کد خبر 1363243
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
افت ۹ هزار واحدی شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۹هزار واحد کاهش، معادل ۰.۶۶درصد رشد کرد.

به گزارش مشرق، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۵روز معاملاتی تعداد ۵۳میلیارد و ۵۴۰میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۷۶هزار و ۹۷۱میلیارد ریال در بیش از ۲ میلیون و ۶۶۳هزار و ۴۴۶دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۴.۱۲ درصد افزایش، ۷.۲۸ درصد کاهش و ۵.۶۴ درصد افزایش را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۳۷۸۹میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۶۰هزار و ۳۲۹میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۱۱.۴ و ۱۵.۰۷ درصد کاهش همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته گذشته با ۹هزار و ۶۵۲واحد کاهش، معادل ۰.۶۶ درصد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۴۵۴هزارو ۱۲۸واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۵هزار و ۶۲۲واحد افزیش، معادل ۱.۴۹درصد رشد کرد و رقم ۳۸۲هزار و ۹۷۰واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۱۱هزار و ۴۲واحد افت به رقم ۱۱۳۰هزار و ۴۷۷واحد و شاخص بازار دوم با ۷هزار و ۱۵۷واحد کاهش، به عدد ۲ میلیون و ۷۲۵هزار و ۹۱۷واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۰.۹۷درصد افت و شاخص بازار دوم با ۰.۲۶درصد کاهش همراه شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    0 0
    چرا کسی به فکر بورس نیست چرا شرکتها افزایش سرما یه نمیدن ...کلا کسی پاسخ گو نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس