کد خبر 1396521
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
برنامه چلسی برای ربودن دیونگ از چنگ یونایتد

باشگاه منچستریونایتد رقیب جدیدی در راه به خدمت گرفتن هافبک هلندی بارسلونا پیدا کرده است.

به گزارش مشرق، باشگاه منچستریونایتد در حالی همچنان در تلاش است تا با بسته‌ پیشنهادی ۶۵ میلیون یورویی بعلاوه ۲۰ میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده، فرنکی دیونگ را از بارسلونا به خدمت بگیرد که حالا یک رقیب جدی در این راه پیدا کرده است.

براساس گزارش نشریه «اسپورت»، باشگاه چلسی هم برای به خدمت گرفتن دیونگ اقدام و پیشنهادی رسمی هم به بارسلونا ارائه کرده است. طبق این گزارش، باشگاه بارسلونا اما می‌خواهد در ازای جذب سزار آسپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو از چلسی و دریافت ۶۰ میلیون یورو به‌صورت نقدی، هافبک هلندی‌اش را به آبی‌پوشان لندنی واگذار کند.

علی دورسون مدیر برنامه‌های دیونگ ۲۵ ساله که گفته می‌شود رابطه‌اش با مدیران باشگاه بارسلونا سرد شده است، روز گذشته (پنجشنبه) در شهر لندن حضور داشته تا با مدیران منچستریونایتد دیدار داشته باشد.

طبق گزارش نشریه «دیلی‌میل» انگلیس، این هافبک هلندی ترجیح می‌دهد راهی منچستریونایتد شود و زیر نظر اریک تن‌هاخ بازی کند، این در حالی است که برخی رسانه‌های اسپانیایی گزارش کرده‌اند چلسی بابت حضور در لیگ قهرمانان اروپا، دست برتر را نسبت به منچستریونایتد دارد.

فرنکی دیونگ که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد دارد، تاکنون در ۱۳۹ بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار ۱۳ گل زده و ۱۷ پاس گل را از خود بر جا گذاشته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس