وحشت شهرک‌نشینان از عملیات مقاومت/واکنش حماس به تحولات نابلس+فیلم

منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از ترس و وحشت شدید شهرک نشینان صهیونیست در جریان تیراندازی نیروهای مقاومت به سوی آنها در شهر نابلس خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از وبگاه شهاب نیوز، شهرک نشینان صهیونیست شامگاه گذشته با حمایت نظامیان این رژیم به مقبره حضرت یوسف (ع) در شهر نابلس یورش بردند.

در پی این یورش، مبارزان مقاومت فلسطین به سوی صهیونیست‌ها تیراندازی کرده و سه نفر از جمله فرمانده نظامی تیپ سامره ارتش رژیم صهیونیستی را زخمی کردند.

منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از ترس و وحشت شدید شهرک نشینان صهیونیست در جریان تیراندازی نیروهای مقاومت به سوی آنها در شهر نابلس خبر دادند.

در همین رابطه، فوزی برهوم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی ضمن قدردانی از مقاومت مردم و مبارزان فلسطینی در نابلس، عملیات تیراندازی به سوی صهیونیست‌ها و اعتراف ارتش این رژیم به زخمی شدن فرمانده تیپ سامره را بیانگر قدرت مقاومت فلسطین در کرانه باختری دانست و افزود: مقاومت در کرانه باختری توانسته به جبهه دشمن آسیب وارد کرده و قواعد درگیری جدیدی را برقرار نماید.

در تحولی دیگر، هلال احمر فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در جریان یورش شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به نابلس، ۶۴ فلسطینی زخمی شده اند.

همچنین منابع فلسطینی از بازداشت ۱۲ فلسطینی در کرانه باختری طی یورش‌های بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند. طارق قعدان از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در بین این بازداشتی‌ها قرار دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    1 2
    صهیونیستی مرزهم ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس