کد خبر 1396787
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱
تارا

قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این که مراحل ساخت تارا برقی یا تارا EV تا پایان سال به اتمام خواهد رسید، گفت این شرکت در سال آینده دو محصول جدید به بازار عرضه خواهد کرد.

به گزارش مشرق، کیانوش پورمجیب، قائم مقام توسعه و تولید ایران خودرو در مورد برنامه‌های جدید این شرکت خودروسازی عنوان کرد یکی از برنامه‌های ایران خودرو افزایش کیفیت پیشرانه و گیربکس تارا است که تا شش ماه مالکان به دلیل اشکال در این دو بخش به نمایندگی مراجعه نکنند. همچنین در صورت مراجعه مشتریان در کمتر از ۶ ماه به آنها سرویس‌های ویژه‌ای ارائه خواهد شد.

جزئیات ساخت تارا برقی 

قائم مقام توسعه و تولید ایران خودرو در ادامه گفته‌های خود در مورد تولید محصولات برقی نیز عنوان کرد مراحل ساخت تارا EV یا تارا تمام برقی تا پایان سال انجام خواهد شد. وی افزود تولید خودروهای برقی به زیرساخت‌های ضروری نیاز دارد و در بسیاری از کشورها برای توسعه خودروهای الکتریکی سوبسیدهایی ارائه می‌شود، اما در ایران شاهد اجرای طرح‌های تشویقی نیستیم.

پورمجیب در ادامه بیان کرد نخستین خودرو تولید انبوه در نسخه هیبریدی نیز به کمک طرف خارجی در حال انجام بوده در سال آینده تولید آن آغاز خواهد شد. وی افزود این خودرو حداقل ۱۰ درصد باعث کاهش مصرف سوخت خواهد شد. همچنین در نیمه نخست سال آینده از دو محصول کاملا جدید پرده‌برداری خواهیم کرد.

قائم مقام توسعه و تولید ایران خودرو در خصوص تکمیل خودروهای ناقص نیز بیان کرد بر اساس دستور مدیرعامل ایران خودرو، دیگر هیچ خودروی ناقصی در این شرکت به تولید نخواهد رسید و تمامی محصولات به شکل مستقیم به بازار عرضه خواهند شد. ضمن این که در کف پارکینگ ایران خودرو هم‌اکنون حدود ۲۲ هزار خودرو ناقص قرار دارد که تا پایان مردادماه تمام آنها تکمیل خواهند شد.

منبع:گجت نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس