نوشته عجیب قاتل پس از قتل جوان ثروتمند در غرب تهران!

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به محض ورود به خانه‌ای در خیابان آیت‌الله کاشانی با نوشته‌ عجیب قاتل بر روی دیوار خانه مواجه شدند!

به گزارش مشرق، سه‌شنبه هفتم تیرماه جاری، گزارش کشف جسد مرد جوانی در یک خانه در خیابان آیت‌الله کاشانی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با دستور بازپرس کشیک قتل، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی به محض حاضر شدن در محل حادثه با جسد خون‌آلود مرد حدوداً ۴۱ ساله‌ای در یک اتاق مواجه شدند که از ناحیه کمر هدف ضربات مهلک چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود.

کارآگاهان در جریان تحقیقات از صحنه جنایت، روی دیوار خانه با جمله‌ای مواجه شدند که با رنگ قرمز نوشته شده بود: «هرکی با "ف" در بیوفته ...» این در حالی بود که بقیه جمله برای ماموران پلیس ناخوانا بود.  

تحقیقات اولیه نشان داد، مقتول در خرید و فروش املاک مشغول به فعالیت بوده و محتویات گاوصندوق موجود در خانه وی نیز سرقت شده است و قاتل پس از قتل از صحنه جنایت متواری شده است.

با دستور مقام قضایی، جسد مقتول برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در خصوص کشف ابعاد پنهان پرونده ادامه دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس