کد خبر 1396925
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
انفجار مخزن گاز آمل

رئیس آتش نشانی شهرداری آمل گفت که آتش سوزی یک کارگاه تبدیل سوخت خودروها به گاز مایع در این شهرستان سه مصدوم و خسارت مادی زیادی بر جای گذاشت.

به گزارش مشرق، روح الله اسماعیلی رئیس آتش نشانی شهرداری آمل افزود: حدود ساعت  هشت صبح امروز حادثه انفجار و آتش‌سوزی  کارگاه گاز مایع در خیابان کلاکسر آمل جنب کمربندی به مرکز پیام‌رسان آتش‌نشانی این شهر اعلام شد.

انفجار هولناک مخزن گاز مایع در آمل +عکس

وی با بیان این که با اعلام این آتش‌سوزی، سه دستگاه خودروی عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند ، گفت : در این حادثه مخزن بزرگ گاز مایع دچار انفجار شد که با حضور بموقع آتش نشانان و اطفا کامل حریق از گسترش آتش  به مغازه های اطراف جلوگیری شد.

رئیس آتش نشانی شهرداری آمل افزود : در  این حادثه سه مصدوم به صورت سرپایی درمان شدند و یک دستگاه خودروی سواری نیز به طور کامل در آتش سوخت و  ۲ دستگاه خودرو دیگر دچار خسارت شدند.

انفجار هولناک مخزن گاز مایع در آمل +عکس

وی با بیان این که مراکز نگهداری گاز مایع از  ایمنی لازم برخوردار نیستند، گفت: متاسفانه با وجود نامه نگاری های متعدد در خصوص تعطیلی این مراکز، همچنان شاهد فعالیت آنها در شهرستان هستیم.

اسماعیلی افزود:  متاسفانه طی سال های اخیر کارگاه های گاز مایع و خطرات آن به تهدیدی برای امنیت شهر و آرامش شهروندان تبدیل شده که لازم است از لحاظ قانونی با  این افراد برخورد و دستور تعطیلی کارگاه های غیرمجاز گاز مایع صادر گردد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی اکبر IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    0 0
    باز خوبه خودشون نسوختن نمردن مال میره برمیگرده اما جان نه ولی مال میره برمیگرده
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    0 0
    راهکار اساسی تدوین استاندارد و قانون‌گذاری برای مصرف گاز مایع در خودروهاست، مانند اغلب کشورهای اروپایی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس