کد خبر 1397489
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
امامی‌فر: باید از اسکوچیچ حمایت شود/ تنها نیاز تیم ملی اتحاد و همبستگی بازیکنان است

ملی‌پوش اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: همه ارکان فوتبال از اسکوچیچ حمایت می‌کنند اما نباید اجازه تضعیف جایگاه فدراسیون را بدهیم.

به گزارش مشرق، علیرضا امامی‌فر در خصوص شایعاتی که درباره برکناری دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی مطرح شده اظهار داشت: چیزی که من می‌بینم این است که همه ارکان فدراسیون فوتبال از اسکوچیچ حمایت می‌کنند اما درباره این که شایعاتی درباره تغییر سرمربی در بیرون از فدراسیون فوتبال مطرح شده باید بگویم که جایگاه فدراسیون نباید متزلزل شود. فدراسیون فوتبال که تا شهریورماه رئیس جدید خود را انتخاب خواهد کرد باید محکم کار کرده و به عنوان متولی فوتبال جایگاه خودش را نشان دهد. اینها البته نظر شخصی من است و اینکه چه کسی سرمربی تیم ملی شود یا باشد در حیطه کاری من قرار ندارد.

وی افزود: وقتی قراردادی بسته می‌شود وظیفه ماست که به آن متعهد باشیم مگر اینکه اختلاف یا موضوع حادی پیش بیاید که آن هم باید با خرد جمعی برای حفظ منافع ایران و فوتبال کشورمان تغییرات در آن انجام شود اما در حال حاضر این مسائل وجود ندارد. به همین دلیل با شرایط موجود باید تصمیمی که در فدراسیون فوتبال اتخاذ می‌شود قاطعانه باشد. فدراسیون باید نظر خودش را حاکم کند. این موضوع مثل همه مسائل در فوتبال است و نمی‌توان در آن به صورت فردی تصمیم گرفت چرا که فوتبال یک ورزش گروهی است و باید تصمیمات آن با سازماندهی و گروهی انجام شود.

بیشتر بخوانید:

فوق برنامه تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی

رئیس آکادمی فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: نظر شخصی من این است که باید از کادر فنی تیم ملی حمایت شود. باید یک کار کارشناسی فنی و کارشناسی شخصیتی انجام شود و الان این موارد برای تیم ملی فوتبال کشورمان اتفاق افتاده و سرمربی تیم ملی هم انتخاب شده و نتیجه هم گرفته است. تیم ملی ما با اقتدار به جام جهانی قطر رفت و الان باید در حال آماده سازی باشد اما اینکه به دنبال تغییر باشیم یک موضوع دیگر است. باید اتفاق ناگوار یا یک فاجعه رخ بدهد تا ما مجاب به تغییرات شویم. این تغییرات باید به گونه‌ای باشد که به تیم ملی شوک وارد کند اما الان چنین وضعیتی در تیم ملی حاکم نیست. وقتی اتفاقی نیفتاده نباید تغییری هم انجام شود.

وی ادامه داد: من البته از موضع فدراسیون فوتبال و صحبت‌های آقایان ماجدی و اصولی حمایت کرده و اعلام می‌کنم که حالت بحرانی در تیم ملی وجود ندارد. تیم ملی به جام جهانی صعود کرده و تنها چیزی که فوتبال ما در حال حاضر به آن نیاز دارد اتحاد و همبستگی بین بازیکنان، کادر فنی، مسئولان فدراسیون فوتبال و مردم و هواداران است که اگر این اتفاق رخ بدهد فوتبال در جام جهانی هدیه خوبی به مردم خواهد داد تا مردم کشورمان خوشحال شوند اما در غیر این صورت اخبار خوبی نخواهیم شنید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس