کد خبر 1395332
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱
روسیه

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه حمله اخیر جنگنده های رژیم صهیونیستی به استان طرطوس سوریه را بشدت محکوم کرد.

به گزارش مشرق، شنبه گذشته جنگنده‌های اسرائیلی چندین موشک به سمت اهدافی در استان طرطوس سوریه شلیک کردند که در نتیجه آن دو غیرنظامی زخمی شدند و به زیرساخت‌های غیرنظامی آسیب وارد شد.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه دوشنبه شب در سخنانی اعلام کرد؛ روسیه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به اهدافی در سوریه در ۱۱ تیر را بشدت محکوم می کند و از این رژیم می خواهد حملات در سوریه را متوقف سازد.

بیشتر بخوانید:

حمله موشکی رژیم صهیونیستی به طرطوس سوریه

وی گفت: ما بار دیگر تاکید می کنیم که حملات مستمر رژیم صهیونیستی به خاک سوریه، قاطعانه غیرقابل قبول است. ما بشدت چنین اقدامات غیرمسؤولانه ای را که حاکمیت سوریه و هنجارهای اساسی حقوق بین الملل را نقض می کند، محکوم می کنیم و خواستار توقف بی قید و شرط آنها هستیم.

این تجاوزات هوایی رژیم صهیونیستی در حالی است که دولت سوریه بارها با ارسال نامه به سازمان ملل متحد این حملات را محکوم و خواستار توقف آن شده است.

رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه تجاوز هوایی کرده که با رهگیری بموقع پدافند هوایی سوریه در بیشتر مواقع این حملات دفع شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    1 1
    مقابله به مثل فقط جواب میده. اینا تا زمانیکه مقابله به مثل رو درک نکنن ادامه میدن. غزه به اون کوچیکی چون توان پاسخ داره جرئت حمله مستمر ندارن اونوقت سوریه که دیگه هیچی.
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    1 1
    روسیه دو دوزه بازی می کنه والا می تواند موشکهای پدافندی در اختیار سوریه قرار دهد وجلواین حملات گرفته شود در پشت سر سوریه با اسرائیل تبانی ودر ظاهر محکوم می کند !
  • CA ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    1 0
    ما هم بشدت محکوم می‌کنیم!
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    1 1
    اگر سوریه پاسخ حملات اسرائیل می داد وچند موشک روانه سرزمین اشعالی میکرد صهیونیستها ی ترسو هرگز جرات حملات مکرر به سوریه نداشتند
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    2 3
    دولت کثیف روسیه دشمن ترین کشور دنیا در حق ایران است این کشور بسیار نژاد پرست است در امریکا و اروپا مسلمانان به عنوان مسلمان در پارلمان و مراکز قدرت نفوذ میکنند و انتخاب می شوند ولی در روسیه حتی به مسلمانان اجازه ای نفوذ به دستگاه قدرت رو نمیدهند روسیه خودش داری ۵۰ میلیون جمعیت مسلمان دارد حتی اجازه ای ورود به مجلس هم نمیدهد حتی همین مسلمان روسی اکثرا اسلاو هستن و هم نژاد رحم نمی کنه بعد میخواد به ملت ایران رحم کنه بعد عدهای توده ای گوش فلک را با ادعای مسلمانیتشان پاره کردن از سرکوب مسلمانان در روسیه سکوت کردن شما جز نوکری برای اربابتان نه مسلمانید نه انسان
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    0 3
    قرار بود سامانه های پدافندی ساخت ایران در آنجا مستقر شود، کلی هم تبلیغات کردند که اگر مستقر شود چنین می شود و چنان می شود. حالا معلوم شد فقط در حد شعار و شوی تبلیغاتی بود.
  • احمدی IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    0 2
    تمام بدبختی های ما از 200 سال پیش از همسایه دزد و کثیف شمالیمون . روسیه شروع شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس