واکنش اسکوچیچ به اتفاقات و حواشی مرگبار

دراگان اسکوچیچ با انتشار پستی در فضای مجازی به اتفاقات پیرامون تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، یک روز پس از جنجال اینستاگرامی بین دو گروه از بازیکنان تیم ملی در حمایت و سپس در واکنش به حمایت از دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی با انتشار متنی نسبتا طولانی به این موضوع واکنش نشان داد.

اسکوچیچ با تشکر از بازیکنانی که در حمایت از او استوری گذاشتند، این استوری را «غیر ضروری» خواند. وی همچنین نوشت که این اتفاقات تمرکز او و تیمش را برهم نخواهد زد.

وی همچنین از تلاش گروهی گفت که قصد دارند وی را از کار برکنار کنند.

بیشتر بخوانید:

واکنش مربی سابق تیم‌ملی به دو دستگی در تیم اسکوچیچ

او در ابتدای این پست نوشت: گروهی حداکثر تلاششان را برای کنار گذاشتن من از تیم ملی به کار بسته‌اند. ضمن تبریک بابت پشتکارشان، پیامی شفاف و صریح برایشان دارم: من زمانی هدایت تیم ملی را برعهده گرفتم که احتمال حذف از جام جهانی بسیار زیاد بود، و عده کمی باور داشتند می‌توانیم به قطر صعود کنیم. من سخت تلاش کردم و ثابت کردم ظرفیت انجام این کار را دارم. در برابر تمام توهین‌ها و فشارها مقاومت کردم، و نشان دادم می‌توانم از پس تمام این موقعیت‌ها برآیم. به لطف تلاش تک‌تک اعضای تیم ملی سریع‌ترین صعود تاریخ آسیا را رقم زدیم. اما شایستگی‌ها و نقش من و کادر فنی در این موفقیت غیرقابل‌انکار است. به خودم، نتایجم، تصمیماتم و مقاومتم در برابر لجن‌پراکنی‌ها افتخار می‌کنم. مستحق آن هستم که همراه تیمم به این جام جهانی بروم، و آرامش لازم برای مهیا کردن تیمم به بهترین نحو را داشته باشم، آرامشی که اکنون برقرار نیست اما با یکدلی از این موقعیت نیز گذر خواهیم کرد. هیچ‌کس به اندازه من برای این جام جهانی انگیزه ندارد، خصوصا بعد از سختی‌هایی که از سر گذرانده‌ام. بنابراین، به هیچ وجه، هیچ قصدی برای واگذاری جایگاهم ندارم.

واکنش اسکوچیچ به اتفاقات و حواشی مرگبار

سرمربی تیم ملی در واکنش به پست‌های اینستاگرامی در حمایت از خود و سپس سایر استوری‌ها در کپشن پست خود نوشت: گروهی از بازیکنانم در شبکه‌های اجتماعی حمایتشان را از من نشان دادند، و از تمامشان قلبا تشکر می‌کنم اما بهتر این بود چنین کاری انجام نمی‌شد. همچنین، گروهی دیگر از بازیکنانم لزومی برای این کار ندیدند که آن هم برایم قابل‌احترام است چراکه هیچ نیازی به چنین کارهایی نیست. چیزی که اکنون بیش از همیشه بدان نیازمندیم اتحاد و یکدلی است؛ چه از درون و چه از بیرون باید شکل یک تیم را داشته باشیم. برای بازیکنان مهم‌ترین موضوع باید تمرکز روی کارشان باشد و اینکه برای کشورشان از جان مایه بگذارند و درگیر موضوعات خارج از تخصص‌شان نشوند. بازیکنان تیم ملی نباید در هیچ موضوع دیگری که خارج از حوزه مسئولیت‌شان است دخالت کنند.

اسکوچیچ با کنایه به افرادی که به زعم او گذشته‌شان «قابل دفاع» نیست، نوشت: اما کسانی که سعی می‌کنند با گل‌آلود کردن آب ماهی بگیرند و من را زیر سوال ببرند، کسانی که توانایی‌های خود را زیادی دست‌بالا گرفته‌اند اما نتایج گذشته‌شان قابل‌دفاع نیست، و کسانی که سعی دارند حقیقت را نادیده بگیرند یا تحریف کنند، باید فکری دوباره کنند. در فوتبال هیچ استدلالی قوی‌تر از نتایج کسب‌شده وجود ندارد، و نتایجی که من کسب کرده‌ام خود گویاست.

در پایان پست اینستاگرامی دراگان اسکوچیچ آمده است: در مقام سرمربی تیم ملی، با تک‌تک سلول‌های وجودم برای دفاع از منافع تیم ملی و ایرانیان خواهم جنگید. هیچ‌گاه تمرکزم را روی چیزهایی که از کنترلم خارج بوده‌اند نگذاشته‌ام و اکنون هم رویکردم همین است، بنابراین اجازه نمی‌دهم شایعات تمرکز من و تیمم را به هم بریزد.

واکنش اسکوچیچ به اتفاقات و حواشی مرگبار

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کامران IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    32 8
    اسکوچیچ حتما در جام جهانی موفق خواهد شد.او مربی با دانش و توانمندی است.
    • علی IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      3 1
      مشکل تیم ملی که اصلا بحث فنی نیست. مشکل این هست که اسکوچیچ سبیل دلالان و مافیا و مثلا بزرگتر های تیم را چرب نکرده است. و لعنت به اون فوتبالی که طارمی برای تیم ملی سرمربی مشخص کند. و همان کودتا و نمک نشناسی که علیه والدیر ویه را و بلاژویچ انجام شد حالا علیه این بنده خدا در حال انجام است.
    • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      2 1
      با دانش رو خوب اومدی.
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    17 6
    تا زمانیکه افسار تیم ملی و فوتبال مملکت دست لنگیا باشه وضعیت از این بهتر نمیشه. اون از استیلی که شاه فرهادو از تیم ملی امید کنار گذاشت خودشو کرد مربی و اون افتضاحو به بار اورد بعدش جالبه ارتقای پست گرفت شد مدیر تیم ملی . اونم از مهدوی کیای اسرائیلی جاعل شناسنامه که بعد از رسواییش در ماجرای استفاده از بازیکنان صغر سن این بلا رو سر تیم ملی امید اورد و با دو باخت و یه مساوی و کلا یک امتیاز تیم ملی رو تو گروه اخر کرد و حذفش کرد اینم از هاشمیان که هم دوره ویلموتس و هم الان بدون هیچ رزومه و دانشی تیم ملی رو سپردن بهش. اینم از کریم باقری که کلا کارش اینه که اگه دعوا شد بره سوا کنه و ماهی هم 100 میلیون تو من بابت این کار دستمزد میزنه به جیب
  • NL ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    12 0
    بابا والیبالی ها با یک سوم هزینه اینها دارن غوغا میکنن اینها فقط پول خرج میکنن و هیچی هم نمیشن.ساکتشون کنین بچه لوسها رو
  • عباس IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    2 6
    آقای اسکوچیچ عزیز من همیشه طرفدار مهدی طارمی بودم ولی چرااشتباه کردی
    • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      1 0
      من یه پرسپولیسی هستم
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    4 4
    الفاتحه
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    16 2
    برکناری این مربی در این زمان خیلی بی انصافی خواهد بود،باید تیم با همین سرمربی به مسابقات قطر برود.
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    7 0
    خداییش بازیکنانی که ساز مخالف زدن با خوندن این متن باید شرمنده بشن. افرای هم که از بیرون در جال حاشیه آفرینی هستن باید آب بشن برن زیر زمین. متن، حرفه ای و با تمرکز بر وحدت و عدم حاشیه تیم نوشته شده. میلیارد میلیارد پول میگیرن بازیکنان که برای تیم ملی حاشیه درست کنن؟ فدراسیون هم بساط این مسخره بازیها رو جمع کنه و تدارکات تیم رو پیگیری کنه.
  • علی SG ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    1 0
    گرچه از فدراسیون هم دلمون خونه و بایستی یه تحول اساسی در این فدراسیونصورت بگیره در عین حال هر تصمیمی فدراسیون گرفته بازیکنان موظف به انجام وظیفه و کار با همون سرمربی هستند هرکی میخواد باشه از طارمی گرفته تا آزمون و .... اگر مایل به کار با سرمربی انتخابی فدراسیون نیستند به سلامت خوش اومدن...هرییییییییییییییییییییییییی
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    2 2
    آقایان نکنید برای مصلحت تیم ملی با فرصت کمی که تا شروع بازی ها هست با مربی همراهی کنند دغدغه فکری مربی و بازیکن اصلا خوب نیست مودت و مودت
  • GB ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    2 1
    ایران بزرگ یک مربی بزرگ و شناخته شده در دنیا نیاز داره تا عظمتش رو در جام جهانی نشون بده نه این مربی درجه پنجم اروپا که حتی جنم جور کردن یک بازی دوستانه رو نداره در صورتیکه کیروش با سوئد و شیلی و روسیه بازی رو بدون هزینه جور کرد و کلا روی ورزش ایران هم غیرتی هستش و هم زحمات زیادی برای فوتبال ما کشید که غیر قابل انکار هستش. به نظرم تنها مربی خارجی میتونه کیروش باشه وگرنه از داخلی‌ها علی دایی و نکونام والسلام!
  • حمیدرضا حیدری IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    8 1
    کنار گذاشتن سرمربی زحمتکش تیم ملی در این موقعیت حساس واقعا انصاف نیست. ایشان آدمی درستکار و بی ادعاست و الحق و الانصاف خوب عمل کرده. باید قدر مربیان خوبمان را بدانیم.
  • سید فروزان CH ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    7 1
    بک مربی ایران دوست و کم توقع و با کارنامه خوب نفوذیها بشدت مشغول تضعیف تیم ملی هستند تا انکلیس و امریکا خیالشان از ایران راحت باشد بازیکن غلط میکند دخالت کند در کار مربی ، طارمی و جهانبخش ناراحتند خوش امدند بروند دنبال کارشان و‌سو‌مدیریت در فدراسیون باعث این پر رویی بازیکنان میشود مربی فرانسه ،کریم بنزما را علرغم همه فشارها چندین سال به تیم ملی دعوت نکرد بخاطر پر رویی و مسئله اخلاقی حالا جهانبخش بازیکن دقیقه نود در باشگاهش شده تصمیم گیرنده یا طارمی که با یک فصل درخشش در پرتغال هرچند که او هم مدتها بیست دقیقه آخر میامد تو زمین طارمی بار اولش نیست که از حد خودش پا درازتر میکند
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    1 0
    یک عده همیشه سعی دارند بخاطر منافع شخصی، بازی های ورزشی را برای ملت حیثیتی و عواطفی و احساسات مردم را بازیچه کنند.
  • مهدی IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    0 1
    برکناری اسکوچیچ یعنی دشنام دادن به مردم کرواسی است ما مردم ایران اینکار وزیر مافیایی الاستقلال رل محکوم می کنیم. متاسفانه مجری شیرازی شبهای فوتبالی یرمربی تیم ملی را انتخاب می کند ان هم امیر قلعه نوعی مافیا با اینکه همه می گویند علی دایی که بین المللی است. ما مردم پرسپولیسی ایران خوایتار کنار کشیدن بازیکنان قدیم و جدید پرسپولیس در تیم ملی هستیم تا تیم الاستقلال خیانتکار مجیدی فراری رشوه دهنده به داورهای مافیایی وزیر کثیف سجادی ادامه دهنده تیم ملی باشند. الستقلالی ها چه خبر از داور سیدعلی و فغانی رشوه بگیر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس