صربستان هم حریف ملی پوشان کشورمان نشد/ صعود قدرتمندانه تیم ملی والیبال به مرحله نهایی

تیم ملی والیبال ایران آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ ملت ها را برابر صربستان برگزار کرد و با نمایشی فوق العاده از جوانانش موفق شد حریف را با اقتدار شکست دهد.

به گزارش مشرق، پنجمین روز هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۲ امروز (شنبه ۱۸ تیرماه) با ۶ دیدار در دو شهر اوزاکا در ژاپن برای گروه پنجم و گدانسک در لهستان برای گروه ششم پیگیری می‌شود.

در دومین دیدار شهر گدانسک تیم‌های ملی والیبال ایران و صربستان در سالن ارگو آرنا به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی در سه ست متوالی با نتایج ۳۵ بر ۳۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۲ حریف را مغلوب خود کردند تا تیم ملی والیبال ایران به عنوان هفتمین تیم صعود کننده به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها معرفی شود. به این ترتیب ملی‌پوشان والیبال کشورمان در شب عید سعید قربان عیدی دلچسبی را به مردم خوب کشورمان دادند.

تیم ملی والیبال ایران این مسابقه را با ترکیب میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت‌پور آغاز کرد.

ست اول با سرویس میلاد عبادی‌پور آغاز و با سرویس این کاپیتان به پایان رسید. در این ست دو تیم با رقابتی نزدیک تا امتیاز ۳۳ پیش رفتند و در نهایت این شاگردان بهروز عطایی بودند که با نتیجه ۳۵ بر۳۳ ست اول را به نفع خود به پایان رساندند.

در این ست تیم ملی کشورمان در حمله با ۲۲ امتیاز نسبت حریف برتری داشت و دفاع نیز امتیازهای برابر داشتند. در این ست مردان والیبال ایران دو امتیاز از سرویس به دست آوردند و امیرحسین توخته و امین اسماعیل‌نژاد هر کدام هفت امتیاز کسب کردند.

صربستان هم حریف ملی پوشان کشورمان نشد/ صعود قدرتمندانه تیم ملی والیبال به مرحله نهایی +عکس و فیلم

ست دوم با کسب یک امتیاز از سوی تیم ملی ایران آغاز شد و با بازی خوب بازیکنان اختلاف امتیاز را به عدد ۶ رساندند اما از امتیاز ۱۶ صربستانی‌ها از فرصت مصدومیت میلاد عبادی‌پور بهره بردند و اختلاف امتیاز را کاهش دادند اما یک بار دیگر از امتیاز ۲۰ تیم ملی والیبال ایران بازی را به دست گرفت و توانست نتیجه را ۲۵ بر ۲۱ به پایان برساند تا برای دومین ست متوالی حریف را مغلوب خود کند. برتری در حمله، دفاع و سرویس در ست دوم هم مانند ست اول از آن مردان والیبال ایران بود.

هرچند شاگردان کولاکوویچ ست سوم را با کسب امتیازی به نفع خود آغاز کردند، اما جوانان ایرانی با بازی کم اشتباه خود یک بار دیگر اختلاف امتیاز را به عدد ۶ رسانده و با برتری در این ست پیروز این مسابقه سخت شدند.

کوار ولاستیمیل از جمهوری چک به عنوان داور اول و راب اندرو از کانادا به عنوان داور دوم قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال نیز این مسابقه را به همراه ایرانیان ساکن لهستان نظاره‌گر بود.

صربستان هم حریف ملی پوشان کشورمان نشد/ صعود قدرتمندانه تیم ملی والیبال به مرحله نهایی +عکس و فیلم

دو تیم ایران و صربستان در تاریخ والیبال ۱۲ بار به صورت رسمی با هم مسابقه دادند که با این پیروزی ۶ پیروزی از آن کشورمان شده است و هفت بار صربستان بازی را به نفع خود به پایان رسانده است.

*خبرنگار: وحید هادی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    12 0
    ماشالا
    • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      3 1
      حیف پولهای میلیاردی به فوتبالیستا میدن با کمترین بهره وری
  • حمید کلباسی IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    12 0
    خدا قوت قهرمانان ایران ، پاینده باشید
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    12 0
    درود بر والیبالیست های غیور جمهوری اسلامی ایران👏✌️🇮🇷
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      1 7
      قهرمانان آیدان نه جمهوری اسلامی ابنو بهتره بادت باشه
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      0 0
      جمهوری اسلامی همون ایرانه.شما برو دنبال تیم خودت آمریکا و اسراییل نجس
  • حمید IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    11 1
    عید وعیدی گرفتنی خوب وزیبا ازدلاوران والیبال....باش تاصبح دولتش بدم..کاین هنوزازنتایج سحراست...ای ایران بزرگ وعزیز ای مهدعلم ودانش وهنر. برعرش خواهی شست درتمام زمینه ها
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    12 0
    باز بگن مربی ایرانی بد هست. امروز عطایی حسابی به کولاکوویچ قدرت والیبال ایران رو نشون داد. قدرت والیبال ایران دستاورد تلاش‌های افرادی مثل مصطفی کارخانه و بهروز عطایی هست
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    7 2
    الحمدلله و المنه
  • سید فروزان CH ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    9 2
    بازیکنان تیم ملی فوتبال سر مشق بگیرند از این جوانان افتخار آفرین با غیرت , بجای اینکه با تفرقه و دو دستکی توپ را در زمین دشمن بیندازند و باعث‌ شادی انکلیس و امریکا حریفان در قطر باشند با اتحاد و انضباط مانند والیبالیستها باشند
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    1 0
    خدا جون شکرت
  • zohreh IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    1 0
    خیانت درویش الاستقلالی و معاون الاستقلالی باشگاه مردمی پرسپولیس را محکوم می نماییم و پرسپولیس را مسخره کرده اند و بهترین بازیکنهای جوان را برای الاستقلال و فولاد خوزستان و گل گهر مافیا گرفته اند و صدا وسیمای الاستقلالی برای تیم مردمی برزگ پرسپولیس تخت جمشید آریایی حاشیه درست می کند. هوادارامن پرسپولیس خواستار برگنارس وزیر ورزش و درویش و معاون الاستقلالی باشگاه پرسپولیس و خل محمدی هستند.
  • FR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    0 1
    دو تیم ایران و صربستان در تاریخ والیبال ۱۲ بار به صورت رسمی با هم مسابقه دادند که با این پیروزی ۶ پیروزی از آن کشورمان شده است و هفت بار صربستان بازی را به نفع خود به پایان رسانده است. 6+7= 12 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ضمنا اگر ورزشکاران نماینده جامعه هستن باید در سایر مسائل جامعه هم همراه جامعه باشند
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    0 0
    آفرین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس