اسامی معرفی شدگان رشته‌های خاص کنکور ارشد امروز اعلام می شود

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته‌های امتحانی دارای شرایط خاص و بورسیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش مشرق، دکتر حسن مروتی با اعلام این خبر افزود: معرفی‌شدگان برای کسب اطلاعات تکمیلی لازم است اطلاعیه سازمان سنجش درباره اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته‌های امتحانی دارای شرایط خاص و بورسیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ که همزمان با اعلام اسامی در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org منتشر می‌شود را به‌دقت مطالعه کنند.

وی افزود: متقاضیان همچنین اطلاعیه سازمان سنجش درباره تاریخ، زمان و محل مصاحبه و یا برگزاری آزمون عملی و یا پروژه در کدرشته‌های امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۶، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۰، ۱۳۶۲، ۱۳۶۴ و ۱۳۶۵ آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ را که همزمان با اعلام اسامی در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org منتشر می‌شود، به‌دقت مطالعه کنند.

مروتی اظهار داشت: معرفی‌شدگان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت‌نام، مدارک مورد نیاز، زمان و مراحل مصاحبه باید به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه ذیربط مراجعه کنند.

وی گفت: اسامی چند برابر ظرفیت رشته‌های دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش اعلام نخواهد شد بلکه زمان برگزاری مصاحبه و سایر موارد به طریق مقتضی توسط دانشگاه مذکور به متقاضیان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش ادامه داد: اسامی معرفی‌شدگان کد رشته‌های امتحانی ۱۱۵۴، ۱۱۵۵، ۱۱۵۶ و ۱۱۵۷ دانشگاه جامع امام حسین (ع) و کد رشته‌ امتحانی ۱۱۴۹ دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مرحله اعلام نشده است و متقاضیان باید موضوع را از طریق دانشگاه مربوطه پیگیری کنند.

وی در خصوص اینکه چرا برخی از داوطلبان متقاضی کد رشته انتخابی دارای شرایط خاص و بورسیه به مصاحبه معرفی نشدند گفت: عدم معرفی دو دلیل دارد یا اینکه داوطلب در انتخاب قبل از کد رشته انتخابی دارای شرایط خاص پذیرفته شده است به عنوان مثال اگر داوطلب کد رشته انتخابی دارای شرایط خاص و بورسیه را در اولویت بیستم انتخاب کرده باشد و در یکی از کدرشته محل های قبل از آن یعنی تا انتخاب نوزدهم نمره قبولی را کسب کند دیگر انتخاب بیستم بررسی و معرفی نمی شود.

مروتی افزود: یا اینکه داوطلب، نمره علمی لازم در کد رشته انتخابی دارای شرایط خاص را ندارد و جزو معرفی شدگان به مصاحبه نیست لذا دلیل آن در کارنامه نهایی مشخص می شود و داوطلبانی که جزو معرفی شدگان چند برابر ظرفیت نیستند پس از رویت کارنامه نهایی و در صورت ابهام می توانند با سازمان سنجش مکاتبه کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس