ذوالفقارنسب: تعاملات فوتبال ایران مبهم است/ نقش اصلی را افراد پشت‌پرده بازی می‌کنند

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تعاملات فوتبال در ایران مبهم، رقم قراردادها بی‌پایه و اساس، رفتارها بدون نظارت و مسیر برای تخلف باز است.

به گزارش مشرق، بیژن ذوالفقارنسب افزود: این روزها یکی از مباحث داغ روز فوتبال ایران به بحث قراردادها و نحوه پرداختی در لیگ باز می‌گردد که جای تعجب دارد چرا که اتفاقات و مسایل فوتبال ایران را در هیچ جای دیگر نمی‌توان یافت و باید پرسید چرا نهادهای نظارتی در این خصوص ورود نمی‌کنند.

وی ادامه داد: به عنوان فردی که سال‌ها در ورزش و فوتبال ایران حضور دارد می‌گویم هیچ معیار مشخصی برای این افزایش دستمزها و نحوه پرداختی وجود ندارد و رفتار و تعامل بازیکن با باشگاه، مسئولان تیم و عوامل پشت‌پرده مبهم و نامشخص است. 

بیشتر بخوانید:

نابسامانی فدراسیون به تیم ملی سرایت کرده است

این کارشناس فوتبال کشورمان یادآور شد: متاسفانه آنچه فوتبال ایران را دستخوش اتفاقات ناخوشایند می‌کند به دست‌های پشت پرده و عواملی باز می‌گردد که از چشم‌ها پنهان بوده اما تاثیرگذارند و نقش اصلی را همین افراد بر عهده دارند. هیچ تعامل شفاف و درستی در این میان دیده نمی‌شود و استدلال درستی را نمی‌توان در این میان دید و تا زمانی که نظارت و برخوردجدی هم وجود نداشته باشد، این مسیر انتهایی ندارد.

ذوالفقار نسب تاکید کرد: به عنوان مثال بازیکنی که در کشور خودش ۲۰۰ هزار دلار دستمزد دارد به ایران آمده و رقمی بالغ بر ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار دلار برایش در نظر می‌گیرند، البته در انتها او همان یا شاید کمی بیشتر را هم بگیرد اما مابقی این اعداد و ارقام گم می‌شود و باید بررسی شود باقی مانده آن کجا می‌رود. 

وی تصریح کرد: شاید این اتفاقات روزی شبیه افسانه بود اما امروز به یک واقعیت تلخ تبدیل شده که باید جلوی آن را گرفت.  راهکار آن مشخص است، باید با مدیریت و نظارت دقیق جلوی آن را گرفت. با هیچ فردی هم نباید مماشات شود چرا که اگر قرار است ورود کنیم باید جدی و قاطعانه باشد. یکی از این ارکان می‌تواند سازمان بازرسی کل کشور باشد چراکه امکان ورود و بررسی این مسایل را دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 0
    همیشه هم اینطوری نیست بابامسعودتون علنا از تیم شما حمایت می کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس