کد خبر 1397136
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱
کسی فکر نمی‌کرد بتوانیم صعود کنیم

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران با ابراز خرسندی از صعود به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها گفت: خداراشکر که با این تیم جوان موفق به صعود شدیم و والیبال به روزهای اوج خود بازگشت.

به گزارش مشرق، امیرحسین اسفندیار پس از پیروزی برابر صربستان و صعود به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها ضمن تبریک به مردم ایران، خانواده و دوستداران والیبال اظهار کرد: موفق به صعود به جمع هشت تیم شدیم. سال ۲۰۱۹ به مرحله نهایی صعود کردیم و امسال برای سومین بار موفق به راه‌یابی به مرحله نهایی می‌شویم و خداراشکر با این تیم جوان این اتفاق افتاد.

وی افزود: کسی فکر نمی‌کرد که این تیم بتواند به مرحله بعد صعود کند. در ابتدا کمی با ما نامهربانی شده بود و بازیکنان اندکی ناراحت بودند اما به مرور با نتایج بهتر نامهربانی‌ها تبدیل به مهربانی شد.

وی ادامه داد: بارها در مصاحبه‌ها و در جمع بازیکنان گفتم برخی‌ها که از خانواده والیبال نبودند و به‌جای حمایت به دنبال ایجاد حاشیه برای تیم بودند، اما خانواده والیبال بچه‌های خودشان را حمایت کردند و بازیکنان زحمت کشیده و توانستند بر حواشی غلبه و با نتیجه خوب به مرحله بعد صعود کنند.

اسقندیار با ابراز رضایت از صعود تیم ملی والیبال ایران به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها خاطرنشان کرد: خوشحالم که با این نتایج توانستیم مردم را خوشحال کنیم و والیبال به روزهای اوج خود بازگشت. به صعود فکر نمی‌کردیم و به دنبال ارائه بهترین بازی بودیم قطعا مثل همین مسابقات در دیدارهای آینده هم بهترین نمایش خود را ارائه خواهیم داد.

تیم ملی والیبال ایران در دوازدهمین دیدار خود در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها موفق به شکست قاطع و سه بر صفر صربستان شد تا به مرحله نهایی این رقابت‌ها در ایتالیا صعود کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس