کد خبر 1385471
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰
پیشنهاد ۸۰ میلیون یورویی منچستر برای جذب ستاره بارسا

باشگاه منچستریونایتد مصمم به جذب هافبک هلندی کاتالان‌هاست.

به گزارش مشرق، باشگاه منچستریونایتد با حضور اریک تن‌هاخ در این تیم حالا به دنبال تقویت ترکیب شیاطین سرخ برای فصل آینده است، از این رو گفته می‌شود فرنکی دیونگ یکی از اصلی‌ترین اهداف نقل‌وانتقالاتی این باشگاه انگلیسی است. نشریه اسپانیایی «مارکا» در این مورد گزارش داد؛ منچستریونایتد پیشنهادی ۶۰ میلیون یورویی به علاوه ۲۰ میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده، به بارسلونا برای جذب دیونگ پیشنهاد داده است.

طبق این گزارش؛ مدیران باشگاه بارسلونا تصور می‌کند که هیچ پیشنهاد مشابهی را برای هیچ‌کدام از بازیکنانش دریافت نخواهند کرد، از این رو این پیشنهاد را مهم تلقی می‌کنند و رد کردن آن را سخت می‌دانند. پیش از این نشریه انگلیسی «اتلتیک» خبر داده بود که این هافبک هلندی به اطرافیانش گفته است که پیوستن به منچستریونایتد را گزینه‌ای برای آینده حرفه‌ای‌اش می‌بیند.

دیونگ ۲۵ ساله که از سال ۲۰۱۹ در عضویت باشگاه بارسلوناست، پیش از این گفته بود که تمایل دارد در بارسلونا بماند، اما تاکنون مدیران این باشگاه اسپانیایی اظهارنظر قاطعی در مورد آینده حرفه‌ای این بازیکن نکرده‌اند.

او که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد دارد، تاکنون در ۱۳۹ بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار ۱۳ گل زده و ۱۷ پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس