ویژه ها

اصلاح طلبان به گونه ای درباره وضع موجود سخن می گویند که گویا دولت روحانی کشور را در بهترین وضعیت ممکن به دولت رئیسی تحویل داده و این دولت سیزدهم بوده که نتوانسته امانتدار خوبی باشد.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با   «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** اگر موشک هایمان را معامله کنیم، تحریم ها لغو می شود؟!

روزنامه آرمان در مطلبی نوشت:«مسائل حول محور مذاکرات احیای برجام که اخیرا دور تازه‌ای از آن در دوحه قطر برگزار و به اتمام رسید با پیچیدگی‌هایی همراه است و همین پیچیدگی‌ها نیز باعث شده تا مذاکرات حداقل در دوحه به نتیجه نرسد. آنچه مسلم است طرفین برای رسیدن به توافق احتمالی به قطر رفته بودند اما آنطور که از مواضع طرفین برمی‌آید مسائلی که در مذاکرات مطرح شده مورد موافقت طرفین قرار نگرفته و باعث شده که مذاکرات پس از دو روز به اتمام برسد و طرفین به پایتخت‌ها بازگردند تا در دور آینده که معلوم نیست چه زمانی و در کجا برگزار خواهد شد دوباره با هم به مذاکره بپردازند تا شاید کورسوی امیدی برای رسیدن به نقاط مشترک و در نهایت توافق وجود داشته باشد.»

در ادامه این مطلب آمده است:«در دولت گذشته شاهد بودیم تیم مذاکره کننده به ریاست آقای ظریف وزیر پیشین خارجه توانست پس از مدت‌ها با غربی‌ها به توافق برسد و برجام را منعقد و به اجرا درآورد و تجارت و روابط بین‌المللی ایران را از سر بگیرند.»

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«اینکه چرا برجام چنین شرایطی پیدا کرده و امروز هم با وجود شرایط فراهم برای توافق آمریکایی‌ها به این مساله تن نمی‌دهند و خواسته‌های فرا برجامی دارند از اینجا نشأت می‌گیرد که اساسا آنها صرفا پرونده هسته‌ای ایران و رعایت مفاد ذیل برجام را نمی‌خواهند و به دنبال آن هستند که مسائل حضور منطقه‌ای و قدرت دفاعی ایران را نیز به میان بیاورند و به مذاکره بگذارند. امری که ایران به کل با آن مخالف است و مذاکره‌ای در خصوص آن با دیگر کشورها انجام نمی‌دهد. به همین جهت نیز تحریم‌ها در زمان ترامپ شدت گرفت و تا جایی پیش رفت که آمریکا از برجام خارج شد و تحریم‌های یکجانبه بیشتری علیه کشورمان وضع نمود.»

اگر موشک‌هایمان را معامله کنیم، تحریم‌ها لغو می‌شود؟!/ محسن رنانی: جنبش سبز از جنس انقلاب بود

این روزنامه اصلاح طلب تاکید کرده است که «برای توافق، آمریکایی‌ها...خواسته‌های فرا برجامی دارند...اساسا آنها صرفا پرونده هسته‌ای ایران و رعایت مفاد ذیل برجام را نمی‌خواهند و به دنبال آن هستند که مسائل حضور منطقه‌ای و قدرت دفاعی ایران را نیز به میان بیاورند.»

سوال اینجاست که اگر آمریکایی ها برای لغو تحریم ها، پرونده هسته ای ایران را نمی خواهند، پس چرا در دولت قبل در قلب راکتور هسته ای بتن ریخته شد؟! چرا چرخ سانتریفیوژها از حرکت ایستاد؟! چرا ذخایر اورانیوم غنی شده ایران به خارج از کشور منتقل شد؟!

سوال دیگر این است که اگر بر فرض محال برجام موشکی و منطقه ای هم امضاء شد، چه تضمینی وجود دارد که آمریکا بهانه و خواسته دیگری را مطرح نکند؟! اگر علیرغم امضای برجام موشکی و منطقه ای، تحریم ها همچنان در جای خود باقی ماند، چه باید کرد؟!

یک سوال دیگر، آمریکا با صنایع پیشرفته علمی و صنعتی ایران و توان دفاعی و نظامی و قدرت منطقه ای کشورمان مشکل دارد؛ آیا باید به دلیل اینکه آمریکا با اینها مشکل دارد، چوب حراج بر آنها بزنیم؟!

اصلاح طلبان در سالهای گذشته مدعی بودند که اگر توافق هسته ای با آمریکا امضا کنیم، تحریم ها به تاریخ پیوسته و صبح بدون تحریم فرامی رسد، اما حالا همان طیف مدعی است که مسئله آمریکا اصلا هسته ای نیست، بلکه مسئله آن، توان دفاعی و قدرت منطقه ای ماست.

رهبر معظم انقلاب- دوم خرداد 97- فرمودند:«عمق دشمنی آمریکا با ایران و با جمهوری اسلامی است. دشمنی، دشمنیِ عمیق است، دشمنیِ سطحی نیست. مخالفت بر اساس و بر محور مسئله‌ای مثل مسئله‌ی اتمی نیست، این را همه فهمیده‌اند؛ بحث، فراتر از اینها است. بحث این است که اینها با نظامی که در این منطقه‌ی حسّاس سر بلند کرده، ایستاده، قد برافراشته، رشد کرده، با ظلمهای آمریکا مخالفت میکند، نسبت به آمریکا هیچ‌گونه ملاحظه‌کاری نمیکند، روحیه‌ی مقاومت را در منطقه توسعه میدهد، پرچم اسلام را در دست گرفته مخالفند؛ عمیقاً مخالفند. مسئله‌ی آنها این است که این نظام اسلامی و جمهوری اسلامی نباید باشد؛ نه‌فقط این نظام نباشد، [بلکه] آن مردمی که این نظام را حمایت میکنند یعنی ملّت ایران هم منفور سران حکومتهای آمریکایند.»

ایشان در ادامه تاکید کردند:«یکی از معاونان رئیس‌جمهور آمریکا -نه این رئیس‌جمهور، یکی از رؤسای جمهور قبلی- صریحاً گفت که ما باید ریشه‌ی ملّت ایران را -نه ریشه‌ی جمهوری اسلامی را- بکَنیم. خب، پس مسئله‌ی آمریکا با جمهوری اسلامی مسئله‌ی این نیست که حالا دعوای اینها مثلاً سرِ قضیّه‌ی هسته‌ای یا سرِ قضیّه‌ی موشک یا مانند اینها باشد؛ نخیر، قضیّه‌ی هسته‌ای و موشک و امثال اینها هم یک داستان دیگری دارد یعنی تکیه‌ی روی آنها برای این است که عناصر مؤلّفه‌ی قدرت جمهوری اسلامی را اینها میخواهند از بین ببرند.»

رهبر معظم انقلاب همچنین- 31 اردیبهشت 93- فرمودند: «دشمنیِ دشمنان ما به‌خاطر این است که نظام جمهوری اسلامی در مقابل نظام سلطه ایستاده است؛ در مقابل عادت بدِ تقسیم دنیا به سلطه‌گر و سلطه‌پذیر ایستاده است؛ بقیه‌ی چیزها بهانه است. امروز بهانه، مسئله‌ی هسته‌ای است؛ یک روز بهانه، حقوق بشر است؛ یک روز بهانه، یک چیز دیگر است. آنها میخواهند نظام جمهوری اسلامی را از ایستادگی در مقابل قلدرها و گردن‌کلفت‌ها و باج‌بگیرها و زورگویان عالم منصرف کنند؛ البته این اتفاق نخواهد افتاد.»

** محسن رنانی: جنبش سبز از جنس انقلاب بود

روزنامه شرق در مطلبی نوشت:«"گفت‌وگوهای توسعه" مجموعه‌نشست‌هایی است درباره اندیشه‌های صاحب‌نظران ایرانی درباره توسعه که "پویش فکری توسعه" با همکاری "پژوهشکده اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس" از سال ۱۳۹۶ آغاز کرد تا از دل این گفت‌وگوها هم توجه جامعه روشنفکری به صورت جدی‌تر به مباحث توسعه ایران معطوف شود و هم اندیشه‌های پراکنده صاحب‌نظران ایرانی در حوزه توسعه ایران به صورت روایت‌های منسجم و ساختارمند تدوین شود و در اختیار پژوهشگران و سیاست‌گذاران قرار گیرد. دبیری علمی این مجموعه‌گفت‌وگوها و روایت‌ها بر عهده دکتر محسن رنانی است.»

در ادامه این مطلب به نقل از محسن رنانی آمده است:«110 سال است که پی‌درپی انقلاب می‌کنیم. انقلاب مشروطیت، تغییر رژیم قاجار، نهضت ملی‌شدن نفت و به گمانم حتی جنبش سبز همگی از جنس انقلاب بودند. اما اینها همه انقلاب‌هایی بودند که به این‌ خاطر به ‌وجود آمدند که نخبگان ما گفت‌وگو بلد نبودند. با این نگاه بود که ما در پویش فکری توسعه، از سال ۱۳۹۶ گفت‌وگوهای توسعه را راه انداختیم.»

اگر موشک‌هایمان را معامله کنیم، تحریم‌ها لغو می‌شود؟!/ محسن رنانی: جنبش سبز از جنس انقلاب بود

این روزنامه اصلاح طلب با تایید اظهارات این فعال اصلاح طلب، فتنه 88 را از جنس انقلاب نامیده است. گویا از نگاه اصلاح طلبان، اینکه زیر میز انتخابات و مردم سالاری بزنی و با دروغ تقلب، قطعنامه به مردم ایران تحمیل کنی، اسمش انقلاب است!

در آبان ۹۹ در شرایطی که هنوز شمارش آراء در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پایان نیافته بود،  ترامپ در یک سخنرانی از محل کاخ سفید ادعای رخ دادن تقلب گسترده را مطرح و همچنین پیروزی خود را در انتخابات را اعلام کرد.

اقدام ترامپ درخصوص اعلام زودهنگام پیروز انتخاباتی و همچنین کنفرانس‌های خبری متعاقب آن، واکنش های زیادی را در پی داشتمقامات آمریکایی، این اقدام ترامپ را مشابه اقدامات حاکمان خودکامه سومالی نامیده و تاکید کردند که این چیزی است که یک دیکتاتور ذلیل انجام می‌دهد.

در مجموع،  از باراک اوبامای دموکرات تا هم حزبی های جمهوری خواه ترامپ و از توئیتر و فیسبوک تا بی بی سی فارسی، این اقدام را محکوم و آن را مصداق دیکتاتوری، حمله به دموکراسی، اقدامی مستبدانه و خطرناک نامیدند.

این در حالی است که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ در ایران، «میرحسین موسوی» و «مهدی کروبی» نیز دقیقا همین اقدام را انجام دادند.

هر چند هم حزبی های ترامپ، ادعای وی را محکوم کردند، اما فعالین اصلاح طلب از خاتمی و حجاریان و تاجزاده و آخوندی و زنگنه و ربیعی و ترکان و نعمت زاده و مجید انصاری و موسوی خوئینی ها تا معصومه ابتکار و زیباکلام و عباس عبدی و علوی تبار و عماد باقی و کرباسچی و مرعشی و فائزه هاشمی و ...همگی از اقدام دیکتاورمأبانه و مستبدانه میرحسین موسوی و کروبی حمایت کرده و علیه جمهوریت شورش کرده و رأی مردم را لگدمال کردند.

یکی از پروژه های اصلی دشمن به واسطه فتنه ۸۸، تکه تکه کردن ایران و برافروختن آتش جنگ داخلی در اقصی نقاط کشور بود که با هوشمندی مردم و درایت نظام، این نقشه شوم رسوا شد.

یکی از اقدامات نابخشودنی فتنه گران در سال ۸۸،  تیزکردن چاقوی تحریم های ضدایرانی بود. به طوریکه قطعنامه سنگین ۱۹۲۹ علیه ملت ایران تصویب شد

** بجای این داستان سرایی ها از «میراث دولتِ اصلاح طلبان» بگویید

روزنامه اعتماد در یادداشتی به قلم «آذر منصوری» نوشت:«بعد از آزادسازی نرخ ارز فشار اقتصادی ناشی از تورم لجام گسیخته، آه از نهاد مردم بلند کرده است، با توجه به روند مذاکرات احیای برجام چشم‌انداز امیدبخشی برای رفع تحریم‌ها به چشم نمی‌آید و در یک کلام مهم‌ترین دغدغه شهروندان ایران این است که آیا فردا و فرداها می‌توانند از عهده تامین معاش روزانه خود بر آیند یا نه؟»

در ادامه این مطلب آمده است:«به بیان روشن‌تر، تورم لجام‌گسیخته یعنی کوچک شدن بی امان سفره‌های مردم، یعنی فقدان امنیت در زندگی امروز و آینده؛ به قول گل‌آقا که در پاسخ به حسن حبیبی که از او پرسیده بود: « حالت چطور است؟» جواب داده بود:«از فردا بهترم» وضعیت اقتصادی مردم طوری شده است که به واقع حال امروزشان از فردای‌شان بهتر است.»

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«این درست است که همه دلسوزان کشور در شرایط امروز ایران باید در راستای تقویت امید اجتماعی شهروندان تلاش کنند، اما متاسفانه هم دولت و هم مجلس و چه بسا مجموعه حاکمیت خود در نقطه مقابل این امید ایستاده‌اند.»

اگر موشک‌هایمان را معامله کنیم، تحریم‌ها لغو می‌شود؟!/ محسن رنانی: جنبش سبز از جنس انقلاب بود

اصلاح طلبان به گونه ای درباره وضع موجود سخن می گویند که گویا دولت روحانی کشور را در بهترین وضعیت ممکن به دولت رئیسی تحویل داده و این دولت سیزدهم بوده که نتوانسته امانتدار خوبی باشد.

دولت رئیسی تنها در یک قلم، هر ماه حداقل ۱۰ هزارمیلیاردتومان از بدهی های دولت روحانی را تسویه می کند. رئیسی پیش از این گفته بود «در مرداد ماه ۱۴۰۰ که دولت تغییر کرده بود ولی وزرا هنوز رای اعتماد نگرفته بودند و با وزرای دولت قبل کار می‌کردم، آنها می‌گفتند که حتی توان پرداخت حقوق مرداد را هم نداریم. اما دولت از این وضعیت به شرایطی رسیده که حتی یک بار هم در پرداخت حقوق‌ها تاخیر نشد، آن هم بدون استقراض

 دولت قبل در طول ۸ سال قیمت مسکن را حدود ۷۰۰ درصد گران کرد. بدهی ماهیانه حداقل 10 هزارمیلیاردتومان و گرانی 700 درصدی قیمت مسکن، تنها دو نمونه از میراث شوم «دولتِ اصلاح طلبان» است.

با اینحال اصلاح طلبان قیافه حق به جانب به خود گرفته و از وضع موجود شکایت می کنند، همان وضعی که خود باعث و بانی اصلی آن هستند. در ۸ سال دولت روحانی، اصلاح طلبان و برخی دولتمردان ۲ جمله را بارها تکرار کردند؛ یکی اینکه «عجله نکنید، دولت مشغول آواربرداری است» و دیگری اینکه «از دولت انتظار معجزه و فتح الفتوح نداشته باشید».

حالا در شرایطی که دولت سیزدهم اقدامات بسیار مهمی در حدود 11 ماه اخیر انجام داده است، جریان اصلاح طلب در پی نفی و انکار این اقدامات است. اصلاح طلبان همان جماعتی هستند که در دولت داری خود، کشته های روزانه 700 نفر در کرونا را ثبت کرده اند.

بهتر است اصلاح طلبان بجای این داستان سرایی ها، بابت میراث شومی که به دولت بعد تحویل دادند، اول عذرخواهی کرده و سپس برای جبران آن بکوشند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 96
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • سید IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    43 14
    خدا خواست که حسن روحانی برای دور دوم ریاست جمهوری هم انتخاب شد و کارشکنی برجامی غربی ها در دوره خودش اثبات شد! وگرنه چنانچه آقای رئیسی در آن دور برگزیده شده بود، اصلاح طلبان تهوع آور عهدشکنی غربی ها را به ایشان منتسب می کردند و مقصر اجرا نشدن برجام را آقای رئیسی معرفی می کردند! چون از دید غربگدایان به هرحال در همه موارد آمریکا چون کدخدا هست،معصوم و محقّ است!
    • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      16 9
      رنانی دهان راببند
    • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      22 9
      غربگدای نوکر گاوچرونها ،ساکت برو اون گوشه وایستا، یه پا و دوتا دستتم بگیر بالا تا صدات کنیم!!!!
    • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      17 5
      روحانی میخ آخر را بر تابوت اصلاحات کوبید و فاتحه اصلاح طلبان را خواند.
    • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      11 3
      افساد طلبان در زمان احمدی نژاد خیلی بلدم بلدم می کردند خواست خداوند بود که اینگونه رسوا بشوند.
    • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      12 1
      اصلاح طلبان باید بدانند که بحث موشکی بحث امنیت ملی ما است و قابل مذاکره و معامله نیست.
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      12 3
      تورم فعلی میراث شوم دولت روحانی است اصلاح طلبان بانیان وضع موجودند آذر منصوری بهتره ساکت باشد.
    • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      13 1
      جنبش سبز لجنی بدنبال زدن ریشه انقلاب بود که با هشیاری مردم در 9 دی ماه سال 88 توطئه شون خنثی شد.
    • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      8 1
      ارمان ملی بی.... موشک نخورده ادم بشی
    • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      12 1
      فتنه 88 کودتای باند قدرت و ثروت و جنبش سبز بود زیرا از سال 84 دست شون از پُست های مدیریتی و رانت و حقوق های نجومی کوتاه شده بود.
    • IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      5 1
      آقای ظریف وزیر پیشین خارجه به همراه دولتش اصلاحطلبانه در مقابل غرب زانو زد و تف کف دست هم عایدشان نشد.
    • DE ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      6 0
      اگر موشکهایمان را اصلاحطمعکاران معامله میکردندو بتن ریزی میگردند تحریمها لغو که نمیشد تازه جنگی تمام عیار ایران را فرا میگرفت
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      0 0
      به نظرم ان دنیاپای مردم ایران گیرند
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      0 2
      شما هم گدا هستید. باز غرب یه صنعتی، تکنولوژی، دانشی داره.
    • DE ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      1 0
      IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ شما هم گدا هستید. باز غرب یه صنعتی، تکنولوژی، دانشی داره.// پیداست واقعا غربگدا هستی .ببین غربگدائی جزو ژن و اخلاقت شده. چرا روت نشد بگی غرب یه تمدنی داره ؟؟؟ غرب وحشی و امریکای جنایتکار بعد از اینکه 75 میلیون انسان را در جنگ جهانی دوم از همدیگر کشتند تازه در زمان صلح بعد از جنگ جعانی دورم طی این 75 ساله غرب قرون وسطائی به خردودانی امریکا مستند 20 میلیون نفر مردم کشورها را کشته اند . فقط در عراق یک میلیون کشته و در افغانستان بیش از 2 میلیون کشته و زخمی....برای همین است شما غربگدا هستید زیرا دنبال گداییِ بیفرهنگی غرب هستید و بز کردن جنایتکاران .اگر دنبال علم غرب بودید که غربگدا نبودید.میلیونها نفر سالانه از دانشگاههای دنیا فارغ التحصیل میشوند بدون اینکه شستشوی مغزی شوند نه مانند شما غربگداهای فلج افکار علاف بیکار و بی عار .
  • سید IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    18 5
    خدا خواست که حسن روحانی برای دور دوم ریاست جمهوری هم انتخاب شد و کارشکنی برجامی غربی ها در دوره خودش اثبات شد! وگرنه چنانچه آقای رئیسی در آن دور برگزیده شده بود، اصلاح طلبان تهوع آور عهدشکنی غربی ها را به ایشان منتسب می کردند و مقصر اجرا نشدن برجام را آقای رئیسی معرفی می کردند! چون از دید غربگدایان به هرحال در همه موارد آمریکا چون کدخدا هست،معصوم و محقّ است!
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      3 1
      غرب گداها هم اعتراف کردن هسته ای بهانه هست حال ماندم چرا حکومت همچنان دنبال باج دادن هست!!
  • سید IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    15 6
    خدا خواست که حسن روحانی برای دور دوم ریاست جمهوری هم انتخاب شد و کارشکنی برجامی غربی ها در دوره خودش اثبات شد! وگرنه چنانچه آقای رئیسی در آن دور برگزیده شده بود، اصلاح طلبان تهوع آور عهدشکنی غربی ها را به ایشان منتسب می کردند و مقصر اجرا نشدن برجام را آقای رئیسی معرفی می کردند! چون از دید غربگدایان به هرحال در همه موارد آمریکا چون کدخدا هست،معصوم و محقّ است!
  • سید IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    12 5
    خدا خواست که حسن روحانی برای دور دوم ریاست جمهوری هم انتخاب شد و کارشکنی برجامی غربی ها در دوره خودش اثبات شد! وگرنه چنانچه آقای رئیسی در آن دور برگزیده شده بود، اصلاح طلبان تهوع آور عهدشکنی غربی ها را به ایشان منتسب می کردند و مقصر اجرا نشدن برجام را آقای رئیسی معرفی می کردند! چون از دید غربگدایان به هرحال در همه موارد آمریکا چون کدخدا هست،معصوم و محقّ است!
  • سید IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    13 6
    خدا خواست که حسن روحانی برای دور دوم ریاست جمهوری هم انتخاب شد و کارشکنی برجامی غربی ها در دوره خودش اثبات شد! وگرنه چنانچه آقای رئیسی در آن دور برگزیده شده بود، اصلاح طلبان تهوع آور عهدشکنی غربی ها را به ایشان منتسب می کردند و مقصر اجرا نشدن برجام را آقای رئیسی معرفی می کردند! چون از دید غربگدایان به هرحال در همه موارد آمریکا چون کدخدا هست،معصوم و محقّ است!
  • سید IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    11 6
    خدا خواست که حسن روحانی برای دور دوم ریاست جمهوری هم انتخاب شد و کارشکنی برجامی غربی ها در دوره خودش اثبات شد! وگرنه چنانچه آقای رئیسی در آن دور برگزیده شده بود، اصلاح طلبان تهوع آور عهدشکنی غربی ها را به ایشان منتسب می کردند و مقصر اجرا نشدن برجام را آقای رئیسی معرفی می کردند! چون از دید غربگدایان به هرحال در همه موارد آمریکا چون کدخدا هست،معصوم و محقّ است!
  • سید IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    10 3
    خدا خواست که حسن روحانی برای دور دوم ریاست جمهوری هم انتخاب شد و کارشکنی برجامی غربی ها در دوره خودش اثبات شد! وگرنه چنانچه آقای رئیسی در آن دور برگزیده شده بود، اصلاح طلبان تهوع آور عهدشکنی غربی ها را به ایشان منتسب می کردند و مقصر اجرا نشدن برجام را آقای رئیسی معرفی می کردند! چون از دید غربگدایان به هرحال در همه موارد آمریکا چون کدخدا هست،معصوم و محقّ است!
  • سید IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    11 3
    خدا خواست که حسن روحانی برای دور دوم ریاست جمهوری هم انتخاب شد و کارشکنی برجامی غربی ها در دوره خودش اثبات شد! وگرنه چنانچه آقای رئیسی در آن دور برگزیده شده بود، اصلاح طلبان تهوع آور عهدشکنی غربی ها را به ایشان منتسب می کردند و مقصر اجرا نشدن برجام را آقای رئیسی معرفی می کردند! چون از دید غربگدایان به هرحال در همه موارد آمریکا چون کدخدا هست،معصوم و محقّ است!
  • سید IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    10 2
    خدا خواست که حسن روحانی برای دور دوم ریاست جمهوری هم انتخاب شد و کارشکنی برجامی غربی ها در دوره خودش اثبات شد! وگرنه چنانچه آقای رئیسی در آن دور برگزیده شده بود، اصلاح طلبان تهوع آور عهدشکنی غربی ها را به ایشان منتسب می کردند و مقصر اجرا نشدن برجام را آقای رئیسی معرفی می کردند! چون از دید غربگدایان به هرحال در همه موارد آمریکا چون کدخدا هست،معصوم و محقّ است!
  • سید IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    9 2
    خدا خواست که حسن روحانی برای دور دوم ریاست جمهوری هم انتخاب شد و کارشکنی برجامی غربی ها در دوره خودش اثبات شد! وگرنه چنانچه آقای رئیسی در آن دور برگزیده شده بود، اصلاح طلبان تهوع آور عهدشکنی غربی ها را به ایشان منتسب می کردند و مقصر اجرا نشدن برجام را آقای رئیسی معرفی می کردند! چون از دید غربگدایان به هرحال در همه موارد آمریکا چون کدخدا هست،معصوم و محقّ است!
  • سید IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    8 1
    خدا خواست که حسن روحانی برای دور دوم ریاست جمهوری هم انتخاب شد و کارشکنی برجامی غربی ها در دوره خودش اثبات شد! وگرنه چنانچه آقای رئیسی در آن دور برگزیده شده بود، اصلاح طلبان تهوع آور عهدشکنی غربی ها را به ایشان منتسب می کردند و مقصر اجرا نشدن برجام را آقای رئیسی معرفی می کردند! چون از دید غربگدایان به هرحال در همه موارد آمریکا چون کدخدا هست،معصوم و محقّ است!
    • محمود IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      3 10
      ازطرف یک علاف بیکاره ویک ذهن مریض وپوسیده سوپرانقلابی
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    16 6
    آذر منصوری اصلأ به روی نشسته خود نمی آورد که این اصلاحاتچی ها مانند وی بودند که این بلا را به سر مردم آوردند. دوباره بساط حقه بازی را پهن کرده اند و برای معیشت مردم ناله سوزناک می زنند.
  • برزو IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    14 3
    اگر موشکهایمان را معامله کنیم تحریمی دیگر نیست چون ایران جزء مستعمرات انگلیس و آمریکا خواهد شد
  • شریف زاده IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    19 6
    ** محسن رنانی: جنبش سبز از جنس انقلاب بود واقعاً !!!! راست میگی !! بعد این همه خسارات وارد کردن هم از جنس انقلاب بودند.؟؟؟ مطمئن هستی به سرت چیزی نخورده است. ! هذیان که نمی گی . برو دکتر یک بار شما را یک چگاب کامل بکند. به ببینیم سالم هستی مخت تاب برنداشته که این خزعبلات را بلغور کردی. حتما به دکتر مراحعه کن .
  • FR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    16 3
    اینکه محسن زنانی گفته جنبش سبز هم یک انقلاب بود بنظر کلمه ضد را جا انداخته جنبش سبز یک جنبش ضد انقلاب بود و در واقع شورش اشرافیت ضد مردم و جمهوریت
  • ناصر IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    12 1
    موشک هایمان را به هیچ وجهی نباید از دست بدهیم در آنصورت بدتر از برجام سراغمان می آید وان جنگ است
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    11 4
    تمام بدبختی های ما از برجامی است که کثافتها ی اصلاح طلب و روحانی وتیمش بستند و رهبری هم اشاره نمودندکه خط قرمزهای ما حفظ نشدوالبته واضح است کسی که مطیع رهبری و ولایت نباشدمانند حسنک باید این چنین ذلیل شود و کنار گذاشته شود
  • محمدایوب IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    13 5
    تازمانی که روحانی ویا حداقل جهانگیری وزنگنه نوبخت وظریف وابتکار آخوندی محاکمه نشوند اینان دست بردار نیستند معلوم نیست قوه قضاییه باوجود بیش از 800000شکایت ازروحانی وچندین شکایت از او توسط مجلس آنها را محاکمه نمیکند چرا حداقل آنها را به پای دوربین رسانه ملی به پاسخگویی وادار کند
    • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      5 3
      حرف حق
    • حاجی IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      1 1
      نگو حرف حق بگو حرف مفت
  • US ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    2 3
    دولت روحانی با احتمال انتخاب مجدد ترامپ خودش را بد نام کرد و برای 4سال بعد هم ارز ذخیره کرد ودر انتهای دولتش خواست تا دلار را 15 هزار نماید اما 39 نمایندگان گفتند نه با این پس انداز کارکنان دولت با 25 خدمت را بازنشسته کنیم اما بدلائلی هیچکدام را نگذاشتند / کاش اجازه بدهند تا خودشان تمام وقایع را مجددا باز گویی کنند
    • بینام IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      1 0
      داداش شما از آمریکا برا ما نظریه پردازی نکن
  • مصطفی IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    9 2
    یک بی عرضگی مضمن در مملکت ما وجود داره که خیانت کارها و کسانی که ضربه محلک هم به جمهوریت و هم به اسلام و اساس تشیع زدن راست راست دارن تو خیابون می گردن. این سطح از مردمی بودن هنوز تو خود آمریکا قفله
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    8 2
    درخواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی، اعلام رسمی پایان مذاکرات، و خروج قاطعانه، مقتدرانه، آنی، مطلق و بدون شرط از برجام، پیمان عدم اشاعه (NPT) و پروتکل الحاقی آن؛ و خاتمه دادن به هرگونه همکاری و پاسخ‌گویی به جاسوسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که به بهانه‌ی بازرسی، آخرین اطلاعات نظامی و مشخصات دانشمندان کشورمان را به دست آورده و برای خرابکاری در تأسیسات هسته ای و نظامی و ترور دانشمندان کشورمان، در اختیار آمریکا و رژیم درمانده‌ی صهیونیستی قرار می‌دهند؛ و جمع‌آوری تمام دوربین‌های آنان و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان مورد نیاز کشور؛ و پیگیری برای تنظیم و صدور قطعنامه بر علیه آمریکا، انگلیس و فرانسه به‌خاطر تجهیز آن رژیم پوسیده، جعلی و موقتی به تسلیحات هسته‌ای بر خلاف ماده‌ی 2 پیمان عدم اشاعه است، که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن در آینده‌ی بسیار نزدیک هستیم.
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    6 2
    درخواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی، اعلام رسمی پایان مذاکرات، و خروج قاطعانه، مقتدرانه، آنی، مطلق و بدون شرط از برجام، پیمان عدم اشاعه (NPT) و پروتکل الحاقی آن؛ و خاتمه دادن به هرگونه همکاری و پاسخ‌گویی به جاسوسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که به بهانه‌ی بازرسی، آخرین اطلاعات نظامی و مشخصات دانشمندان کشورمان را به دست آورده و برای خرابکاری در تأسیسات هسته ای و نظامی و ترور دانشمندان کشورمان، در اختیار آمریکا و رژیم درمانده‌ی صهیونیستی قرار می‌دهند؛ و جمع‌آوری تمام دوربین‌های آنان و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان مورد نیاز کشور؛ و پیگیری برای تنظیم و صدور قطعنامه بر علیه آمریکا، انگلیس و فرانسه به‌خاطر تجهیز آن رژیم پوسیده، جعلی و موقتی به تسلیحات هسته‌ای بر خلاف ماده‌ی 2 پیمان عدم اشاعه است، که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن در آینده‌ی بسیار نزدیک هستیم.
  • US ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    9 1
    خود فروشی فرقی ندارد چه به آمریکا و انگلستان
  • مینا IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    10 2
    اونوقت مثل آب خوردن توسط رژیم غاصب صهیونیستی و حتی ضعیف ترین کشورها بلعیده خواهیم شد
  • ش. AE ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    8 1
    جنش سبز چراغ سبز به غرب و آمریکا که هر غلطی خواستند بکنن این هم نتیجه که همه ما می‌بینیم و اونهایی که میگن موشک ها را معامله کنیم با غرب تحریم ها برداشته میشه اولا غلط کردن دوم برن از پدر موشک ایران بپرسن از شهید تهرانی مقدم اجازه دست شهدا است
  • علی IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    3 4
    الان دیگه مهم نیست چه کسی غاصب باشه صدام بنیامین یا هر کسی ... این رگ غیرت مال دهه ۷۰ بود
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    5 1
    هل من ناصر ینصرنی‌
  • محمود IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    6 0
    اگر بر سر موشکها معامله کنیم از فردای ان روز اول همه. عربهای جزیره امارات جزاریر سه گانه را تصرف میکنند.واز روز دوم هم اسرایل. با تمام جنگده هایش خاک ایران را شخم میزند.انوقت شما وطن فروشان نادان جگرتان حال میاد
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    7 0
    کافیه اسلحه را زمین بگذاریم تا کدخدا و شرکا حمله نظامی تمام عیار به ایران را شروع کنند.
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    4 0
    اینا دلشون به حال من و شما نسوخته اینا نگران آقازاده ها و خانواده هاشون تو کشورهای عضو ناتو هستن ، ببخشید کشورهای غیر متخاصم....
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    5 0
    اف بر ذات هرچه اصلاح طلب
  • علی آقائیان یسار IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    4 1
    سلام خدابرامام و شهدا و سلام خدابررهبر عزیزم که اولین و آخرین خط قرمز منه ایرانی طبقه ضعیف جامعه به والله قسم خدای ناکرده اگرروزی برسد دولت کشورم دررابطه با موشکی و امنیتی ایران پای مذاکره باشیاطین مجسم بروند من تحت هرشرایطی شده گدایی میکنم تا ازاین مملکت بروم. آقای روحانی تااین حدمارا به خاطر مذاکرات برجام هسته ای خارو ذلیل کرد کافیست.
  • محمد IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    6 0
    اگرروزی موشکهایمان را معامله کنیم ،آن روز،روزی است که کشور ،را از جنوب وشمال ومغرب ومشرق مورد حمله وتجاوز قرار خواهند داد،مردان وبچه ها رو خواهند وکشت وبه زنان سرزمینم دست درازی خواهند کرد وشرفمان را از بین خواهندبرد.پس چه بهتر که با سرافرازی وشرف از مرگ استقبال کنیم.
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    4 0
    باز هم اصلاحاتچیای تهوع آور....
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    7 0
    زبیرهم ازاهل بیت بود معامله برسرموشک یعنی خداحافظ انرژی هسته ای برای همیشه چون این پرونده به بایگانی میرودوهمزمان طرح داعش یاسعودی یااسراییل برای جشن دوباره ایرانی کشی پوریوم شروع میشودکه نمیشود
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    6 0
    فتنه گران 88 تو هر کشور دیگری بودن درجا اعدام میشدند اینجا بقدری باهاشون ملایم رفتار شده که پررو شده اند, انقلابتون از جنس انقلاب بود ولی انقلاب رنگی
  • رحمان IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    0 4
    الحق وضع مردم خصوصا بازنشسته ها در زمان اقای روحانی خیلی بهتر بود
    • IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      3 0
      درسته. دست کردن تو جیب یه عده از مردم ریختن به حساب بازنشسته ها. اصلا دولت روحانی کارش دلال پروری و غارت فرهنگ و اقتصاد بود. خود دولت روحانی چقدر سهام از مردم بالا کشید؟ در بورس با مردم چه کردند؟ آنها می گویند اگر ترامپ نیامده بود چه بهشتی برای مردم درست کرده بودیم حالا میگن تا موشک هست اونا دست بردار نیستند. اصلاحات یعنی این همه ذلیل و مرعوب دشمن بودن و نمی دانستیم؟
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    4 1
    به این حالی کنید قبلا ایران موشک یا هسته ای داشت که غربی ها مانع پیشرفتش شدن که حالا شرط گذاشتن مو لفه های قدرتش بگیرند ولی حالا پادوهای غربی چرا اینقدر برای قربانی کردن مردم ایران به پای اربابانشان عجله می کنند
  • محسن IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    2 0
    یک سوال ساده که هر روز به اصلاحات حمله میکند..چرا بحث عدم نیاز به موشک های با بیش از دوهزار کیلومتر ( به عنوان سیاست رسمی جمهوری اسلامی) به جای اینکه پای مذاکرات موشکی مطرح میشد، به طور یک طرفه و بدون امتیاز گیری از طرف مقابل، طرح شد؟؟
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    5 5
    مگرلیبی اهدای صنعت موشکی وهسته ای راانجام دادالان لیبی امینیت دارد
  • مجنون IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    4 10
    میتوانیم به یانکی ها این قول را بدهیم که موشکهایمان از پانزده هزار مایل حتی یک سانتیمتر هم انورتر نرود!
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    9 2
    طالبان نه موشک دارد و نه هسته ای و آمریکا به دموکراسی و حاکمیت دینش گیر میده و تحریمش کرده. ونزوئلا دموکراتیک هست و آمریکا به سوسیالیسمش گیر میده. روسیه حتی سوسیالیست هم نیست و با الگوی اقتصاد آزاد اداره میشه و آمریکا به قدرتمند بودن و استقلالش گیر میده. آمریکا اساسا با هر موجودیت مستقلی مشکل داره و از نظرش همه کشورها یا باید عروسک خیمه شب بازیش باشن یا از بین بروند. آمریکا دقیقا مثل امپراتوری آشور در جهان باستان میمونه و دقیقا همون سرنوشت را خواهد داشت
  • نادر سعدونی IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    3 1
    این همه مذاکره تا کی ؟
  • LU ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    5 0
    روس‌ها میگویند موشک قاره پیمای سرمت باعث افزایش ارزش روبل شد ولی لیبرال وطنی میکه بریم موشک رو معامله کنیم تا اقتصاد درست بشه!!!!
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    5 0
    باموشک چی کاردارند امنیت که اورده است حتی برای طرف ایرانی برجام وامنیت ایران نباشدبرجام هم نیست
  • خائن شناس IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    4 0
    اف بر اصلاطلبان وطن فروش
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    5 0
    اگر موشک هایمان را هم بدهیم برایشان کافی نیست، می‌خواهند شیشه عمر ما را دردست بگیرند که هر لحظه قادر باشند ما را ساقط کنند. مکانیزم ماشه این قدرت را ب آنها می‌دهد که آقای ظریف تقدیم نمودند.
  • از قم IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    0 3
    رییس مرکز آمار گزارش بده که تورم پایین آمد و معاونین و بعضی از افراد مدام بگویند تقصیر روحانی است
  • ایلقار IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    2 1
    تفکر تمامی گروه ها از اصول گرا و اصلاح طلب و گروههای اپوزیسیون از بنیان غلط است . همه آزادی را تنها برای خود میخواهند همه خود را لایق حکومت براین آب و خاک میدانند و همه ...... پایان غم انگیزی بر این مردم انتظار میرود مگر ابنکه هر گروهی گروهای دیگر را بپذیرد از انتقام پرهیز کند و اکثریتها حقوق اقلیتها را پاس بدارند . متاسفانه چنین تفکری در دولتمردان جایی ندارد و بنابراین سرنوشت مختوم ما غم انگیز خواهد بود .
  • GB ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    2 0
    خوب ایده بسار عالی هست ایرانو بکنین اوکراین یا افغانستان که بچه های آقازاده‌ها بتونن بدون تحریم موبایل اپل آی‌فون بگیرن دستشون. بقیه هم که بیخیال
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    2 0
    حسن روحانی آنچنان گندی به اقتصاد و مملکت زد که برای درست شدنش حداقل ۱۰ سال زمان نیاز هست. سوال آیا درست شدن متروپل زمان بیشتری نیاز داره یا خراب کردن آن ؟؟ قطعا" درست شدن آن. در عرض چند دقیقه فرو ریخته ولی برای درست کردن آن حداقل چند سال زمان نیاز هست. مملکت و اقتصادی که حسن روحانی برای آن ۸ سال صرف کرد، قطعا" برای درست کردن آن باید چندین برابر این ۸ سال زمان صرف کرد تا درست ساخته شود.
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    2 0
    هاشمی ، حسن روحانی، کروبی و اصلاطلبان برای همیشه به زباله دان تاریخ پرتاب شدند.
  • رحمت عیدی IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    2 0
    به گفته کدخدا و رعیت نوچه مرام داخلیش:مسئله هسته ای بهانه است اصل نظام و ملت و مملکت نشانه است تامام، آقایان غربگدای قلم به مزد ببینید منو اول که کور خوندید دوم اینکه یه دیقه ببندید ببینیم چی به چیه
  • مهدی IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    2 0
    همه چیزتون روکه ازتون گرفتن بامزاکرات این دفعه موشکهاتون روبدید چنان بلایی سرتون بیارن که گوانتانامو و جنایتهای عراق و سوریه درمقابل این جنایات قفله .
  • علی IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    0 2
    اگه یادتون باشه بهترین دوران ایران و کم تورم ترین دوران خاتمی بود ضمنا اگه برجام نبود ۱۸۰میلیارد دلار نمیرسید که بتونید این چندسال ولخرجی کنید و بچه هاتون تو اروپا حال کنند
  • CA ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    0 4
    روحاتی خیلی بهتر رییسی بود و وزرایش خیلی قویتر از وزرای این دولت بودن
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    0 2
    شما توان مدیریت یه مذاکره را ندارید
  • خسرو IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    2 0
    تا مادامیکه اصلاح طلبان خفه نشوند آمریکا امیدوار خواهد ماند و اگر زمانی توافق نزدیک شود با شورشهای خیابانی مثل فتنه ۸۸ دوباره آنرا بهم زده و بعنوان پیاده نظام غرب نخواهد گذاشت توافق توسط دولتی غیر خودشان صورت بگیرد و بفکر ملت که نیستند غرب هم از قرارداد یکطرفه با آنها لذت میبرد تا امتیازات بیشتری در مقابل هیچ بگیرد مثل برجام
  • مهدی IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    3 0
    نیازبه معامله موشکهانیست!
  • اسدالله محمدی IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    2 1
    اصلاح طلبان اگرمردمیدان بودنداین وضع اشفته بازارراروحانی بوجودنمی اورد ماملت ایران غیربدبختی از اصلاحات پالس مثبتی که بتوان به ان بالیدندیده ایم خداوندبه اصلاح طلبان این بانیان تضعیف انقلاب ومایه فساداوربه کشورلعنت ابدی کند
  • IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    3 1
    جنبش سبز مخمل سبزش نخ نما بود و فقط خائنین به ملت و کشور توسط غرب جنبیده میشدند
  • IR ۰۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    1 2
    اقیان حقوق دانان بی سواد نمی توانند از پس موارد حقوقی برجام بر بیایند پر مدعا و بی هنر زور شان به یک مشت بازنشست.ان می‌رسد و بس نمی دانم حامی اینان کیست که باید به عنوان مفسد محاکمه شوند
  • IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    2 1
    اصلا ح طلبان موشک حیثیت مااست خجالت بکشید اگر از گرسنگی بمیریم موشک هایمان از دست نمی دهیم
  • IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    2 1
    اصلا ح طلبان تهوع آور موشک حیثیت مااست خجالت بکشید اگر از گرسنگی بمیریم موشک هایمان از دست نمی دهیم
  • US ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    2 0
    این همه گستاخی،بی شرمی،بی ...و بی وطنی را بعد از سی و سه چهار سال که مملکت در مشت و اختیارتان بوده،،از کجا آورده اید ؟؟؟؟در دولت قبل نگران سفره ی مردم نبودید،اینهمه چاپیدید و بردید و خوردید سیر نشدید،توان موشکی و دفاعی قابل مذاکره نیست
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    1 1
    به نظرم آن دنیاپای مردم ایران گیرند چرا وارد جنگ نشدین
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      1 1
      مذاکره با دشمن شیعه از اول هم معلوم بود که نتیجه ای ندارد مسئولان مردم را بازی دادند فقط جنگ میتواند دشمن را سرجایش بنشاند
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    4 0
    اگر موشکهایمان را معامله می کردیم الان آفتابه دار آمریکا ییها بودی
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    1 0
    اسراییل و امریکا نیازی به موشک های ما ندارند اونا با موشک واکسن مردم را بیمار کرده اند
  • هاشم IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    2 0
    مذاکرات از مردم مخفی است و سیستم اعم از دوجناح ادعا برحقانیت خود دارند فارغ از اینکه مردم هردو را قبول ندارند بس دروغ شنیده اند.
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    1 0
    تحت هیچ شرایطی نباید بر سر مساله دفاعی ، موشک، پهپاد و مسایل نظامی کوتاه آمد .
  • حسین IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    1 0
    سلام منور فکرهای خود باخته نمی خواهد برای کشور نسخه بپیچید. برید برای اربابانتان خوش رقصی کنید و جاسوسی راه های دور زدن تحریم را کشف وگرا بدید تا ایران نتواند تحریم را دور بزند مرگ بر شما خائنین وطن فروش
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    1 0
    کسی حق ندارد راجب موشک وقدرت دفاعی حرف بزنه چه برسد معامله ....هرکس معامله کند خائن هست
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    0 0
    آن چیزی که تا کنون نگذاشته دشمن به ما حمله کند همان قدرت اعتقادی و همین طور موشکی ایران است.بهتر است رنانی دهانش را ببندد وگرنه مردم دهانش را خواهند بست
  • مجتبی IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    0 0
    اگر به این اصلاح طلب های لیبرال کدخدا پرست بود تا حالا کشور دست غربی ها افتاده بود و خودشون هم داشتن نوکری اجنبی ها رو میکردن،محسن رنانی هم یه کدخدا پرست فرومایه هست که میگه موشک ها رو بدیم تحریم لغو بشه باید زد دهان این اجنبی پرست ها رو خرد کرد که حرف مفت نزنن.
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 0
    خیانت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس