«تجاوز به زنان» تحت عنوان یک روش عملیاتی استاندارد ارتش آمریکا!

نشست تبیینی با نقد موضوع عملکرد چندگانه و متناقض آمریکا نسبت به حقوق زنان و کودکان به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی صبح امروز در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش مشرق، دکتر سیدهاشم میرلوحی نویسنده و استاد دانشگاه گفت: من اگر صدها هزار جلد کتاب نه فقط کتاب‌هایی که خودم درباره آمریکا نوشته ام را درباره آمریکا در عرض سه ثانیه برایتان بگویم؛ می گویم: می‌خواهند برای شیطان قربانی‌تان کنند مواظب باشید. متاسفانه در تاریخ این گونه بوده است که بخش قابل توجهی از مردم به خاطر عدم آگاهی از ماهیت دشمنان بشر و بشریت در دام آمریکا افتادند و برای شیطان قربانی‌شده‌اند. خداوند حضرت آدم را آفرید و فرمود که بر آدم سجده کند و شیطان تمرد کرد. خدا می‌گوید شیطان دشمن آشکار شماست اما شیطان می‌گوید من خیرخواه شما هستم یک وجه مشترکی که اینجا بین آمریکا و شیطان وجود دارد همین ادعای دروغین خیرخواهی است.

آمریکا با ادعای خیرخواهی جز شر نمی‌خواهد

وی با اشاره به سخنان امام خمینی درباره آمریکا اضافه کرد: من دیروز اتفاقی به یکی از سخنان امام در سال ۱۳۶۴ برخورد کردم که می‌خواهم برایتان بخوانم: «من گمان می‌کنم که دنیا تاکنون مثل دوره ای که ما درآن زندگی میکنیم شیطان نداشته باشد. دنیا پیشرفت کرده است شیطان‌ها هم در کارهای شیطانی شان پیشرفت کرده‌اند اصطلاح تمدن به ترقی و پیشرفت است و امروز عصر شیطان هاست آنها باعث اسم صلح و دوستی جنگ‌افروز اول جهان هستند. آنها با اسم حقوق بشر بالاترین کسانی هستند که حقوق بشر را پایمال می کنند آنها در عین ادعای خیرخواهی آنچه را که برای دیگران می‌خواهند جز شر نیست. برای خودشان هرچه هست می‌خواهند ولی حقوق دیگران را پایمال می‌کند.»

همه ادعای دموکراسی آمریکا کذب است

دکتر میرلوحی در ادامه بحث حقوق بشر آمریکایی افزود: «شما هیچ کشوری را جز اسرائیل نمی‌توانید نام ببرید که آمریکا به آن خدمت کرده باشد. شما هیچ جنایتی را پیدا نمی‌کنید که آمریکا در آن دست نداشته باشد. و هر جنایتی را که فکرش را بکنید آمریکا آن را مرتکب شده‌است و همه این جنایات در کتاب‌های خودشان موجود است ولی متاسفانه بخش زیادی از مردم ایران و دنیا نسبت به آمریکا در خواب به سر می‌برند. آمریکایی‌ها هر ادعایی که یک دموکراسی می‌گویند همگی کذب است. چون خود آمریکا هیچ وقت نه دموکراسی داشته و آزادی.

سربازان آمریکایی تجاوز می‌کردند و می‌گفتند این هم آزادی!

وی در اشاره به جنایات آمریکایی‌ها در کشورهای تحت سلطه گفت: «آمریکایی‌ها در خانه عراقی‌ها را می‌زدند و می‌گفتند برایتان دموکراسی آورده‌ایم. اما وقتی در آن خانه را باز می‌کردند به زنان تجاوز می‌کردند و می‌گفتند این آزادیست. واقعا اگر بخواهیم بعضی حرفها را بزنیم خواب را از چشم می‌گیرد. جان کری در کتابی تجاوز به زنان یک روش عملیاتی استاندارد است. وقتی به زن یا دختری تجاوز می‌کردند بی‌درنگ گلوی او را می‌بریدند و می‌شکافتند. این‌ها را جان کری می‌گوید. این‌ها چیزهایی نیست که ما بگوییم بلکه خودشان نوشته‌اند که به کرات ضرباتی را با چاقو و سرنیزه به قربانیان خود وارد می‌ساختند و یا در مواردی سر آنها را جدا می‌کردند و زبان آنها را می‌بریدند و گلوی آنها را می‌شکافتند و یا پوست‌شان را می‌کندند. این بلایی است که آمریکایی‌ها سر ویتنامی‌ها آوردند. بلاهایی که داعشی‌ها بر سر مردم آوردند جلوی این جنایاتی که اربابان آمریکاییشان انجام دادند. هیچ است.

اسم جنایتکاران آمریکایی روی خیابان‌های تهران بود!

وی درباره نفوذ آمریکا در کشورهای مختلف گفت: متاسفانه می‌بینیم که نام جنایتکاران به خصوص آمریکایی سالها روی خیابان‌های کشورمان بوده‌است. خیابان آزادی پیش از انقلاب به نام «آیزنهاور» رئیس جمهور جنایتکار آمریکایی بوده‌است. کسی که آلمانی‌های زیادی را کشت. می‌گفت من از آلمانی‌ها متنفرم. کسی که دستور کودتای ۲۸ مرداد را در ایران داد و در ارتباط با کنگو که در بدبختی و فلاکت به سر می برد و بیش از ۱۰ میلیون نفر از مردم کنگو را کشتند. بعد همین آقای آیزنهاور رو به رو به سازمان تروریستی سیا می‌گوید او مثل یک سگ وحشی است از دست این خلاص شوید و همین باعث شد پاتریس لومومبا را بکشند و بعد گفتند ما شهید نمی خواهیم و جنازه پاتریس لومومبا را از قبل درآوردند و داخل اسید گذاشتند تا از بین بروند. همین خیابان بلوار کشاورز تهران سالها بهنام ملکه الیزابت دوم بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 4
  • DE ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    10 0
    شرف .عزت.دفاع ازناموس یعنی نبردجانانه دربرابراجنبی یعنی پیروافکارشهیدان فکوری وبابایی و دوران.دین وفرهنگ وریشه مایعنی ناموس پرستی
  • نیما IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    9 0
    ارتش آمریکا یک سازمان تروریستی همانند داعش است
  • CA ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    0 3
    بهترین راهکار این است که یک انتخابات آزاد در ایران و امریکا برای زنان انجام شود و از انها برای رضایت و ازادی این دو کشور سوال شود.
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      6 0
      البته قبل از آن در اسکاتلند و ایرلند یک رفراندوم برگزار شده و راجع به استقلال این دو کشور از انگلستان نظر سنجی شده و نتیجه بلافاصله توسط سازمان ملل به رسمیت شناخته شود، آسیاب به نوبت!!!
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      2 0
      برخلاف نظر غربگرایان زنان ایران از تفکیک جنسیتی استقبال می کنند به عنوان مثال با وجودی که برای زن ایرانی امکان استفاده از واگن عمومی در قطار مترو وجود دارد تقریبا همه‌ی زنان ترجیح می دهند از واگن اختصاصی بانوان استفاده کنند.
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      1 0
      آمریکا خیلی وقت است که رفراندوم نداشته . تقریبا 230 سال از قانون اساسی که نوشته اند گذشته ، رفراندوم ندارد . برای ما ایرانی ها ادعای روشنفکری می کنند .
  • مجتبی IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    4 1
    ای کسانی که خواب هستید وقت آن نرسیده که بیدار شوید؟
  • IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    2 7
    چند میگیری دروغ میگی؟
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      3 0
      از اربابات تو عنتر نشنال بپرس عوضی اومدی!!!
  • IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    2 5
    یعنی الان دل شما برای آلمانی ها سوخته؟
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      2 0
      بله، سؤال بعدی!!
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    2 3
    روسيه بيشترين تجاوز به زنان رو داره، ميدونيد در زمان تصرف ايران چقدر به زنان ايراني تجاوز شد توسط همين روسها .
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      2 1
      اصلا اینطوری نیست، آمریکا و انگلیس و اسرائیل در صدر جدول هستند و آمریکایی‌ها و انگلیسی ها بیشترین تجاوز را کرده اند ، قبول نداری برو بشمار!!!!
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    3 1
    مرگ بر آمریکا
  • غلامرضا IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    3 0
    جنایات آمریکائیهای جنایتکار از بدو ورود به قاره آمریکا ( کشتار بیش از یکصد میلیون سرخپوست بیگناه و بیرون راندن بقیه سرخپوستان به قصد تصاحب سرزمینهای آنان ، برده داری سیاهپوستان وقتل عام بیش از چهل میلیون سیاه پوست ، قتل عام مردم ویتنام ، ژاپن و ......) خدایا کی کی و چگونه از این جنایتکاران انتقام گرفته میشود ؟ و کی این عالم از وجود این خبیثان فاسد پاک خواهد شد و کی مردم جهان از ظلم این خودخواهان و خودپرستان آسایش و آرامش خواند داشت؟
  • فرهاد US ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    0 0
    به هیچ وجه نباید به سران جنایتکار آمریکا که از بدو تاسیس این کشور جعلی که همراه با نسل کشی بومیان بیچاره آمریکا بوده اعتماد کرد .کشوری که به اندازه سن یه درخت تو کشور ما تاریخ نداره واقعا بزرگترین جنایتها را در زمان معاصر همین آمریکا و انگلیس و فرانسه وآلمان ها در جهان انجام دادن یا به طور مستقیم یا توسط ایادیشون و از این همه قتل و جنایت و چپاول و ویرانی سیر هم نمیشن آمریکاییها دستشون به هر کشوری برسه اون کشورو از ریشه نابود میکنن چون خودشون هیچ هویت و تاریخ و تمدنی ندارن
  • علی محمد IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    1 0
    درجنایت کار بودن آمریکا شکی نیست ولی بدانید جنایتکار تر از آمریکا بسیار است در جنگ خیلی اتفاقات وحشتناک می افتد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس