کد خبر 1397608
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
گرشاسبی: موافقت با جدایی نکونام؟ اولویت با تیم ملی است/ تصمیمی درباره غفوری گرفته نشده است

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد در صورتی که نیاز به جدایی جواد نکونام از این تیم باشد، اولویت با تیم ملی است.

به گزارش مشرق، حمیدرضا گرشاسبی درباره حضورش در فدراسیون فوتبال و اینکه آیا تصمیمی برای ثبت‌نام در انتخابات این فدراسیون و عضویت در هیئت رئیسه دارد، اظهار داشت: تا این لحظه چیزی برای ثبت‌نامم قطعی نیست و من برای امور حقوقی مربوط به دو بازیکن‌مان به فدراسیون آمده بودم. شکایتی شده است برای دریافت مطالبات‌شان پیش از حضور من که در حال پیگیری هستیم.

وی درباره اینکه بحث حضور جواد نکونام در تیم ملی مطرح شده است، تصریح کرد: چیزی به ما نگفتند و الان خودش (نکونام) هم بی‌اطلاع است.

بیشتر بخوانید:

تغییر سرمربی تیم ملی قبل از انتخابات به صلاح نیست

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره اینکه اگر فدراسیون بخواهد با جدایی او از فولاد موافقت می‌شود یا خیر، یادآور شد: بحث موافقت من نیست. همه بسیج شده‌ایم و تلاش می‌کنیم برای تیم ملی‌مان. وقتی بحث ملی باشد همه باید کمک کنیم. اگر تصمیمی در این راستا بوده و خود نکونام هم موافق باشد قطعاً تیم ملی اولویت بیشتری دارد. هدف همه باشگاه‌ها و آکادمی‌ها و برگزاری مسابقات برای این است که تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم.

گرشاسبی درباره اینکه امروز در انتخابات ثبت‌نام می‌کند یا خیر، خاطر نشان کرد: تا این لحظه تصمیمی نگرفتم و فعلاً قرار نیست چنین اتفاقی رخ بدهد. تا این لحظه هیچ تصمیمی برای این کار ندارم.

وی درباره اینکه آیا فولاد اردوی خارجی برگزار می‌کند، گفت: دنبالش هستیم تا بتوانیم به دلیل حضور در آسیا این اردو را برگزار کنیم.

مدیرعامل فولاد درباره نقل‌وانتقالات این باشگاه و وضعیت جذب وریا غفوری ابراز داشت: نقل‌وانتقالات همچنان ادامه دارد، ولی مسئله‌ای با وریا غفوری نداشتیم. این بازیکن در لیست سرمربی ماست، ولی هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است.

گرشاسبی درباره اینکه آیا مخالفتی با حضور غفوری صورت گرفته است، تصریح کرد: خیر، این موضوع فنی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    0 0
    فقط داوود سید عباسی و اکبر میثاقیان
  • ایرانی با غیرت IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    0 0
    جواد لالیگا به درد تیم ملی نمیخورد و رزومه او در مقابل اسکوچیچ در حد صفر است. بیخود او را نفله نکنید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس