کد خبر 1393595
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳
پشت پرده دور شدن کاسیانو از پرسپولیس/ اختلاف سرخ‌ها با باشگاه پرتغالی

مذاکرات باشگاه پرسپولیس با باشگاه ویزلای پرتغال برای انتقال کاسیانو مهاجم برزیلی فعلا نتیجه‌ای نداشته است.

به گزارش مشرق، پس از جذب نفرات مدنظر یحیی گل محمدی در چند پست و عملکرد خوب پرسپولیس در نقل و انتقالات، حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد تا هرچه زودتر امضای قرارداد دو مهاجم خارجی مدنظر خود را نهایی کند تا به این ترتیب پروژه نقل و انتقالاتی پرسپولیس در آستانه خط پایان قرار بگیرد.

یکی از مهاجمانی که پرسپولیس مذاکرات مثبتی را برای استخدام وی انجام داده و انتقالش تا حد زیادی نهایی شده، «کاسیانو دیاس» مهاجم ۳۳ ساله برزیلی است که تا یک سال دیگر تحت قرارداد باشگاه ویزلای پرتغال است اما مذاکرات برای صدور رضایت نامه وی نیز به خوبی پیش رفت و دو طرف برای این انتقال چراغ سبز نشان دادند.

مبلغ مورد نظر باشگاه ویزلا پرتغال برای فروش کاسیانو به پرسپولیس ۳۰۰ هزار دلار است و خود این بازیکن هم برای دو فصل ۶۰۰ هزار دلار دستمزد خواهد گرفت. با وجود توافق روی بندهای قرارداد و توافق با خود بازیکن برای پرسپولیسی شدن، باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته مبلغ درخواستی باشگاه پرتغالی را جور کند و همین موضوع باعث شد تا پیوستن کاسیانو به پرسپولیس گره بخورد.

این مهاجم برزیلی که با ویزلا قرارداد دارد، در تمرینات این تیم شرکت کرده و هنوز مشخص نیست بالاخره چه زمانی راهی ایران خواهد شد. پرسپولیسی‌ها که ستاره‌های زیادی را به خدمت گرفتند، اوضاع مالی بسیار بدی دارند و حتی هنوز نتوانستند با اعضای تیم خود برای فصل گذشته تسویه حساب کنند.

درویش و رفقا که با حساب خالی باشگاه مواجه شدند، سعی کردند از طرق مختلف پول رضایتنامه کاسیانو را تامین کنند ولی تا این لحظه موفق نشدند. طی آخرین صحبتی که باشگاه پرسپولیس با همتای پرتغالی خود انجام داد، از آن‌ها درخواست کرد تا پول رضایتنامه کاسیانو را در ۲ یا ۳ قسط پرداخت کند که این موضوع با مخالفت شدید باشگاه پرتغالی مواجه شده است.

باشگاه ویزلا پول را به صورت یکجا و نقد می‌خواهد و پرسپولیس هم پولی در بساط ندارد. حال باید دید سرانجام حضور این بازیکن در پرسپولیس چه خواهد شد و مهاجم مورد علاقه یحیی که از نیم فصل سال قبل در پی جذبش بود، بالاخره به تهران خواهد آمد یا خیر.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    0 0
    باشگاه ویزلا نمخاد پیروزی قهرمان بشه.
  • سید فروزان CH ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    0 0
    صندوق خالی ،به بازیکنان بدهکار هستند ، غلط میکنند صدها هزار دلار برای یک باریکن ۳۳پرداخت کنند
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    0 0
    تا موقعی که مهاجم نگرفتیم انگار کاری انجام ندادیم.
  • ایرانی IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    0 0
    آقا یحیی تا الان خوب کار کردید در نقل و انتقالات؛ اما برای پست مهاجم یک بازیکن جوان و یک بازیکن با تجربه نیاز داریم. منشا به کار تیم نمیومد. کلا ۱۴ گل زده که نصف گلها پنالتی بوده. حالا این مهاجم بکار ما نمیاد!‌ اگر مهاجم برزیلی هم نشد؛ فورا برید سراغ یک بازیکن دیگه.
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
    0 0
    تا دیر نشده مهاجم بیارید و معطل یک نفر نشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس