کد خبر 1395490
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
رونالدو در کمپ تیم ملی پرتغال رویت شد

کریستیانو رونالدو که در جلسه تمرینی دیروز منچستریونایتد حضور نداشت، در شهر لیسبون پرتغال و در مجموعه تمرینی تیم ملی این کشور رویت شد.

به گزارش مشرق، درحالیکه روز گذشته همه نگاه‌ها به جلسه تمرینی منچستریونایتد دوخته شده بود تا مشخص شود آیا کریستیانو رونالدو در تمرین این تیم حضور خواهد داشت یا نه، ولی در نهایت مشخص شد که ستاره پرتغالی در تمرین دیروز هم مثل جلسات گذشته حاضر نخواهد بود.

 کریستیانو از منچستریونایتد خواسته بوده به او اجازه عدم حضور در تمرین داده شود.

 رونالدو در کمپ تیم ملی پرتغال رویت شد

علت حساسیت حضور یا عدم حضور رونالدو در تمرینهای منچستریونایتد از این رو است که در روزها اخیر مشخص شد او به مدیران یونایتد اطلاع داده که قصد دارد امسال تابستان از این تیم جدا شود.

درحالیکه بعد از عدم حضور کریستیانو در تمرین دیروز یونایتد، که زیر نظر اریک تن هاخ برگزار شد، بازار گمانه‌زنی درباره علت عدم حضور او داغ بود، رونالدو در کشورش و در کمپ تیم ملی این کشور دیده شد.

یک روزنامه‌نگار پرتغالی خبر رویت رونالدو در مجموعه تمرینی تیم ملی این کشور را منتشر کرد. او در خبری اختصاصی که با فیلمی از ورود رونالدو به کمپ تیم ملی پرتغال همراه بود اعلام کرد شاهد ورود کریستیانو به کمپ سلسائو در شهر لیسبون بوده.

 رونالدو در کمپ تیم ملی پرتغال رویت شد
کریستیانو رونالدو به مجموعه تمرینی تیم ملی پرتغال وارد شد. او که امروز در تمرینات یونایتد حضور نداشت همچنان در لیسبون به سر می برد. آینده رونالدو هنوز در ابهام است. او می‌خواهد در چمپیونزلیگ بازی کند

تمرین روز گذشته یونایتد از این جهت مهم بود که دیگر ملی‌پوشان این باشگاه که در تمرینات گذشته شرکت نداشتند از دیروز در جلسه تمرینی حضور یافتند ولی رونالدو در میان آنها نبود. رسانه‌های نزدیک به یونایتد اعلام کرده بودند رونالدو از باشگاه خواسته بود به دلیل مسائل خانوادگی با تمدید مرخصی‌اش موافقت کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس