کد خبر 1392087
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳
گزینه جدید یحیی: بازی در پرسپولیس هر بازیکنی را وسوسه می کند/ قراردادم هنوز نهایی نشده است!

بازیکن سابق پرسپولیس در آستانه بازگشت به این تیم قرار دارد. هر چند هنوز قرارداد او نهایی نشده است.

به گزارش مشرق، بعد از پیوستن علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی ولسیانی، محمدمهدی احمدی و سعید صادقی به پرسپولیس، حالا دغدغه اصلی یحیی گل‌محمدی جذب مهاجم است. تیم او فصل گذشته به‌شدت بابت نداشتن یک گلزن تمام‌عیار با مشکل مواجه شد و برنامه گل‌محمدی از همان شروع فصل نقل‌وانتقالات، اضافه‌کردن ۲مهاجم به تیمش بود. یکی از مهاجمان موردنظر سرمربی سرخ‌ها کاسیانو دیاز، مهاجم برزیلی است.

پرسپولیسی‌ها برای جذب این بازیکن باید رضایت‌ باشگاه ویزلای پرتغال را نیز جلب می‌کردند که ظاهرا مذاکرات در این زمینه نیز به نتیجه رسیده است و سرخپوشان موفق شده‌اند رضایتنامه این بازیکن برزیلی را برای حضور در پرسپولیس بگیرند. روز گذشته چند سایت رسمی در ایران خبر دادند که باشگاه پرسپولیس در حال فراهم‌کردن مقدمات سفر این بازیکن به تهران است تا کاسیانو ضمن شرکت در تست‌های پزشکی، قرارداد رسمی خود را در تهران به امضا برساند. به‌نظر می‌رسد این مهاجم برزیلی تا دو سه روز آینده به تهران سفر کند.

بیشتر بخوانید:

خطر بزرگ پیش روی ستاره جدید پرسپولیس!

منشا؛ گزینه جدید پرسپولیس

گادوین منشا، مهاجم فصل گذشته مس رفسنجان که عنوان آقای گلی لیگ را در فصل گذشته به‌دست آورد، یکی دیگر از گزینه‌های پرسپولیس برای تقویت خط حمله است. این بازیکن در زمان مربیگری برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس کنار گذاشته شد و حتی پیراهن استقلال را هم بر تن کرد. او حالا دوباره مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته و بعید نیست دوباره به این تیم برگردد.

منشا یک ماه پیش هم به گل‌محمدی پیشنهاد شده بود ولی یحیی درصدد بازگرداندن شهریار مغانلو به پرسپولیس بود که به هدفش نرسید و حالا سرمربی پرسپولیس برای بازگشت منشا به این تیم چراغ سبز نشان داده است. هرچند پنالتی‌های پرتعداد در فصل گذشته کمک زیادی به منشا کرد تا آقای‌گل لیگ شود ولی با توجه به کمبود مهاجم در ایران، این بازیکن نمی‌تواند گزینه بدی برای پرسپولیس باشد. مدیران این باشگاه در حال مذاکره با منشا هستند تا بعد از توافق مالی، قرارداد این بازیکن را تمدید کنند. جالب اینجاست که منشا از سپاهان هم پیشنهاد دارد و مس رفسنجان هم حاضر است با ۳۵۰هزار دلار قرارداد این بازیکن را تمدید کند.

فعلا حرف نمی‌زنم

روز گذشته با منشا تماس گرفتیم تا از احتمال حضور این بازیکن در پرسپولیس صحبت کنیم. البته منشا با محافظه‌کاری خاصی صحبت کرد و به‌نظر می‌رسید دوست نداشت تا قطعی‌شدن این موضوع حرفی بزند. او در پاسخ به این پرسش که چه احساسی از بازگشت احتمالی به پرسپولیس دارد، گفت: «هنوز چیزی نشده و اجازه بدهید تیم فصل آینده‌ام مشخص شود تا صحبت کنم.» او در پاسخ به این پرسش که چه صحبتی در مورد پیشنهاد پرسپولیس دارد، تأکید کرد: «پیشنهاد پرسپولیس هر بازیکنی را وسوسه می‌کند. ان‌شاءالله ببینیم چه می‌شود!»

منبع: همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس