کد خبر 1393551
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
جهاد اسلامی عملیات موفق در نابلس را بر عهده گرفت

گردان «نابلس» وابسته به «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی مسؤولیت درگیری مسلحانه اخیر در کرانه باختری را بر عهده گرفت.

به گزارش مشرق، گردان «نابلس» وابسته به «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی بیانیه‌ای درباره درگیری مسلحانه چهارشنبه شب (دیشب) در نابلس منتشر کرد.

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، در این بیانیه آمده، رزمندگان گردان نابلس در ساعت ده دیشب (به وقت محلی) موفق به ایجاد کمین‌هایی برای نظامیان رژیم صهیونیستی و نیز شهرک‌نشنیان که به مقبره حضرت یوسف (ع) یورش آورده بودند، شدند.

 در ادامه بیانیه مذکور ذکر شده،   رزمندگان گردان نابلس در شدیدترین درگیری مسلحانه، به سمت نظامیان اشغالگر و شهرک‌نشینان تیراندازی و تعدادی از آنها را زخمی کردند. این عملیات در پاسخ به شهادت «محمد ماهر مرعی» یکی از اعضای گردان‌های نابلس انجام شد که صبح دیروز به شهادت رسید.

گردان نابلس تأکید کرد، خون شهدا هدر نخواهد رفت و در آمادگی کامل برای مقابله با نظامیان اشغالگر است.

در ادامه این بیانیه آمده: اعلام می‌کنیم که نابلس، کوه آتش است و مانند دژی سرافراز در برابر اشغالگر جنایتکار باقی خواهد ماند و به جهاد مبارک خود تا آزادسازی سرزمینمان از این اشغالگر جنایتکار ادامه خواهیم داد.

در پایان بیانیه مذکور آمده، از این عملیات تصویربرداری شده و در صورتی که شرایط امنیتی اجازه دهد، منتشر خواهد شد.

شب گذشته (چهارشنبه شب) صدها صهیونیست به قبر حضرت «یوسف» در نابلس کرانه باختری یورش بردند که با تیراندازی مبارزان فلسطینی به محض رسیدن به این مکان روبرو شدند.

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی در این تیراندازی، «روی تسوایگ» (Roi Zweig) فرمانده تیپ «السامره» (یهودا و سامره نام جعلی که صهیونیست‌ها برای کرانه باختری استفاده می‌کنند) در ارتش رژیم صهیونیستی و سه شهرک‌نشین زخمی شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس