کد خبر 1396007
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
کشف جسد زن جوان در چمدان مسافرتی/ معمای جنایی در پارک میثاق باغ آذری

با کشف جسد زن در یک چمدان مسافرتی بزرگ در پارک میثاق باغ آذری یک معمای جنایی برای کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی کلید خورد.

به گزارش مشرق، سه‌شنبه چهاردهم تیرماه جاری، کشف جسد زن جوان در یک چمدان  در پارک میثاق منطقه باغ آذری از سوی یک کارتن‌خواب به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با هماهنگی بازپرس کشیک قتل راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی پس از حضور در محل حادثه با چمدان چرخ‌دار بزرگی مواجه شدند که داخل آن، جسد زن جوان قرار داشت که دهان وی با چسب بسته شده و آثار ضرب و جرح روی سر و خفگی در ناحیه گردن مشهود بود.

از سوی دیگر تحقیقات نشان داد، زن جوان در مکان دیگری به قتل رسیده و با یک چمدان بزرگ مسافرتی چرخ‌دار به پارک میثاق منقل شده که یک کارتن‌خواب پس از مشاهده چمدان موضوع را به پلیس اطلاع داده است.

جسد مقتول برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقات ابتدایی را جهت دستگیری قاتل آغاز کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    13 0
    چه جنایت های کثیفی قتل های مخفیانه حمل جسد و... هیچ قاتلی نیست که بتونه قتل کنه و خودش در بره! قطعا یا دستگیر‌ میشه و قصاص یا صد بار بدتر از قصاص تاوان پس میده .. این مخفی کاری ها و در رفتن ها درواقع بخشی از تاوان جنایتی هست که پس میدن! از ترس هر لحظه سگ لرز میزنن که الانه دستگیر بشن و البته به زودی هم توسط پلیس دستگیر میشن هم مامورین جهنم...
    • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
      0 2
      وقتی عده ای فمنیسم را در کشور رواج دادند و نافرمانی زنان. بی حجابی. فساد. فحشا و درنتیجه قتل و طلاق و کودکان بی سرپرست را افزایش دادند و فکر میکنند به زنان خدمت کرده اند؟ زنان روانی و طلبکار غربی را الگوی زنان ایرانی کرده اند
  • محمد IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    3 0
    جوان یا میانسال؟!
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    4 0
    فرات را دوباره بسته اند عجل لولیک الفرج
  • عبدالله IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    11 6
    با این وضع بی حیایی زن ها و دخترانی که با بی حیایی تمام و لخت و عور تربیت می شوند ، غیر از این باشد باید تعجّب کرد! خدای بزرگ به حق ائمه معصومین (سلام الله علیهم اجمعین) همه ما را از شر شیطان رجیم و نفس امّاره نجات دهد انشاء الله.
    • جهودشناس IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
      5 2
      تو یک بیمار جنسی و انسان منحرفی هستی. این جنایات توسط امثال تو صورت میگیره.
  • نوری DE ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    1 2
    به اسم آزادی ولنگاری و بی بند و باری و اختلاطی که بخشی از زنان و دخترانی که از فرهنگ و تربیت دینی برخوردار نیستند دچار شدند ، طبیعیه که این نوع جنایت ها رقم بخوره... نتیجه دوری از فرامین الهی و انبیاء و روی آوردن به هواپرستی و خواهش های دل حوادث هولناکی از این دست رو به وجود میاره
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    1 1
    "تحقیقات نشان داد، زن جوان در مکان دیگری به قتل رسیده" من که فکر می کردم همونجا توی پارک کشتنش بعد گذاشتنش تو چمدون یا گفتن یه شعبده بازی کنیم . ما دست و پاتو می بندیم می ذاریمت تو چمدون بعد میاریمت بیرون . بعد چون شعبده بازی نمی دونستن اینجوری شده.
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    2 1
    سران فمنیسم شریک جرم این جنایت هستند.
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    3 0
    آدمهایی که نظرات توهین آمیز نسبت به زنان می‌دهند وشعور ندارند که ببینند در این مملکت مگه میشه لخت وعور بیرون آمد خودشان درواقع آنقدر انحراف جنسی وروان بیمار دارند با هزاران گناه که فکر می‌کنند همه مثل خودشان هستند واقعا متاسفم برای اینهمه آدم نادان که به اصل ماجرا که کشته شدن یک انسان هست توجهی ندارند وکور کورانه از تفکرات افراطی تبعیت می‌کنند که ممکنه یک روز گریبان خودشان را بگیرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس