کد خبر 1396344
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸

به گزارش مشرق، کاربر توییتری نوشت: ‏انگلیس وضع خوبی ندارد؛ جدای از تنشهای اقتصادی، این کشور با توفان سیاسی هم مواجه شده است؛ موج استعفا در دولت انگلیس روباه پیر را به صدر اخبار برده؛ رویترز از استعفای اجباری جانسون تا ساعات آینده خبر داده است. جانسون نخست وزیری که تا روزهای پیش رجز خوانی میکرد به تاریخ میپیوندد!

نخست وزیری که با رجز خوانی‌هایش به تاریخ پیوست!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    14 0
    انگلیس ازنظرسیاسی واقتصادی فروپاشیده است
  • SE ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    2 9
    فقظ سه چهار روز اعتراض و استعفای چند وزیر دولت انگلیس به بوریس جانسون کافی بود که ایشان به عنوان نخست وزیر ابرقدرت امپراطوری انگلیس استعفاء بده! نه کسی تو خیابانها اعتراضی کرده بود و نه کسی از پلیس باتونگی خورده بود! وقتی پایه های دمکراسی در یک کشور محکم ساخته شده باشه دیگه علیرغم هر تلاطم سیاسی در بالا مملکت به راهش ادامه میده چونکه سیستم دمکراسی افراد بیصلاحیت و فاسد رو از خودش دفع میکنه و نمیگذاره فساد همه گیر بشه! همینجا فرق دمکراسی با دیکتاتوری بخوبی دیده میشه، کهکشانها فاصله دیده میشه.
    • قادر IR ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      2 1
      اولا شما یا ندیدی که خیلی بعیده یا دیدی و لاپوشانی میکنی که چطور تو کشورهایی که میگن ما مهد دموکراسی هستیم مردم را تو خیابونا می زنن که یکیش تو ایران باشه همه جای عالم دیده میشه. نمونه اش اعتراضات لغو قانون سقط جنین و جشن ملکه در انگلیس و جلیقه زرد های فرانسه فقط یه سرچ ساده ثانیا این آقای جانسون به خاطر جنتل منی خودش نبود که استعفا داد. عزیزم دیگه اصلا دولتی نتونست تشکیل بده. دیکتاتور ها هم در چنین شرایطی سقوط می کنند اگر هم منظورت از دیکتاتور رضاخان و محمدرضا بود که حرفت درسته تایید می کنم که اونا نظر مردم براشون مهم نبود و وقتی برکنار شدن که گکششون گرفته شد با دگد از کشور اخراج شدن
    • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      0 0
      زن ومردخنثی شدن داودخوشه چین شروع کردالبته قبل ازاوشروع شده بود ولی بعدازقضیه حسین پورهاشروع شد
    • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      2 0
      یادم نمی آید در اعتراضات اخیر انگلیس برای سرنگونی نظام شعار داده باشند و یا مسلح به کوکتل مولوتوف و قمه و با آتش زدن و راه بندان اعتراض کنند! بین ....زادگی هم حدی دارد.
    • IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      1 0
      اگر منظورت حاکمیت جمهوری اسلامیه به لحاظ دیکتاتوری، شما ببین در مشکل سال 88 بعضیا عملا با تفنگ و کوکتل مولوتوف و ادوات جنگی، برای تظاهرات! اعلام مخالفت میکردند... یکی از انواع تظاهرات رو در انگلیس میتونی بهم بگی تا قشنگ دموکراسی رو از چش و چالتون در بیارند!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس