کد خبر 1397201
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
افت ۱۱هزار واحدی شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۱۱ هزار واحد کاهش، معادل ۰.۷۳ درصد افت کرد.

به گزارش مشرق، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۵روز معاملاتی تعداد ۵۰میلیارد و ۷۱۷میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۷۰هزار و ۸۸۱میلیارد ریال در بیش از ۳ میلیون و ۲۳۷هزار و ۶۶۸دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۷.۶۱ درصد رشد، ۵.۸۲ درصد افت و ۱۰.۳۱ درصد افزایش را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۵۳۴۷میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۷۲هزار و ۹۰۰میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۲۰.۸۸ و ۱۶.۱۴ درصد افت همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته گذشته با ۱۱هزار و ۱۱۲واحد کاهش، معادل ۰.۷۳درصد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۵۰۲هزارو ۶۰۴واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۲هزار و ۹۶۲واحد کاهش، معادل ۰.۷۰درصد افت کرد و رقم ۴۱۸هزار و ۵۱۹واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۱۳هزار و ۵۷۵واحد افت به رقم یک میلیون و ۱۳۰هزار و ۴۷۱واحد و شاخص بازار دوم با ۵هزار و ۴۷۴واحد افت، به عدد ۲ میلیون و ۹۳۳هزار و ۵۱۸واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱.۱۹درصد کاهش و شاخص بازار دوم با ۰.۱۹ درصد افت همراه شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    0 0
    سلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس