیرماه سال ۱۴۰۱ از ساعت ۲۴ امشب ۲۰ تیرماه برای افرادی که واجد دریافت یارانه هستند، قابل برداشت خواهد بود.

وی افزود: کلیه سرپرستان خانواری که جزء دهک اول تا سوم هستند مبلغ یارانه دریافتی آن‌ها به ازای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان و سرپرستان خانواری که در دهک چهارم تا نهم قرار دارند مبلغ یارانه پرداختی به ازای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.

حسینی گفت: واریز یارانه به حساب متقاضیان بازبینی به دهک بندی که در سامانه حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست بازبینی خودشان را ثبت کرده بودند و از طرف وزارت مطبوع جزء دهک یک تا نه شناخته شده بودند، امشب به حساب شان واریز خواهد شد.

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد: کلیه افرادی که در زمره ثبت نام شدگان جدید و جزء جاماندگان بودند، توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آزمون وسع شان انجام شده و دهک‌های درآمدی شان مشخص شده است و افرادی که در دهک‌های درآمدی یک تا ۹ قرار گرفتند تا پایان هفته یارانه تیرماه شان به اضافه معوقات اردیبهشت و خردادماه به حساب شان واریز خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین افرادی که متقاضی بازبینی در دهک بندی خود بوده اند معوقات اردیبهشت و خردادشان را خواهند گرفت.

حسینی اضافه کرد: بررسی ثبت نام کنندگان جدیدی که تا پایان ۱۵ خرداد که آزمون وسع شان انجام شده، مورد بررسی قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 0
    پس چرا به جای 400 تومن 300 تومن ریختن؟
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 1
    برخی مرفهان بی درد هم یارانه میگیرند دستشان را کوتاه کنید
    • IR ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      0 0
      اولا وقتی دولت گران می‌کند مشمول تمام افراد جامعه می‌شود مرفه و غیرحرفه ندارد مگر گرانی فقط برای عده ای خاص است ثانیا افراد مرفه چند درصد جامعه را تشکیل می‌دهند چهار درصد . اینها افرادی حقوقشان بالای ده میلیون را مرفه محسوب می‌کنند در حالیکه خط فقر ۱۶ میلیون تومان است و این هم ظلم به این افراد است
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 3
    متشکریم از دولت انقلابی.
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    2 0
    کاشکی این دولت همون 45هزارتومان دولت اسبق را قطع نکرده بود!!!!!!
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    2 0
    واقعا این پرداخت یارانه عین بی عدالتی است درشرایط یکسان به بسیاری که حقشان نیست ووضعیت مالی خوبی دارند یارانه پرداخت میشه وبعضی ها دردهک دهم قراردادند لعنت براین عدالتی که شما دم ازش میزنید
  • بحرکانی IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 0
    سلام به هر کس که جزو اعتراضات یارانه ای بوده تماس گرفتم برا هیچکس یارانه واریز نشده همش کلاه برداری است مردم همه ناراضی هستن خودتون راگول میزنید.والسلام
  • بازنشسته آموزش و پرورش IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 0
    ظاهراً کار بازبینی به معترضین تمام نشده است زیرا اینجانب اعتراض کردم و هنوز که هنوز هست نوشته بازبینی انجام خواهد شد
  • حسن IN ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    0 0
    من که نه خونه نه ماشین وموستجرهستم وهیچی ندارم چطور دهک نهم شدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس