مسکو

روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست گزارش داده که روسیه به «آژانس یهود» که مسئولیت تسهیل مهاجرت یهودی‌ها به فلسطین اشغالی‌ را به عهده دارد دستور داده تمامی فعالیت‌هایش را در این کشور متوقف کند.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست در خبری امروز سه‌شنبه مدعی شده دولت روسیه به «آژانس یهود» که از سال ۱۹۲۹ به عنوان شاخه عملیاتی "سازمان جهانی صهیونیسم" عمل کرده،  دستور داده تمامی فعالیت‌هایش در آن کشور را متوقف کند.

جروزالم‌پست گفته دستور روسیه در نامه‌ای که تحویل "آژانس یهود" شده، مطرح شده است.

بنا بر این گزارش، آژانس یهود دریافت این نامه را تأیید کرده اما از اظهارنظر درباره پاسخی که قصد دارد پس از مشورت با وزارت خارجه و دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی برای دولت روسیه ارسال کند خودداری کرده است.

نامه روسیه در بحبوحه تشدید بی‌سابقه تنش‌ها میان مسکو و تل‌آویو بر سر تحولات اوکراین ارسال شده است. گفته می‌شود رژیم صهیونیستی در جنگ اوکراین طرف کی‌یف و "ولودیمیر زلنسکی"، رئیس‌جمهور این کشور را گرفته است.

در راستای همین تنش‌ها، وزارت خارجه روسیه روز دوشنبه حمله رژیم صهیونیستی به سوریه را غیرقابل قبول خواند و خواستار توقف فوری و بی‌قید و شرط این حملات شد.

آژانس یهود بزرگترین سازمان غیرانتقاعی متعلق به صهیونیست‌ها در دنیا است.

اصلی‌ترین مأموریت این سازمان، تسهیل مهاجرات یهودیان به فلسطین اشغالی و «نظارت بر هم‌پیوندی آنها با اسرائیل» است. گفته می‌شود این سازمان از سال ۱۹۴۸ سه میلیون یهودی مهاجر را به فلسطین اشغالی آورده و آنها را در اراضی اشغالی سکونت داده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • GB ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    2 0
    دم روسیه و جناب پرزیدنت پوتین گرم ، خداییش کدوم یک از کشورهای غربی جرأت انجام این کارو دارن ؟؟
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    0 0
    بیان فلسطین چی کارکنن باکشتاروغارت خداپرستان رابکشند واواره کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس