کد خبر 1395338
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹
رونالدو، جایگزین مناسب لواندوفسکی

اسطوره بایرن و ژرمن‌ها براین باور است که کریستیانو رونالدو بهترین گزینه برای جایگزینی روبرت لواندوفسکی در تابستان سال جاری است.

به گزارش مشرق و به نقل از اسکای اسپورت ۱، روبرت لوانوفسکی یک فصل دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد اما این مهاجم لهستانی اصرار داد که این تیم را ترک کند.

باوجود آنکه لواندوفسکی به صراحت اعلام کرده است که دوست داد بایرن را برای حضور در بارسلونا ترک کند اما این باشگاه آلمانی هنوز جایگزینی برای این فوق ستاره خود انتخاب نکرده است و به همین خاطر با جدایی او مخالفت کرده است.

لوتار ماتئوس، اسطوره ژرمن ها براین باور است که کریستیانو رونالدو می‌تواند بهترین گزینه برای جایگزینی لواندوفسکی در تابستان سال جاری باشد.

ماتئوس گفت: اگر رونالدو از نظر بدنی در شرایط خوبی باشد می تواند در یکی دو فصل پیش رو جایگزین مناسبی برای لواندوفسکی باشد. به نظرم حضور رونالدو در بایرن جذاب و هیجان انگیزه خواهد بود و خرید مناسبی برای بایرن خواهد بود.

او ادامه داد: راه حل مناسب درباره لواندوفسکی این است که او را حفظ کرد و یا اینکه با بالاترین قیمت او را  فروخت تا جایگزین بسیار خوبی برایش پیدا کرد. رونالدو همچنان یک گلزن استثنایی است اما طبیعتا با توجه به سن و سالی که دارد نمی تواند خریدی برای آینده باشد چرا که او ۳۷ سال سن دارد. به نظرم رونالدو یکی از بهترین بازیکنان و گلزنان تاریخ است. بایرن مونیخ با جذب رونالدو می تواند بخش زیادی از رقم انتقال او را با فروش پیراهن هایش به دست آورد. به نظرم اگر او با حقوقی مشابه با لواندوفسکی موافقت کند خرید عاقلانه ای برای بایرن خواهد بود.

ماتئوس درباره خط حمله بایرن گفت: اگر رونالدو راهی بایرن شود با حضور او و مولر، گنابری و سادیو مانه شاهد گل های زیاد و دیوانه کننده ای از بایرن خواهیم بود.

او درباره جذب دی لیخت گفت: با وجود لوکاس هرناندز، پاوارد، اوبامکانو و نیانزو ترجیح می‌دهم که رونالدو جذب شود تا دی لیخت.

ماتئوس در پایان درباره جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: من زیاد جام جهانی را تجربه کرده ام و همچنان وقتی اسم آن می آید پر از هیجان و شور و شوق می شوم. نخستین چیزی که بعد از شنیدن جام جهانی به ذهنم خطور می کند هیجان و شور و شوق است. به نظرم قطر جام جهانی بسیار خوب و باشکوهی را تجربه خواهد کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس