واکنش حماس به زخمی شدن فرمانده اسرائیلی/ منابع صهیونیستی: فلسطینی‌ها در نابلس ما را غافلگیر کردند

منابع صهیونیستی به غافلگیری و شکست اطلاعاتی ارتش این رژیم در جریان زخمی شدن یک فرمانده اسرائیلی توسط مبارزان فلسطینی اعتراف کردند.

به گزارش مشرق، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش حماس فلسطین در واکنش به زخمی شدن یک فرمانده ارشد صهیونیست و شماری از شهرک‌نشینان این رژیم توسط مبارزان فلسطینی در منطقه نابلس اعلام کرد، ما به اهالی نابلس و رزمندگان قهرمان آن که در برابر نیروهای رژیم اشغالگر و گله‌های شهرک‌نشینان صهیونیست ایستادند سلام و درود می‌فرستیم.

وی تصریح کرد که اعتراف رژیم اشغالگر صهیونیستی به زخمی شدن فرمانده خود و شهرک‌نشینان توسط رزمندگان فلسطینی، بر قدرت مقاومت در کرانه باختری در سطح آسیب زدن به صفوف دشمن تاکید دارد و نشان می دهد مقاومت معادلات درگیری جدیدی به اشغالگران تحمیل کرده است و دشمن می‌داند که بهای هرگونه حمله و تجاوز به فلسطینیان سنگین است.

از طرف دیگر یک منبع مسئول نظامی در ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به زخمی شدن یکی از فرماندهان اسرائیلی در درگیری با مبارزان فلسطینی اعلام کرد، اتفاقی که در منطقه نابلس افتاد و زخمی شدن یک فرمانده ارتش اسرائیل و شماری از اسرائیلی‌ها بسیار خطرناک بود.

این مسئول صهیونیست در گفتگو با وبسایت عبری والا اظهار داشت، در درگیری بین مناطق جنین و نابلس با نیروهای ارتش اسرائیل یک حالت رقابتی وجود دارد و اتفاقات رخ داده بسیار خطرناک است.

منابع صهیونیستی همچنین اعلام کردند، تحقیقات اولیه ارتش اسرائیل نشان می‌دهد که فلسطینیان نیروهای اسرائیلی و شهرک‌نشینان را غافلگیر و یک فرمانده را زخمی کردند.

مسئولان صهیونیست همچنین تاکید کردند سوالات متعددی درباره عدم وجود اطلاعات دقیق از اتفاقاتی که رخ داده و همچنین شکست نهادهای اسرائیلی در خصوص تشخیص منابع تیراندازی به این فرمانده و شهرک‌نشینان اسرائیلی مطرح می‌شود.

شب گذشته (چهارشنبه شب) صدها صهیونیست به قبر حضرت «یوسف» در نابلس کرانه باختری یورش بردند که با تیراندازی مبارزان فلسطینی به محض رسیدن به این مکان روبرو شدند.

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی در این تیراندازی، «روی تسوایگ» (Roi Zweig) فرمانده تیپ «السامره» (یهودا و سامره نام جعلی که صهیونیست‌ها برای کرانه باختری استفاده می‌کنند) در ارتش رژیم صهیونیستی و سه شهرک‌نشین زخمی شدند.

هلال‌احمر فلسطین هم اعلام کرد، ۲۲ فلسطینی در درگیری‌ها با نیروهای اسرائیلی در نابلس زخمی یا دچار حالت نفس‌تنگی شدند که برخی از آنها برای درمان به بیمارستان منتقل شده‌اند.

رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند، تیپ «نابلس» وابسته به «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی به سمت صهیونیست‌ها در کرانه باختری تیراندازی کرده است.

در پی این تیراندازی، شهرک‌نشینانی که به قبر حضرت یوسف یورش آورده بوردند دچار رعب و وحشت شدند و ارتش رژیم صهیونیستی سعی کرد، آنها را سریع از این مکان دور کند.

با افزایش تجاوزات رژیم صهیونیستی و علیرغم تمام اقدامات امنیتی در کرانه باختری از جمله هماهنگی امنیتی تل‌آویو با رام‌الله، مقاومت مسلحانه فلسطینی‌ها در این منطقه افزایش داشته و مرکز این مقاومت مسلحانه «جنین» است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس