کد خبر 1392083
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰
عکس| قرارداد مهاجم برزیلی سرخ ها لو رفت/ جنجال بر سر رقم دریافتی کاسیانو در پرسپولیس

مهاجم برزیلی پرسپولیس قرار است با قراردادی دو ساله راهی این تیم شود.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس از مدت ها قبل به دنبال جذب یک مهاجم برزیلی است. کاسیانوی ۳۳ ساله که فصل قبل در باشگاه ویزلای پرتغال حضور داشت علاقه خود را برای سرخپوش شدن نشان داده و جذب این بازیکن به نظر می رسد که نهایی شده است.

طی روزهای اخیر اما شایعات زیادی در خصوص رقم پرداختی به این بازیکن مطرح شده است. از رقم ۴۰۰ هزار دلار تا ۲۵۰ هزار دلار اما حالا با انتشار پیش قرارداد این بازیکن دریافتی او مشخص شده است.

این مهاجم برزیلی قرار است با قراردادی ۳۰۰ هزار دلاری راهی پرسپولیس شود. این در حالی است که برخی از کانال های هواداری استقلال رقم قرارداد این بازیکن را برای دو سال یک میلیون دلار اعلام کرده اند که البته با توجه به مفاد قرارداد کاسیانو این مبلغ درست نیست.

بیشتر بخوانید:

پایان نقل‌وانتقالات پرسپولیس با جذب ۲ مهاجم؟

مهاجم برزیلی قرار است به جز این ۳۰۰ هزار دلار در صورت قهرمانی سرخ ها ۲۵ هزار دلار هم به عنوان پاداش دریافت کند. البته پرسپولیس به این بازیکن قول داده تا قبل از شروع لیگ ۱۰۰ هزار دلار به او پرداختی داشته باشد.

کاسیانوی برزیلی در ایران راننده و آپارتمان شخصی هم در اختیارش خواهد بود که البته در خصوص بازیکنان خارجی اتفاقی عرف و طبیعی است.

به این ترتیب مجموع دریافتی این بازیکن برزیلی در پرسپولیس رقمی در حدود ۱۰ میلیارد تومان برای یک فصل خواهد بود. البته سرخ ها ۲۵۰ هزار دلار هم برای دریافت رضایتنامه این بازیکن به ویزلا پرداخت خواهند کرد که مجموعا هزینه جذب کاسیانو را به ۱۸ میلیارد تومان می رساند.

عکس| قرارداد مهاجم برزیلی سرخ ها لو رفت/ جنجال بر سر رقم دریافتی کاسیانو در پرسپولیس

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    4 3
    کانون هواداری شیشتقلال رقم شیخ فرناز و یامگا و ژستد و سیلوا رو منتشر کنه و البته مربی پرتغالی که برای دوفصل ۴۵ میلیارد قرارداد بسته! یعنی سالی بیست و دو و نیم میلیارد! اینا همه از سوزش زیاده!
    • رضا IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      0 0
      بهتر اسمت را عوض کنی ایرانی ها طرفدار استقلال هستند
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    2 0
    گلمحمدی(با قرارداد 40 میلیاردی) که میگفت ما پول خرید آب معدنی رو هم نداریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا آب معدنی خیلی گرون شده یا ارزش بازیکنانشون خیلی ارزون
    • IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
      0 0
      هیچکدوم. شما از مغز مرخص شدید😅 انقدر بهتون فشار اومده که نمیدونید چی میگید. اول قرارداد بازیکنان خارجی و مربیان رو منتشر کنید و ببینیم مربی پرتغالی چقدر گرفته وبعد بیایید حسادت کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس