کد خبر 1396879
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
پوگبا خاطرات را دوباره زنده کرد +فیلم

پوگبا شب گذشته به تورین رسید تا خاطرات خوب گذشته را دوباره زنده و تکرار کند.

به گزارش مشرق، شب گذشته پل پوگبا با هواپیمای شخصی خود به تورین رسید و مورد استقبال سران یوونتوس قرار گرفت.

ستاره مسلمان سال 2016 با 89 میلیون پوند از یووه راهی منچستریونایتد شد و گران‌ترین انتقال تاریخ در آن زمان نام گرفت. در این 5 سال می‌توان گفت که هر موقع سر حال بود، یونایتد نیز قدرت بالایی داشت ولی در بیشتر مواقع او نتوانست ثبات خود را حفظ کند.

پوگبا خاطرات را دوباره زنده کرد +فیلم

کیفیت پوگبا در یونایتد به عوامل زیادی گره خورده بود که باعث شد که عملکرد سینوسی شدیدی داشته باشد. پوگبا پس از 5 سال بازی در آستانه بازگشت به یوونتوس است تا بتواند روزهای تلخ انگلیس را با تکرار خاطرات شیرین ایتالیا به دست فراموشی سپارد.

نکته مهم این است که یوونتوس نیز به شدت خواهان بازگشت پوگبا بوده و از این موضوع استقبال می‌کند. در اولین اخباری که از اردوی یوونتوس به گوش رسید، شماره پیراهن پوگبا در این تیم بود.

رسانه‌های نزدیک به یوونتوس گزارش دادند که پوگبا قرار است شماره «10» را بر تن کند. شماره‌ای که برای بیانکوری بسیار مهم بوده زیرا آن را متعلق به الساندرو دل پیرو می‌دانند. پوگبا در دوره قبلی حضورش در تورین، شماره 10 را برتن داشت و یوونتوس نیز می‌خواهد با دادن این شماره ، کیفیت فراموش شده او را دوباره احیا کند.

یوونتوس در این پنجره تابستانی، دی ماریا را نیز به صورت رایگان و با قراردادی یک ساله خرید و امیدوار است بتواند روزهای خوب درخشان گذشته را تکرار کند. یووه که 9 سال متوالی قهرمان ایتالیا شده بود، در 2 فصل گذشته با مربیگری پیرلو و آلگری این جام را به اینتر و میلان داد.

واکنش سایت بلیچر ریپورت به بازگشت پوگبا به تورین را نگاه کنید:

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس