در هر کجای ایران که ساکن باشید، می‌توانید خرید خواروبار خود را از نمایندگی‌های اسنپ مارکت در کلان شهرها از جمله سوپر مارکت انلاین قم، سوپر مارکت اینترنتی مشهد، سوپر مارکت انلاین تهران، سوپر مارکت آنلاین اصفهان و سوپر مارکت آنلاین شیراز در کمتر از چند دقیقه انجام دهید.

لذت خرید با سوپر مارکت انلاین تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و قم

خرید اینترنتی روشی فوق العاده راحت برای دسترسی به مواد غذایی خانوار در تمامی ساعات شبانه روز محسوب می‌شود. شما علاوه بر انجام خریدهای سوپرماکتی از هر یک از این شعب قادر خواهید بود که اقلام آرایشی و بهداشتی خود را نیز به صورت کاملاً غیر حضوری سفارش دهید.

لذت خرید با سوپر مارکت انلاین تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و قم

مزایای خرید از سوپرماکت اسنپ مارکت

خرید از هر یک از شعب اسنپ مارکت مانند سوپر مارکت انلاین مشهد یا سوپر مارکت انلاین تهران  مزایای خاص خود را به دنبال دارد. ضمن اینکه شما برای خرید اینترنتی هر یک از اقلام اساسی خود نیاز به خروج از منزل یا محل کار ندارید، می‌توانید سفارشات خود را در یک بازه زمانی مشخص شده و تنها در عرض چند ساعت در مقصد مورد نظرتان تحویل بگیرید. به عبارت دیگر زمان دریافت سفارش به صورت کاملاً انتخابی از سوی خود شما تعیین می‌شود.

اسنپ مارکت از بعد از راه ‌اندازی فروشگاه‌های آنلاین خود در سطح پایتخت، به دنبال راهی برای کاهش دردسرهای خرید در سایر کلان‌ شهرها، اقدام به راه ‌اندازی شعب خود با عناوین سوپر مارکت آنلاین قم، سوپر مارکت اینترنتی مشهد، سوپر مارکت آنلاین اصفهان و سوپر مارکت آنلاین شیراز کرده است. بنابراین اگر در یکی از این شهرهای پرجمعیت کشور ساکن هستید و از قرارگیری در مسیرهای شلوغ و پر از ترافیک، برای تهیه ابتدایی ترین مایحتاج خود خسته شده اید، می‌توانید خرید خود را از یکی از این فروشگاه‌های آنلاین انجام دهید. از سایر مزایای خرید از این مراکز می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • صرفه جویی در زمان
  • صرفه جویی در هزینه‌ها
  • صرفه جویی در سوخت
  • کاهش ترافیک شهری
  • دسترسی به هزاران قلم کالا
  • دسترسی به برندهای متعدد
  • امکان بهره مندی از کدهای قرعه کشی
  • کاهش فشار خرید
  • کاهش خرید اقلام غیرضروری

لذت خرید با سوپر مارکت انلاین تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و قم

معرفی شعب اسنپ مارکت در کلان شهرها

برای اینکه بتوانید خرید خود را از هر یک از شعب اسنپ مارکت در کلان شهرها از جمله سوپر مارکت آنلاین قم، سوپر مارکت اینترنتی مشهد، سوپر مارکت آنلاین تهران، سوپر مارکت آنلاین اصفهان و سوپر مارکت آنلاین شیراز انجام دهید، باید قبل از هر چیز با این شعب آشنا باشید. در ادامه به معرفی هر یک از نمایندگی‌های اسنپ مارکت می‌پردازیم.

سوپر مارکت آنلاین قم

در سال 1398 بود که سوپر مارکت انلاین قم  هم به لیست شعب اسنپ مارکت اضافه شد تا هموطنان قمی بتوانند از مزایای خرید از این فروشگاه نهایت استفاده را ببرند. شما در شعب فروشگاه‌های زنجیره ای هایپر استار یا سوپر مارکت انلاین قم  قادر خواهید بود که کالاهای مورد نیاز خود را از بین هزاران قلم جنس باکیفیت تهیه کنید.

لذت خرید با سوپر مارکت انلاین تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و قم

سوپر مارکت آنلاین اصفهان

از دیگر شعب اسنپ مارکت در کلان شهرها می‌توانیم به سوپر مارکت آنلاین اصفهان اشاره کنیم. اهالی شهر تاریخی اصفهان نیز می‌توانند مانند ساکنین سایر شهرهای بزرگ ایران با نصب اسنپ مارکت یا با ورود به سایت این مجموعه نسبت به خرید اقلام سوپرمارکتی اقدام کنند. سوپر مارکت آنلاین اصفهان بعد از راه‌ اندازی شعب اسنپ مارکت در تهران و کرج در لیست سوم نمایندگی‌های این فروشگاه بزرگ اینترنتی قرار دارد.

تمامی خریدهای مردم اصفهان از طریق هایپر استار سیتی سنتر این شهر به در منازل یا محل‌های کار مشتریان خواهد رسید. بنابراین می‌توانید مایحتاج روزانه، هفتگی و حتی ماهانه خود را تنها از طریق یک گوشی یا سیستم متصل به اینترنت انجام دهید. این موضوع را فراموش نکنید که شما هم مانند سایر اهالی اسنپ‌ مارکت برای اولین خرید خود کوپن تخفیف دریافت کنید. بنابراین در هر نقطه از این شهر که ساکن باشید، می‌توانید خرید مواد غذایی، مواد شوینده و اقلام آرایشی، بهداشتی خود را از طریق سوپر مارکت آنلاین اصفهان انجام دهید و طبق زمان بندی انتخابی سفارشات خود را تحویل بگیرید.

سوپر مارکت آنلاین مشهد

تنوع اقلام مصرفی، کیفیت کالاها و قیمت مقرون به صرفه از جمله ویژگی‌های خرید از سوپر مارکت انلاین مشهد محسوب می‌شوند. چه به عنوان اهالی مشهد در این شهر زیارتی ساکن باشید و چه در زمان محدودی به عنوان مسافر به مشهد سفر کرده باشید، می‌توانید خرید خود را از سوپر مارکت اینترنتی مشهد انجام دهید.

شما به عنوان مشتری سوپر مارکت انلاین مشهد قادر خواهید بود که تمامی محصولات سفارشی خود را بر اساس تخفیف‌های ویژه، کوپن‌های تخفیف هایپر استار مشهد، تخفیف‌های مناسبتی و روزانه به لیست خرید خود اضافه کنید و با پرداخت هزینه خرید خود در یک بازه زمانی از پیش تعیین شده آن‌ها را تحویل بگیرید. بنابراین به عنوان یک شهروند مشهدی می‌توانید با نصب اپلیکیشن اسنپ مارکت از خریدهای غیرحضوری خود با بیشترین سطح تخفیف و قیمت‌هایی کاملاً به صرفه لذت ببرید.

سوپر مارکت آنلاین شیراز

سوپر مارکت آنلاین شیراز واقع در مجموعه هایپر استار خلیج فارس یکی دیگر از شعب اسنپ مارکت است که این بار در شهر زیبای شیراز خدمات فروش اینترنتی کالاها و مایحتاج روزمره را به مشتریان این دیار ارائه می‌کند. شهروندان شیرازی می‌توانند با مراجعه به سوپر مارکت آنلاین شیراز نسبت به خرید انواع اقلام گوشی، مواد غذایی لبنی، حبوبات، سبزیجات تازه، نان، کالاهای بهداشتی و انواع مواد شوینده در برندهای گوناگون اقدام کنند.

اگر قرار است برای اولین بار به عضویت شعبه سوپر مارکت آنلاین شیراز اسنپ مارکت در ‌آیید، می‌توانید از کوپن خرید با تخفیف 25 هزار تومانی بهره مند شوید. ضمن اینکه می‌توانید با انجام خرید بیشتر، امتیازات بالاتری کسب کنید و این امتیازات را با تبدیل کردن به کارت تخفیف خرید، در سفارشات بعدی خود لحاظ نمایید.

سوپر مارکت آنلاین تهران

اسنپ مارکت برای اولین بار فعالیت خود را با عنوان سوپر مارکت انلاین تهران  در پایتخت آغاز کرد. تعداد شعب این فروشگاه با توجه به جمعیت این شهر زیاد است و شما می‌توانید به عنوان یک شهروند تهرانی تمامی کالاهای سوپرمارکتی از جمله مواد غذایی آماده و تازه را تهیه کنید. اما این نکته را به یاد داشته باشید که هنگام ثبت سفارش در سوپر مارکت انلاین تهران  حتماً آدرس فروشگاهی را انتخاب نمایید که به محدوده سکونت شما نزدیک تر باشد.

در صورتی که قصد خرید از سوپر مارکت انلاین تهران  را دارید، می‌توانید در صورت دارا بودن کد تخفیف از آن‌ برای کاهش هزینه تمام شده سفارشات خود استفاده کنید. برای استفاده از کد، پس از ثبت سفارش نهایی محصولات مورد نظر و زمان تحویل آن‌ها در سوپر مارکت آنلاین تهران، باید کد تخفیف را در کادر مشخص شده وارد نمایید. دقت داشته باشید که هیچ گونه کد تخفیفی بعد از پرداخت هزینه سوپر مارکت انلاین تهران  قابل استفاده نخواهد بود و می‌توانید از آن‌ها تنها در خریدهای بعدی خود استفاده کنید.

جمع بندی

همان‌طور که مشاهده کردید گروه فروشگاه‌های زنجیره ای هایپر استار اسنپ مارکت جهت رفاه حال مردم در کلان شهرها اقدام به ایجاد شعب مختلف از جمله سوپر مارکت آنلاین قم، سوپر مارکت اینترنتی مشهد، سوپر مارکت آنلاین تهران، سوپر مارکت آنلاین اصفهان و سوپر مارکت آنلاین شیراز کرده است. شما هم می‌توانید با عضویت در این مجموعه تمامی کالاهای مورد نیاز خود را تنها با چند کلیک سفارش داده و بعد از نهایتاً 2 تا 3 ساعت در منزل تحویل بگیرید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس